tsja maar hij moet dat toch ook zonder dat kunnen? heeft 2 jaar lang prima gedaan met photoshop, InDesign, Illustrator, allesquote:Op maandag 9 april 2007 12:08 schreef Tim2005 het volgende:
512 MB extra geheugen
is al gebeurdquote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Document1 het volgende:
Dan zou ik er eens een virus en adware scanner over heen gooien
neej daar is 40GB vrijquote:Op maandag 9 april 2007 12:28 schreef wouter37 het volgende:
is je harde schijf mischien vol ?
kijk eens hoeveel geheugen je gebruikt
Had ik laatst ook geprobeerd, maar hij bleef maar meldingen geven, terwijl mijn intern geheugen nog lang niet vol was. Hou doe je dat dan, want ram is veel sneller dan hdd-geheugen natuurlijk?quote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zet het altijd uit.
als ik ts was zou ik dat ook eens proberen
Doe maar niet. Windows heeft altijd virtueel geheugen nodig.quote:Op maandag 9 april 2007 16:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Had ik laatst ook geprobeerd, maar hij bleef maar meldingen geven, terwijl mijn intern geheugen nog lang niet vol was. Hou doe je dat dan, want ram is veel sneller dan hdd-geheugen natuurlijk?
Ja, precies. Dacht ik ook. Toch lees ik vaak, net zoals nu, dat mensen het uitzetten om het vervolgens over het ram-geheugen te laten gaan..quote:Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Doe maar niet. Windows heeft altijd virtueel geheugen nodig.
grappig zekerquote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zet het altijd uit.
als ik ts was zou ik dat ook eens proberen
Bij mij staat het uit en heb nog nooit een crash gehad. XP kan prima zonder VMquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
grappig zeker
en dan crasht de boel...
heb ikquote:Op maandag 9 april 2007 18:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Als je nou eens de laatste updates van Photoshop, InDesign en windows XP binnenhaalt?
heel soms krijg ik die melding ook wel eens en dan kan ik gewoon verder werken zonder dat de boel traag wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef HuHu het volgende:
Als je die melding krijgt dan gaat het over het algemeen zo rete-traag dat je niet verder wilt werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |