Het is een Feyenoorder.quote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
speler
Waarneer zou Van Basten hem bij het Nederlands Elftal halen ?![]()
Eensquote:Op zondag 8 april 2007 22:56 schreef Erasmusch het volgende:
Belachelijk dat een jochie van 16 de lijnen moet gaan uitzetten voor die bejaarden. Beste man van het veld. Koeman zal m over 5weken wel weer hebben weggepest.
Over 3 jaar speelt hij in London.quote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef tong80 het volgende:
Wel typisch dat een Ajacied dit topic moet openen. Ze zien het echt niet in Rotterdam.
Juist niet sjaakquote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef BigFire het volgende:
niet overdrijven hè. het lijkt al snel wat tussen een stel hopelozen.
Vond ik wel meevallen voor zon klein mannetje, balvast, , doorzetter, alleen kopduels nog niet echt sterk.quote:Op zondag 8 april 2007 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Goed gespeeld, maar kwam op sommige punten duidelijk nog kracht tekort.
Ik dacht dat Henk Vos 15 was bij zijn debuut bij RBC. Alfons Knippenberg was er ook zo één.quote:Op zondag 8 april 2007 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is het ook niet één van de jongste Nederlandse debutanten?
Goed gespeeld, maar kwam op sommige punten duidelijk nog kracht tekort.
Alfredquote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Henk Vos 15 was bij zijn debuut bij RBC. Alfons Knippenberg was er ook zo één.
quote:Op maandag 9 april 2007 00:05 schreef SCH het volgende:
Wijnaldum is een dorpje in Friesland.
quote:Op maandag 9 april 2007 00:05 schreef SCH het volgende:
Had vanmiddag op de radio zijn voornaam niet verstaan en ik dacht: wat leuk, weer eens een blonde blauwogige eigen kweek die jong doorbreekt. Is het toch weer een suri
Racistquote:Op maandag 9 april 2007 00:05 schreef SCH het volgende:
Had vanmiddag op de radio zijn voornaam niet verstaan en ik dacht: wat leuk, weer eens een blonde blauwogige eigen kweek die jong doorbreekt. Is het toch weer een suri
quote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef tong80 het volgende:
Wel typisch dat een Ajacied dit topic moet openen. Ze zien het echt niet in Rotterdam.
Na Royston Drente had ik het kunnen weten. Toen zag ik ook al zo'n Wennemars voor mequote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat Zuiverloon bij de belastingen werkt ?
SCH het wachten is op de geniale linksbuiten Sexbierumquote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Na Royston Drente had ik het kunnen weten. Toen zag ik ook al zo'n Wennemars voor me
Die heet dan Winston waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH het wachten is op de geniale linksbuiten Sexbierum
Noemt zijn zoontje Pisquote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef SCH het volgende:
Buijs is stiekem ook een neger.
Ik haalde in het begin altijd Tiendalli en Greene door elkaarquote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Die gasten lijken allemaal op elkaar.
drenthe
wijnaldum
greene
sno
davids
Rasta-negers hebben het meestal niet zo op Keepen, dus met een beetje geluk houden we er zelfs nog een blanke inquote:Op maandag 9 april 2007 03:12 schreef TC03 het volgende:
Hoeveel rastanegers krijgen we nog in Feyenoord 1?
de rastanegers zijn, op Greene na, wel de beste voetballers in de selectiequote:Op maandag 9 april 2007 03:12 schreef TC03 het volgende:
Hoeveel rastanegers krijgen we nog in Feyenoord 1?
quote:Op maandag 9 april 2007 01:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik haalde in het begin altijd Tiendalli en Greene door elkaar![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 03:07 schreef Juan Zueco het volgende:
't kou 'n Frysk weze, mar syn foarname kin net. At it no Jelle wie.![]()
Godvergeme, it is Jelle fan no oan.![]()
Ga, Jelle ga, ga! D'as Fries.
J.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:38 schreef Pritt het volgende:
Die Wijnaldum zal Tiendalli wel nonstop kunnen kunnen fokken op de training:
"Haha eng he die Kuip"
quote:Op maandag 9 april 2007 00:07 schreef RayMania het volgende:
Prima debuut zeg van hem. Enige lichtpuntje bij Feyenoord vandaag.
Nu maar hopen dat hij niet gelijk wordt weggekaapt door een buitenlandse club. door die waardeloze kuttrainer.
Combinaties met die bananenplukkert Castelen? Flikkert toch op man! Die mongool heeft geen ene bal goed geraakt gisteren. Als hij de bal had, wist je zeker dat Feyenoord binnen 30 seconden de bal weer kwijt was, zoals zo ongeveer elke wedstrijd met hem het geval is...quote:Op maandag 9 april 2007 00:23 schreef Tomatenboer het volgende:
van Wijnaldum had vooral mooie combinaties met de Guzman en Castelen, als je dat trio bij elkaar laat kan het weleens aardig op elkaar ingespeeld raken, en een dynamisch trio worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |