abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 2 november 2008 @ 14:38:31 #201
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62882332
Wenger talent
pi_62882335
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef Crane het volgende:
Wat een speler! Schiet eens op met het contract openbreken van die jongen. Maar goed, het is wachten op problemen want die heeft Feyenoord altijd met grote jeugdtalenten.
Las net dat hij tot 2012 een contract heeft, dan hoef je het nog niet open te breken als je het mij vraagt
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62882599
Wat een talent
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62882743
Sowieso om die jongen een blijk van waardering te geven, moet zijn salaris omhoog.
  zondag 2 november 2008 @ 14:58:45 #205
15600 BB-King
Long live the King!
pi_62882806
Als Feyenoord goed met dit talent omgaat, kunnen ze er later een leuk transfersommetje aan overhouden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_62883186
pi_62883217
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:58 schreef BB-King het volgende:
Als Feyenoord goed met dit talent omgaat, kunnen ze er later een leuk transfersommetje aan overhouden.
Een dergelijke speler zou in een keer Feyenoords schuld op moeten kunnen lossen.
Maar goed, eigenlijk wil ik helemaal nog niet denken aan een vertrek van deze jongen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62885062
Dat interview na de wedstrijd net op Eredivisie Live was echt top
pi_62885935
ja echt he dat interview zag ik... heerlijk..hij zeg i kga slapen op die terugreis want ik ben erg moe haha
  zondag 2 november 2008 @ 17:43:43 #210
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62886432
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe foto
pi_62886522
Hij is goed
pi_62890569
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:37 schreef Merkie het volgende:
Die 3-0 was echt zo goed van hem. Een voetballer van 17 die vier man van Roda in zijn eentje dolt en de bal nog perfect afgeeft op Makaay ook. Wordt echt een hele grote.
Idd zeg. Handelingssnelheid, techniek, overzicht
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_62892323
Echt een hele goede speler
pi_62892709
Geweldig talent. Eigenlijk één van de weinigen de laatste jaren. Er lopen er nog wel een paar rond bij Feyenoord, maar heel bijzonder vind ik dat ook niet meer (De Guzman, Bruins).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62894008
Even getalenteerd als Sneijder en Van der Vaart op die leeftijd. Dat belooft wat.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62894108
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:54 schreef koningdavid het volgende:
Even getalenteerd als Sneijder en Van der Vaart op die leeftijd. Dat belooft wat.
Daar dacht ik ook aan. Ik hoop voor Feijenoord dat ze genoeg geld ter beschikking stellen om deze knaap te behouden want hij wordt gewoon een internationale topper dat druipt er van af.
  zondag 2 november 2008 @ 22:06:26 #217
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62894366
Ach, het is natuurlijk nog lang afwachten. De Guzman was ongeveer even goed als Wijnaldum op deze leeftijd en kijk hoe ver hij is weggezakt.

Voorlopig is het in ieder geval genieten geblazen.
pi_62894450
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, het is natuurlijk nog lang afwachten. De Guzman was ongeveer even goed als Wijnaldum op deze leeftijd en kijk hoe ver hij is weggezakt.

Voorlopig is het in ieder geval genieten geblazen.
Kijk hoe ver hij is weggezakt?
Hij heeft gewoon last van een blessure, en aan het begin van het seizoen een stomme rode kaart gepakt.
Hij is zeker een groter talent dan Wijnaldum, jammer dat Feyenoord hem vorig jaar niet verkocht had voor +- 12 miljoen.
pi_62894556
Ik vind hem eigenlijk veel completer en technisch nog begaafder dan Sneijder op die leeftijd, ik vind het ook een type speler die ik mooier vind om te zien voetballen.

Helemaal knap om je zo staande te houden bij een club waarbij alles tegen leek te zitten, aan Verbeek heeft hij momenteel denk ik de ideale trainer om zich verder te ontwikkelen.
  zondag 2 november 2008 @ 22:22:45 #220
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62894891
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:09 schreef kutstudent_ het volgende:

[..]

Kijk hoe ver hij is weggezakt?
Hij heeft gewoon last van een blessure, en aan het begin van het seizoen een stomme rode kaart gepakt.
Hij is zeker een groter talent dan Wijnaldum, jammer dat Feyenoord hem vorig jaar niet verkocht had voor +- 12 miljoen.
Hij haalt al langer zijn niveau niet. Jaartje of twee. Niet geheel verrassend in een tobbend team, maar ook in het begin van vorig seizoen was hij niet heel bijzonder. Schijnt slecht te coachen te zijn en een slechte vriendenkring te hebben. Wat ik ook duidelijk zie in het veld. Eerst was het een enthousiaste speler zoals Wijnaldum die er erg veel zin in had, maar tegenwoordig mogen zijn kicksen en broekje niet vies worden. Doodzonde.

In zijn eerste jaren (hij mocht niet debuteren voor zijn achttiende) was hij op alle vlakken te vergelijken met Wijnaldum.
pi_62895148
Ben ik het niet helemaal mee eens. Hij was wel wat minder het afgelopen jaar, maar je ziet nog steeds dat hij zeer talentvol is. Ik geef wel toe dat hij af en toe wat arrogant oogt in het veld, maargoed, dat zijn die type spelers nou eenmaal. Hij is gewoon duidelijk toe aan een buitenlands avontuur.
En om nu al te zeggen dat Wijnaldum zo'n groot talent is, is een beetje te vroeg. Ik ben wel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Feyenoord. Vandaag speelde die iig een puike wedstrijd.
  zondag 2 november 2008 @ 22:40:44 #222
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62895506
Paar van zulke potjes in de uefa cup en dan issie weg.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_62897276
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef kutstudent_ het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Hij was wel wat minder het afgelopen jaar, maar je ziet nog steeds dat hij zeer talentvol is. Ik geef wel toe dat hij af en toe wat arrogant oogt in het veld, maargoed, dat zijn die type spelers nou eenmaal. Hij is gewoon duidelijk toe aan een buitenlands avontuur.
En om nu al te zeggen dat Wijnaldum zo'n groot talent is, is een beetje te vroeg. Ik ben wel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Feyenoord. Vandaag speelde die iig een puike wedstrijd.
Vandaag? Ik zie hem wekelijks uitblinken. Ik hoop echt dat Feyenoord hem zeker nog 2 jaar kan houden. Maar als de topclubs hem in de gaten krijgen zal hij zo wel weg zijn.
Ik vind zelfs dat van Marwijk hem op moet roepen als een Affelay, Sneijder of van de Vaart weg zou vallen bij Oranje.
pi_62897795
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vandaag? Ik zie hem wekelijks uitblinken. Ik hoop echt dat Feyenoord hem zeker nog 2 jaar kan houden. Maar als de topclubs hem in de gaten krijgen zal hij zo wel weg zijn.
Ik vind zelfs dat van Marwijk hem op moet roepen als een Affelay, Sneijder of van de Vaart weg zou vallen bij Oranje.
Jij zet wel erg grote stappen
Hij is nog lang niet klaar voor Oranje, laat hem nou eerst maar rustig ontwikkelen bij Feyenoord. Heb ik overigens het volste vertrouwen in.
pi_62897927
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:56 schreef kutstudent_ het volgende:

[..]

Jij zet wel erg grote stappen
Hij is nog lang niet klaar voor Oranje, laat hem nou eerst maar rustig ontwikkelen bij Feyenoord. Heb ik overigens het volste vertrouwen in.
Hoezo rustig ontwikkelen? Noem op dit moment eens een betere aanvallende middenvelder als vervanger voor Sneijder, van de Vaart of Affelay!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')