Haha oke, dan heb ik mazzel gehadquote:Op maandag 9 april 2007 13:50 schreef GlazenKaak het volgende:
Dat is de keuze van de school zelf..net zoals Kunstgeschiedenis (CKV3? Tehatex?) niet op elke school wordt eindge-examineerd (dat is geen woord geloof ik :"))
In HAVO waarschijnlijk wel (ik heb het met een mooie 6 afgesloten...) maar VWO waarschijnlijk niet?quote:Op maandag 9 april 2007 15:00 schreef dubidub het volgende:
Ma sluit je toch af na 1 jaar? In de vierde?
Ik doe VWO, ik heb het één jaar gehad, ik heb het in de vijfde afgesloten met een zeuven na een jaar bier drinken, ijs eten en met die man over z'n dochters pratenquote:Op maandag 9 april 2007 15:04 schreef MrManiak het volgende:
[..]
In HAVO waarschijnlijk wel (ik heb het met een mooie 6 afgesloten...) maar VWO waarschijnlijk niet?
En kunstgeschiedenis is moeilijk?quote:Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef Stupiditeit het volgende:
Jezus, wat een simpel vak lijkt me dat. Ik heb fucking kunstgeschiedenisgezeik. Dat zijn allemaal onderwerpen uit de vierde klas?
Maatschappijleer1 wel, maar in mn profiel moest ik verder met maatschappijleer2.quote:Op maandag 9 april 2007 15:00 schreef dubidub het volgende:
Ma sluit je toch af na 1 jaar? In de vierde?
MA 2?quote:Op maandag 9 april 2007 20:16 schreef Noodly het volgende:
[..]
Maatschappijleer1 wel, maar in mn profiel moest ik verder met maatschappijleer2.
Waarschijnlijk, welk profiel heb je?quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
MA 2?
Wtf?
doe ik ene ander VWO dan jij?![]()
Dat magquote:Op maandag 9 april 2007 21:06 schreef Renesite het volgende:
Centraal
Moet ik er nog even 2 achter zetten?
E&M, maar MA is een algemeen vak?quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef Noodly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, welk profiel heb je?![]()
@ Houtspeer: Ja 3 (redelijk dunne) boekjes, over 3 verschillende onderwerpen dus.
OKquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
E&M, maar MA is een algemeen vak?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |