Ik vind brekende botten misselijkmakend, de rest kan me eigenlijk weinig schelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Er is iets met ratten, die een van de mensen daar al behoorlijk misselijk had gemaakt .
precies hetzelfde hier, die trap met die neger ging mij net iets te ver en toen heb ik maar gewoon de zaal in gekekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind brekende botten misselijkmakend, de rest kan me eigenlijk weinig schelenSaw 3 had voor mij dus een paar oogdichtknijpmomenten
Helemaal in het begin met die voet/enkel was ook onprettigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
precies hetzelfde hier, die trap met die neger ging mij net iets te ver en toen heb ik maar gewoon de zaal in gekeken
Posters zeggen imo niks. De Saw III poster had er een met een mond met tanden etc. Nou ik heb daarvan niks gezien in Saw III.quote:
Mastermoviesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:06 schreef ryangozer het volgende:
2e trailer is uit![]()
http://www.saw.com/index.php?/4/watchtrailer2
Nah dat zou lame zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:37 schreef NrSiX het volgende:
het is een trap, en die tijd die erboven hangt.. iemand anders heeft weer zoveel tijd om deze persoon te bevrijden? een vrouw in dit geval aan de hakken te zien
Ik denk eerder You see what i seequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nah dat zou lame zijn.
er staat ook text boven. I see what i see ofzo?
Same, die laatste trap in Saw 3 was dan ook vrij bruutquote:Ik vind brekende botten misselijkmakend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |