Ernstig ja. Gewoon een stuk of 15 motors die op de stroken zelfs tussen de renners zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef Falco het volgende:
Maarten Ducrot zou wel flink gefoeterd hebben op al die auto's en motors die in de wielen van de coureurs reden. Mên, dat was vroeger zelfs misschien nog erger dan nu.
Ik ga er nog altijd vanuit dat Landis niet meer of minder slikte dan alle anderen, ik vind het nog steeds een schitterende prestatie.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja oke, maar zo'n vroege aanval als De Vlaeminck deed, heb ik alleen van Landis gezien afgelopen jaren. Oh wacht.
Wat hebben de Belgen er nu mee te maken dat jij je video niet kan instellen ?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef -skippybal- het volgende:
Kut Belgen! Ik die recorder ingesteld, kapt 'ie er op de helft mee
Die lui kunnen ook echt niet omgaan met semi-moderne zooi![]()
Instellenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat hebben de Belgen er nu mee te maken dat jij je video niet kan instellen ?![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 00:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar wat natuurlijk enorm opvalt , hoe weinig is er eigenlijk in 30 jaar Parijs-Roubaix veranderd zeg !![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |