Veel wel hoor, maar dan lekker op de home videoquote:Op maandag 9 april 2007 02:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je moet het wel durven, ik denk niet dat veel mensen zo ver willen gaan voor de camera
een goede vriend van mij is homo, hij vindt als die sex-scenes van eric niet eens geil, maar het stoort hem dat in zo'n programma weer zo'n schreeuwerige overdreven homo wordt gecast, eric is inderdaad niet echt een boegbeeld voor homo-integratiequote:Op maandag 9 april 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen met die chocoladepenis... En het gekke is, je vindt het bijna meteen gewoon.
Kan allemaal zijn om verwarring te zaaien: Nena houdt koffer en vertrekt, Ilona houdt koffer dus...quote:Op maandag 9 april 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ilona praat weer over wel/niet blijven.
Opvallend is wel dat ze haar koffer kon houden. Voorheen moesten nieuwe bewoners de koffers meteen dezelfde dag inleveren.
Is ze zo sensationeel leuk dan dat de redactie haar gratis terug laat komen?quote:Op maandag 9 april 2007 02:55 schreef APK het volgende:
Ilona: No way dat zij weer 10.000 betaald heeft.![]()
Daar in tegen heeft ze maar 1 koffer bij zich die niet echt vol leek. En ze is net iets te resuluut in haar uitspraken over het blijven. Om de boel te fucken zou ik juist zeggen dat ik pleite zou gaan, en vervolgens lekker blijven. Hebben BAN er alleen maar meer de pest erin, of praat ik nu poep?quote:Op maandag 9 april 2007 02:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft drank op, maar toch non stop uitspraken waaruit blijkt dat ze echt blijft. Toen ze net binnen was geloofde ik ook niet dat ze echt bleef, maar nu lijkt het er toch wel heel erg op. Ze zegt nu ook weer: "Ik ga niet voor één dag terug".
Huub vraagt het nu weer en Ilona zegt opnieuw dat ze er voor langer is.
Ja, wat versterking voor de normalen is meer dan welkom.quote:Op maandag 9 april 2007 02:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het gewoon een verademing om eens een fatsoenlijk iemand te horen praten.
Vooral na de laatste dagen.
Die 4 tokkies ben ik echt zo zat.
En watvoor bijdrage heb jij daar aan geleverd?quote:Op maandag 9 april 2007 02:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en dan het liefst met perpetual motion dan heeft de mensheid er nog wat aan
Het laatste dat ik zag was dat ze er allebei lagen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:57 schreef ach het volgende:
Ligt dat kleine hondje nu onder de dekens bij Brian en Amanda?
Nope, ik denk dat ze gewoon weer opbokt en plaats maakt voor de volgende ex-bewoner....quote:Op maandag 9 april 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Is ze zo sensationeel leuk dan dat de redactie haar gratis terug laat komen?
Je kende Lieke nog geen minuut en je was al fanquote:Op maandag 9 april 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind eerst iemand gewoon leuk en verder niets, maar ik begin echt Huub FAN te worden
Schat jij Ilona in dat ze zomaar een tweede keer 10.000 gaat neertellen. Dat is best wel heel veel geld, zeker als je hoort dat ze maar 4 dagen 4 uurtjes werk heeft.quote:Op maandag 9 april 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ze zo sensationeel leuk dan dat de redactie haar gratis terug laat komen?
Hij kan enorm sympathiek en meelevend zijn, en beschaafd ook.quote:Op maandag 9 april 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind eerst iemand gewoon leuk en verder niets, maar ik begin echt Huub FAN te worden
Ilona is dalijk weer weg, en dan komt NL permanent als nieuwe bewoner het huis inquote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef Frasier het volgende:
Zeg nu a.u.b. niet meer dat de redactie pro-BANJ is.
in het begin kon ik me het nog voorstellen, maar als je dit nu allemaal weet ga je toch geen geld betalen om in die nachtmerrie te zittenquote:Op maandag 9 april 2007 02:59 schreef kleinzusje het volgende:
niemand die de kooi in gaat is normaal
Haar baas betaalt het!quote:Op maandag 9 april 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schat jij Ilona in dat ze zomaar een tweede keer 10.000 gaat neertellen. Dat is best wel heel veel geld, zeker als je hoort dat ze maar 4 dagen 4 uurtjes werk heeft.
En als je niet de kooi in gaat ben je wel normaalquote:Op maandag 9 april 2007 02:59 schreef kleinzusje het volgende:
niemand die de kooi in gaat is normaal
quote:Op maandag 9 april 2007 03:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je kende Lieke nog geen minuut en je was al fan
Dat denk jij misschien. Ik ben niet snel fan van iemand, hoewel het misschien anders kan lijken. Lieke vind ik gewoon echt wel een leuke meid, maar verder niets. Ik vin dHuub nog leuker dan Bart van BB1quote:Op maandag 9 april 2007 03:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je kende Lieke nog geen minuut en je was al fan
ik consumeer...quote:Op maandag 9 april 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
En watvoor bijdrage heb jij daar aan geleverd?
Nou, zoals ik het begreep is haar baas bereid (let op de woordkeuze, dat is zoals ze het bracht) haar 6 maanden vooruit te betalen, zodat zij daarvan het inleggeld kan betalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |