ik vind afellay, suarez, sulejmani en berg toch grotere talenten eerlijk gezegd.quote:
Marcellis/Afellay sowiesoquote:
Die zijn de 17 al lang gepasseerd!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik vind afellay, suarez, sulejmani en berg toch grotere talenten eerlijk gezegd.
Dus vanaf 18 is iemand geen talent meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die zijn de 17 al lang gepasseerd!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef Crane het volgende:
Grootste talent van Nederland, dat lijkt me duidelijk.
Hij is lang nog niet perfect, maar het is lang geleden dat ik in de Eredivisie een 17-jarige zo goed heb zien spelen. Dan kom je echt bij Sneijder en Van der Vaart uit.quote:Op zondag 14 september 2008 12:29 schreef koningdavid het volgende:
Wijnaldum is het grootste talent van de eredivisie, als je Afellay niet meer als talent ziet dan.
Doe niet zo voorzichtig joh. Het enige waarmee hij een grote carierre misschien kan verkloten is te vroeg vertrekken naar een Europese topclub. Voor de rest zou je zeggen dat die jongen over de 20 is en al 3 jaar in de eredivisie en de UEFA Cup speelt, zo ervaren oogt ie. Ik prijs niet gauw een Feyenoord-talent zo de hemel in, maar Wijnaldum is toch wel een enorme groeibriljant, eentje in het rijtje van Persie en Kalou.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:06 schreef Happel het volgende:
waarom weer een nieuwe nick...
Wijnaldum heeft het in zich om een goede speler te worden. Vind het alleen een beetje vroeg om hem het grootste talent te noemen.
Daar gaan we me naar vanuit toch? Hij lijkt me fysiek redelijk goed in elkaar zitten. Maar het zou kunnen ja...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:25 schreef sjimz het volgende:
Crane, je vergeet blessures in je rijtje waarmee zijn talent verkloot kan worden.
Als je gewoon mailt naar een FA komt het wel goed hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Nieuwe nick omdat m'n toetsenbord vaag deed, en ik m'n wachtwoord dus 4 keer ofzo verkeerd invoerde. Daarmee werd er een nieuw password naar een mailadres gestuurd dat ik niet meer had.
I know, maar ik heb toch al 100 accounts gehad, eentje kon er nog wel bij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je gewoon mailt naar een FA komt het wel goed hoor.
Marcellis is pas 20 jaar! Lijkt me dat je dan nog wel een talent bent hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:53 schreef Crane het volgende:
Ah, natuurlijk. Een Feyenoorder kán helemaal geen groot talent zijn, alleen ons aller Ajax heeft grote talenten. Helemaal vergeten!
Affelay, Marcellis, Berg en Suarez zijn sowieso de status 'talent' al ontgroeid, Sulejmani vind ik dit seizoen nog niet zo overtuigend en bepalend maar misschien is ie idd even veelbelovend als Wijnaldum. Bovendien bedoelde ik eigenlijk het grootste Nederlandse talent.
Heeft gewoon goed gespeeld vandaag hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Marcellis is pas 20 jaar! Lijkt me dat je dan nog wel een talent bent hoor
WIjnaldum kan vandaag ook geen potten breken.
Wijnaldum is een zeer goede, maar tegelijkertijd laat hij de armoede bij Feyenoord zo ontzettend duidelijk zien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:37 schreef TC03 het volgende:
Wijnaldum brak geen potten, maar hoe veelzeggend is het dat een 17-jarig knulletje in aanvallend opzicht het meeste bracht? Dit wordt een hele belangrijke speler voor Feyenoord hoor.
Ja, want wie wil er nou naast namen als Makaay, Tomasson en van Bronckhorst staan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:38 schreef tong80 het volgende:
Wijnaldum heeft de pech in een vreselijk elftal te spelen.
Naar ajax zeker?quote:Die moet zo snel mogelijk naar een goeie club.
Dat zegt genoeg over de rest van de aanval bij Feyenoord. Jullie moeten Sibon halen, lijkt me een typische Feyenoord speler.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:37 schreef TC03 het volgende:
Wijnaldum brak geen potten, maar hoe veelzeggend is het dat een 17-jarig knulletje in aanvallend opzicht het meeste bracht? Dit wordt een hele belangrijke speler voor Feyenoord hoor.
Nee dat niet. Maar om nou te zeggen dat hij het verschil maakt..quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:41 schreef TC03 het volgende:
Van Bronckhorst speelt toch niet slecht? Ik vond hem tegen NEC een beetje onzichtbaar, maar voor de rest is hij mij niet negatief opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |