Jammer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, heb even voor je gekeken,![]()
Ik beschik niet over de benodigdheden m4p >> mp3
Ik wil wel een mod illegaal downloadenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien iemand anders?
En wat betreft het illegaal aanschaffen van muziek: daar heeft FOK! echt geen réét over te zeggen.![]()
Je mag hier gerust zeggen dat je dat doet, zolang je het maar niet aanbiedt, linkjes er naartoe plaatst, om illegale muziek, films, software vraagt etc.
En ik vraag niets illegaals.![]()
Is de nieuwe Libelle al uit?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef kleinzusje het volgende:
De lente is begonnen! Tijd om alle donkere truien van de winter te vervangen door
t-shirts in frisse, vrolijke voorjaarskleuren. U kunt nu ook online terecht voor deze t-shirts. Naast een groot assortiment damesmode vind u hier ook uw panty’s, lingerie, badmode en nachtmode. Lekker eenvoudig te bestellen vanuit uw luie stoel thuis.
Ik heb een MP3 converter op mijn pc staan die van deze site afkomt: http://koyotstar.free.fr/indexEn.htmlquote:
Veel plezier Leandra!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
En we hebben een feestje... waar we een half uur geleden al hadden moeten zijn![]()
Dus ik ben er weer van tussen, tot laters
Ik snap 'm, je gedachtenkronkel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil wel een mod illegaal downloaden
Het is een meisjequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
En zo ja, hoe ver...?
Als jij dat zegt bij de geboorte van je eerste kind, mag je wel uitkijken dat je geen bloemenvaas naar je hoofd krijgtquote:
Die van HiDiHo doen het primaquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Nog iemand streams die het wel doen ?
Natrasha?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Prospera het volgende:
Nee, pas tijdens de aangifte, maar speculeren is altijd welkom![]()
Ga jij daarbij aanwezig zijn dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als jij dat zegt bij de geboorte van je eerste kind, mag je wel uitkijken dat je geen bloemenvaas naar je hoofd krijgt![]()
Hier heb je een linkje met een heleboel linkjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
mag ik een linkje
Die van mij doen het alweer hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
De streams zijn overal down hoor...
Komt zo wel weer...
De klemtoon is soms handig om een zin te begrijpenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
Niet één doet ut.
[COS #1101] Huub is immuunquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
De cos is ook al kwijt. pfffff
Weer een geniaal topic van Peter6000...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef Prospera het volgende:
Hier vind je ze weer: Het de COS is zoek-bug uitlaatklephoekje
ff mezelfquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Weer een geniaal topic van Peter6000...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet zo snel! Ik moest nog editten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |