Nou ja zeg,quote:Dit uiteraard tussen haakjes. Voor de fans, hier staat nog een clipje van haar, samen met een zekere Elmo, let vooral op de cameo van Jennifer Hudson helemaal op het einde. Hoogstaand, uniek, pure klasse, dit clipje.
Vervangen door Mulholland Dr.quote:Op maandag 9 april 2007 21:24 schreef Natalie_Portman het volgende:
Body Heat is woensdag te zien op Canvas om 20.50u.
Behalve wanneer Kim Clijsters voor een goed doel tegen een kangoeroe moet tennissen, dan wordt dat waarschijnlijk rechtstreeks uitgezonden.
Godzijdank staat die niet meer in de top 250, anders moest ik hem nog kijken ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vervangen door Mulholland Dr..
die steun ik danquote:Op woensdag 11 april 2007 11:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oeh, bijna een tournament gemist. Ik heb overigens niets meer te steunen of te nomineren.
Nou vooruit: ik nomineer Ik Ben Joep Meloen.
Anders had ik die mooie film van Chabrol wel ondersteundquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef cwk het volgende:
Ik heb La femme d'à côté hier nog op tape liggen dus, tenzij het heel raar loopt, krijgt die alvast mijn steun.
Truffaut?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:55 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Anders had ik die mooie film van Chabrol wel ondersteund.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef Natalie_Portman het volgende:
Voorronde
My Bloody Valentine - E tu vivrai nel terrore - L'aldilà 0-1
Le Professionel - Omen III: The Final Conflict 0*-0
Mephisto - Under the Rainbow 0*-0
La guerre du feu (Quest for Fire) - Southern Comfort 1-0
La femme d'à côté - Lola 2-0
The Entity - My Dinner With Andre 1-0
Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo - Ik ben Joep Meloen 3-0
Zo, dat was spannend.
helemaal mee eensquote:Op zondag 13 mei 2007 19:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De Evil Dead-serie is erg vermakelijk, maar het kan niet tippen aan het betere Das Boot. En dan is deel 1 ook nog de minste Evil Dead. Mijn keuze is dus:
[afbeelding]
Ik ben het compleet met deze post eens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:05 schreef cwk het volgende:
Wou dat ik wat meer tijd had om de films die ik voor dit tournament had verzameld ook echt te kijken. Maar dat komt later wel.![]()
Bedankt SoK, en wat een terechte winnaar zeg!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |