Tjekquote:Op zondag 8 april 2007 23:09 schreef Bravebart het volgende:
Is het niet Doe hier aan SOG ?
Je doet aan een bepaald gedrag, of je hebt een bepaald gedragquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef zquing het volgende:
hmmm heb je en gedrag of doe je een gedrag? Volgens mij hebt je het toch?
dat kan ook maar is niet zo tof, dan ben ik toch voor de "Doe hier aan SOG" variantquote:
Mee eens.quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef zquing het volgende:
[..]
dat kan ook maar is niet zo tof, dan ben ik toch voor de "Doe hier aan SOG" variant
Iddquote:Op zondag 8 april 2007 23:29 schreef zquing het volgende:
hoe kan ik aan SOG doen als de TT niet tof is![]()
Wtfquote:Op zondag 8 april 2007 23:43 schreef zquing het volgende:
strax kan ik hier niet meer posten als ik dat doen
Ik heb jouw nietquote:
En als ik het niet wil ook ?quote:Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je mij wel toevoegen hoor![]()
quote:
Niets gaat boven een maandje lekker SOG'enquote:Op maandag 9 april 2007 00:31 schreef Merkie het volgende:
Mooie is dat de examenkandidaten alle tijd hebben om te SOG'en. Examens
.
je kan niet en voor tentamens leren en aan SOG doenquote:Op maandag 9 april 2007 10:55 schreef klausch het volgende:
eerst nog tentamens. hmmm
quote:Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef zquing het volgende:
[..]
je kan niet en voor tentamens leren en aan SOG doen![]()
SOG is een belangerijk onderdeel van je hele opleidingquote:
Waarom staat dit niet ingeroosterd?quote:Op maandag 9 april 2007 14:20 schreef zquing het volgende:
[..]
SOG is een belangerijk onderdeel van je hele opleiding
't is vrij in te roosteren ter vervanging van de andere urenquote:
Oja, nu je het zegtquote:Op maandag 9 april 2007 14:29 schreef zquing het volgende:
[..]
't is vrij in te roosteren ter vervanging van de andere uren
ik moet eigenlijk mijn laatste scheikunde PO gaan maken, gaat over de wet van nernst, maar al onze proefjes wasren misgegaan.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:43 schreef Fhm het volgende:
gister m'n wiskunde po afgekregen (over de Gulden Snede btw) en nu moet ik leren voor m'n stoffenonderzoek van scheikunde waar ik morgen een toets van heb..
Bah!
Klote..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef zquing het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk mijn laatste scheikunde PO gaan maken, gaat over de wet van nernst, maar al onze proefjes wasren misgegaan.......
't valt opzich wel mee, ware het niet dat het donderdag al ingeleverd moet worden. Ik ga denk ik maar ff een SOG pauze(quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:37 schreef Fhm het volgende:
[..]
Klote..![]()
Ik heb gelukkig wel nooit een werkstuk hoeven inleveren voor scheikunde.. Alleen maar van die helemaal praktische opdrachten waar je cijfers voor krijgt. Vorige was een titratie, waar ik een 9,2 voor had![]()
ik moet nogsteeds een keer beginnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef zquing het volgende:
[..]
't valt opzich wel mee, ware het niet dat het donderdag al ingeleverd moet worden. Ik ga denk ik maar ff een SOG pauze() nemen en aan mijn PO werken, een 1 is zo lelijk voor mijn gemiddelde(van 6.6naar 5.8) mjah ik moet er maar het beste van maken
net begonnen, 't resultaat kan je zien in het scheikunde topicquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef Fhm het volgende:
[..]
Al af?
Ik ken de stof voor het stoffenonderzoek ook nog niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |