dankjequote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef Kadoc het volgende:
[..]
S10E11, http://en.wikipedia.org/wiki/Hell_on_Earth_2006
tom greenquote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef Falcon4ever het volgende:
TS: deed me ook aan dit denken: http://youtube.com/watch?v=-JvtlB_NzI8
stom programma idd... ik wil tom green terug op MTV!
Ik verbaas me ook over dat programma en de meisjes die erin zitten, maar de link die jij nu legt met Irak???? Denk je niet dat er dergelijke verwaande meiden ook in andere landen rondlopen?quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef TeenWolf het volgende:
net die teef op my sweet sixteen, toen haar vader een auto voor haar zou kopen...
"i'm gonna get my car!, i'm gonna get my car!"gatver wat irritant was dat zeg,wat een stinkhoer, kreeg gelijk moord- en kotsneigingen tegelijk in mijn hoofd
![]()
![]()
![]()
nu snap ik ook waarom ze irak binnengevallen zijn, anders hebben ze nooit geld voor dit soort shit.
Geweid.quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef shakaboem het volgende:
De dochter van de zanger van Gnarls Barkley had ook een hele aflevering aan haar geweid.
Die is geniaal ja!!!!!quote:Op maandag 9 april 2007 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Zo erg is dat. Die Southpark aflevering is geweldig, dat satan z'n super sweet sixteen feest gaat geven.
ik zou het alleen maar zeggen dat hun gedrag zwaarder worden, bedoel...als een paar cameras voor me verjaardag op komen dagen van MTV, zou ik nog normaal doen, in de zin van niet verwent arrogant onder anderequote:Op maandag 9 april 2007 13:56 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
die shit is idd keihard in scène gezet. Ik denk wel dat dit echt is, het zijn in ieder geval echte mensen (te vinden op google). Vraag is alleen wat is de rol van MTV hierin, hebben ze een script of observeren ze alleen maar? De aanwezigheid van camera's kan natuurlijk ook zorgen voor dat hysterische gedrag van die sletten
die ene geadopteerde, negerin (gebrek aan beter woord op dit uur poef) in haar vage lelijke roze achtige jurk, dacht echt van... goedkope hoer uit de subghetto ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 15:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die dikke wijven ja. roepen ze steeds dat ze de knapsten van het feest gaan worden en wat doen ze, ze kopen een leuke jurk. ja daar wordt je echt niet knapper van hoor![]()
roflmaoquote:"Mensen beseffen het niet, maar een erfgename zijn is erg zwaar" *kotssmiley*
Ik moest daar ook zo vet om lache he! heerlijkquote:Op maandag 9 april 2007 17:11 schreef DavyE het volgende:
die moeder in die aflevering nu dat gezeik over santa barbara HILARISCH![]()
![]()
My mom cancelled my creditcard![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |