Pardon? Hij moet het net als Urby van zijn aanvallende kwaliteiten hebben. Als dat ook niks is zoals delaatste weken blijft er erg weinig over hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 01:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
No way, Ogararu is een goede verdediger..
Hahhahaquote:Op maandag 9 april 2007 09:44 schreef Urquhart het volgende:
Uitermate triest en teleurstellend dit. Een gemiste unieke kans.
Maar als we vrijdag winnen staan we gewoon eerste![]()
quote:Adrie Koster trainer van Jong Ajax
AMSTERDAM - Adrie Koster wordt komend seizoen trainer van Jong Ajax. Dat schrijft De Telegraaf vandaag.
Koster werd halverwege dit seizoen ontslagen bij RKC. Eerder was hij trainer bij Willem Twee, Roda JC, Excelsior en VVV.
De nieuwe hoofdcoach gaat bij Jong Ajax samenwerken met Aron Winter. Die heeft momenteel in zijn eentje de leiding over de jeugdige Ajacieden.
Als ze vrijdag met dezelfde instelling het veld op gaan als tegen RKC zie ik ze idd tegen NAC ook wel falen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en vrijdag komt er weer een tik bij
Ik ookquote:Op maandag 9 april 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie AZ gewoon kampioen worden zo hoor....
Idd, soort van Kopenhagen-gevoel hierquote:Op maandag 9 april 2007 10:42 schreef zjroentje het volgende:
Godverdomme, ik ben er echt teringziek van.
Ik denk dat Sneijder juist wel weggaat als we kampioen worden. Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij eerst nog een keer kampioen wilt worden voordat ie weggaat.quote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Spelers als Sneijder enzo zullen nu ook wel eerder weggaan als we geen kampioen worden
Maargoed..
Als we vrijdag winnen staan 1e![]()
En PSV moet naar Liverpool en AZ naar Bremen
Hopenlijk worden die dan een beetje moe gespeelt en verspelen beide teams punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |