Je bod is genoteerd. Ik wacht nog even af aangezien ik de set graag in zijn geheel wil verkopen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:26 schreef IJsmuts het volgende:
75 euro voor de X2
ok, ik wacht gewoon afquote:Op maandag 9 april 2007 10:33 schreef dahei het volgende:
[..]
Je bod is genoteerd. Ik wacht nog even af aangezien ik de set graag in zijn geheel wil verkopen.
Zonder Window.quote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef RD4 het volgende:
Is die chieftec tower met of zonder window?
de proc is boxed he? is die overgeklocked geweest en hoe oud isdie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:50 schreef dahei het volgende:
@ Ijsmuts, ik vind het nog een beetje laag... Maak er 85 van dan hebben we een deal.
Kom op man, je dacht toch niet dat ik al die moeite ga doen voor ¤ 3,80. (6,20 verzendkosten) Als je het ex verzenden doet is het akkoord!quote:
Ok dan, 16,20Inc.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:27 schreef dahei het volgende:
[..]
Kom op man, je dacht toch niet dat ik al die moeite ga doen voor ¤ 3,80. (6,20 verzendkosten) Als je het ex verzenden doet is het akkoord!
Ja, is boxed, niet overgeklocked (niet eens echt zwaar belast...) en nog net geen jaar oud.quote:de proc is boxed he? is die overgeklocked geweest en hoe oud isdie?
wat kost het om het op te sturen?
ik heb intresse dus.....
Akkoord! Mail me maar! Ik zal wel even kijken of het misschien in een bubbeltjesenveloppe past, dan zijn de kosten wat lager.quote:
Deal! Afhalen kan, opsturen ook (tegen lage kosten). Verzenden zal iets van 2 euro kosten (onverzekerd).quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef Knuffelbeertje het volgende:
100 ¤ voor de processor, ik kan hem evt wel ophalen
Deal! Mail me maar even!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
¤ 37,50 voor kast,
Afhalen in Den Haag.
Mutsaers
Ik had hem al een Boeman beloofd. En woord=woord... Mocht het met hem niets worden laat ik het nog even weten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:04 schreef icecoolsniper het volgende:
17.50 inc voor de audigy 2
Kom hem liever ophalen (althans mijn man).quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef dahei het volgende:
[..]
Deal! Afhalen kan, opsturen ook (tegen lage kosten). Verzenden zal iets van 2 euro kosten (onverzekerd).
Zie je PMquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef dahei het volgende:
[..]
Akkoord! Mail me maar! Ik zal wel even kijken of het misschien in een bubbeltjesenveloppe past, dan zijn de kosten wat lager.
Hij is onder voorbehoud al verkocht. Je hoort het wel als het niets wordt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:37 schreef jwhderksen het volgende:
anders bied ik 20 euro incl voor de audigy 2
ik blijf bij mijn bodquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:50 schreef dahei het volgende:
@ Ransbal, maak er 20 Incl. van en we hebben een deal.
**
staat nog niet bij dattie daadwerkelijk verkocht is dus ik denk bied maar meequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef IJsmuts het volgende:
kan er nog geboden worden op de X2 of issie nu verkocht?
verstandig, ik dacht ook dat ik hem bijna binnen hadquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:01 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
staat nog niet bij dattie daadwerkelijk verkocht is dus ik denk bied maar mee
In principe heb ik een deal met knuffelbeertje. Dus ik ga daar mee verder. Mocht ze afhaken dan zien we wel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:01 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
staat nog niet bij dattie daadwerkelijk verkocht is dus ik denk bied maar mee
Hij is vanavond op de post gegaan (met driver cd). Ik denk dat je hem overmorgen hebt.quote:
Het geheugen is naar je verstuurd. Ik verwacht het pakketje overmorgen bij je op de mat. Veel plezier ermee!quote:Op maandag 9 april 2007 12:42 schreef Scorpie het volgende:
90 euro voor het geheugen.
is t 2x 1024kb cache of 2x 512kb cache btw?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef dahei het volgende:
[..]
In principe heb ik een deal met knuffelbeertje. Dus ik ga daar mee verder. Mocht ze afhaken dan zien we wel!
Ik heb het even nagekeken bij AMD, maar deze processor bestaat alleen met 2x 512kb cache.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:55 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
is t 2x 1024kb cache of 2x 512kb cache btw?
Je hebt inmiddels mail op het in je profiel vermelde adres.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef dahei het volgende:
[..]
In principe heb ik een deal met knuffelbeertje. Dus ik ga daar mee verder. Mocht ze afhaken dan zien we wel!
ok dan trek ik mn bod inquote:Op woensdag 11 april 2007 08:08 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken bij AMD, maar deze processor bestaat alleen met 2x 512kb cache.
Knuffelbeertje, ik heb nog geen reactie op mijn mail waarin je af wil spreken. Zou je vandaag even willen reageren?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:09 schreef Knuffelbeertje het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels mail op het in je profiel vermelde adres.
Ja, als alles doorgaat wel. Mocht de koper afhaken, dan hoor je het.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:06 schreef Thrackan het volgende:
Heb je de voeding bij de kast verkocht? Anders een TVPtje...
Ik heb nog niets gezien van een mailtje van je, jij ook niet van mij?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef dahei het volgende:
[..]
Knuffelbeertje, ik heb nog geen reactie op mijn mail waarin je af wil spreken. Zou je vandaag even willen reageren?
Ik heb weer een e-mail naar je verstuurd. Check even je "spam mapje"quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef Knuffelbeertje het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien van een mailtje van je, jij ook niet van mij?
De processor word iig morgen of overmorgen opgehaald, eerder hebben we geen tijd ivm werk.
Top!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef dahei het volgende:
[..]
Hij is vanavond op de post gegaan (met driver cd). Ik denk dat je hem overmorgen hebt.
Nee, sorry dat vind ik echt iets te laag. Als je hem op komt halen mag je hem hebben voor 27,50.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef jwhderksen het volgende:
20 incl voor mobo
CPU wordt zo opgehaald voor 100 euro...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef rrrik het volgende:
110 euro voor bord en cpu samen
Sorry, ik heb al een ander bod via mail gekregen van 35 euro ex. verzenden in de tussentijd. Als je er niet boven gaat houd het helaas op.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Cybernuke het volgende:
Ik heb je gemailt , check je mail over het moederbordik bied je 33,10 inc verzendkosten.
Okee!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:09 schreef Cybernuke het volgende:
Dan verkoop je die maar aan de bieder van 35 + verzendkosten
Mooi! Veel plezier!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef Boe-man het volgende:
Geluidskaart zat vandaag bij de post en werkt goed.
Bedankt
Deal is toch niet doorgegaan (Marktplaats....). Ik heb echter dit MB in een ander topic geplaats omdat hier het overzicht een beetje kwijt is...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:09 schreef Cybernuke het volgende:
Dan verkoop je die maar aan de bieder van 35 + verzendkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |