En na de 0-1 klonk het nog wel massaal 10 10 10quote:Op maandag 9 april 2007 01:10 schreef kreischer2000 het volgende:
Bah bah bahCollectieve wanprestatie vanmiddag
Om een goede verdediger te kunnen zijn moet je kunnen verdedigen...quote:Op maandag 9 april 2007 01:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
No way, Ogararu is een goede verdediger..
Ah, je bent afgevallen?quote:Op maandag 9 april 2007 01:50 schreef Sethje het volgende:
droogkloot godverdomme ik ben 110 kilo frustratie op t moment godver
quote:Op maandag 9 april 2007 01:50 schreef Sethje het volgende:
droogkloot godverdomme ik ben 110 kilo frustratie op t moment godver
Uiteraardquote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef hoM3r het volgende:
Ja, maar Feyenoord gaat de play-offs winnen, zoals Ajax vorige keer de CL plek wegkaapte.
(Dat zou een bak zijn zeg)
quote:Op maandag 9 april 2007 02:33 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Hij slaat lekker op onszelf nu
Volgens mij klonk ook het "en we zwaaien met de schaal naar PSV".... Volgend jaar wellicht.quote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En na de 0-1 klonk het nog wel massaal 10 10 10![]()
Het lag niet aan de scheidrechter, die was redelijk goed. Het lag niet aan het publiek, die was niet erger dan normaal. RKC speelde slecht, zoals gewoonlijk, alleen wij speelden minstens zo slecht en dát was het probleem. Vandaag lag het echt enkel en alleen aan ons zelf. Met 100% inzet zouden we met 1-5 het veld af zijn gegaan. Maar zoals ik al zei, als het er echt omgaat, dan gaan we weer kloten.quote:Op maandag 9 april 2007 01:36 schreef Sethje het volgende:
godverdomme ik ben er echt kapot van...We laten het weer zelf liggen..onwaarschijnlijk zwakke,laffe prestatie...het is bijna niet te geloven.
Verder vind ik dat Jol te veel toeliet, waar die Koenders mee bezig was sloeg nergens op. EN maar schoppen...op Babel/KJH/Sneijder...Hij had er gewoon af gemoeten. Daarnaast de overtreding van obodai wat gewoon rood is. EN dan die overtreding op Huntelaar, gewoon fucking doorgebroken speler..rood dus. En dan die vrije trap ook nog affluiten, dit alles in voordeel van de verdedigende ploeg, ik dacht dat de hoge heren in het voetbal bepaald hadden dat het aanvallende spel beloond moest worden ( dmv het toestaan van een snelle vrije trap/voordeelregel etcetera)..hiermee werkt Jol het gezeik van carnavalsvereniging waalwijk alleen maar in de hand.
Verder was ajax natuurlijk gewoon slecht in de 2e helft, alle duels werden verloren. Vertonghen was geweldig bij rkc. In mijn ogen had hij in de rust al Perez voor Babel moeten brengen,en misschien de Mul er ook al bij. Gewoon 1-3 maken en je bent er, van je eigen kracht uit gaan.
En dat publiek in waalwijk..de tering zeg wat een clowns.. met hun wannebe Boca actie...sfeer kun je niet kopen..met hun domme blaaskapel heel de match..naja...
De selectie word weer bedankt godverdomme werken voor je geld!
Belofte maakt schuldquote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Underdog positie, logisch enzo![]()
Als psv 1x verliest en Ajax wint niet alles dan ga ik persoonlijk de ArenA afbreken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |