Valt mij ook opquote:Op maandag 9 april 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah!![]()
Wat is Leandra trouwens afwezig vandaag!
Gezondheid!quote:Op maandag 9 april 2007 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
*niest*
Ja, als ze zich daar thuis voelt dan is het zoquote:Op maandag 9 april 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
Ashrak is nu dus weg ???
Met jouw username heb je niet heel veel kans daarroquote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
aardige mensen daar bij VOL overigens
Ze zijn een beetje strenger geworden ben ik bang:quote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
is het nog hetzelfde als ten tijde van BB??
Bij VOL , bedoel ik dan...![]()
Nog strenger???quote:Op maandag 9 april 2007 17:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje strenger geworden ben ik bang:mag wel, maar
niet
ik heb dan ook weer geweldig in moeten houden maar ga nu weer lekker voluit als ik maar on topic blijf en das niet makkelijkquote:Op maandag 9 april 2007 16:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met jouw username heb je niet heel veel kans daarro![]()
Wie is hier de topposter zowat in ons knuffeltopicquote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
VOL is mij te knuffelig...
Als je zin in relluh hebt, ben je hier altijd welkom: [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb dan ook weer geweldig in moeten houden maar ga nu weer lekker voluit als ik maar on topic blijf en das niet makkelijk
een yup of een new agerquote:Op maandag 9 april 2007 17:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wie is hier de topposter zowat in ons knuffeltopic![]()
Het is meer het verschil tussen de gereformeerde en de openbare school.
Ik ook, maar ik heb me niet ingelogdquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog strenger???![]()
het was toen al bijna niet te doen. Als je heel omzichtig postte ging het wel, maar een beetje humor was al gauw "te hard"
eerlijk toegeven: ik was er alleen tijdens down-time...
Ik heb 2 mensen geprobeerd te knuffelen en die rende allebei hard weg!quote:Op maandag 9 april 2007 17:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wie is hier de topposter zowat in ons knuffeltopic![]()
Het is meer het verschil tussen de gereformeerde en de openbare school.
dat is waar. Maar die werden ten tijde van BB gewoon gekopieerd..quote:
had je Ruud ook moeten nemenquote:Op maandag 9 april 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 2 mensen geprobeerd te knuffelen en die rende allebei hard weg!
Naar je MSN, I presumequote:Op maandag 9 april 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 2 mensen geprobeerd te knuffelen en die rende allebei hard weg!
Ze kopieëren nog steeds van FOK, maar de SV heeft een prima stel streamers.quote:Op maandag 9 april 2007 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat is waar. Maar die werden ten tijde van BB gewoon gekopieerd..![]()
kutnewbies werden met veel aardigheid binnengehaald is hier vaak wat andersquote:Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb me niet ingelogd![]()
De SV is daar trouwens bere-goed![]()
Edit: Ashrak kreeg binnen een half uur 3 modbreaks om haar oren![]()
Ja als newbie wordt je daar van ganse harte verwelkomdquote:Op maandag 9 april 2007 17:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kutnewbies werden met veel aardigheid binnengehaald is hier vaak wat anders![]()
ik bedoelde ook meer de VOL sc naar fok! gekopieerd..quote:Op maandag 9 april 2007 17:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze kopieëren nog steeds van FOK, maar de SV heeft een prima stel streamers.
Alleen dat regime daar![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 17:18 schreef ericahysterica het volgende:
ow ik lees hier anders altijd kutnewbie dus ik dacht laat ik mij eens aanpassen aan fok maar nu doe ik het hier dus ook alweer niet goed. Nou ja laat ik het dan maar op mijn eigen wijze verwoorden. Senioren zoals ik die een poging wagen hier te reageren ................
Volgens mij wordt er niet zoveel van VOL naar hier gekopieëed.quote:Op maandag 9 april 2007 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer de VOL sc naar fok! gekopieerd..![]()
dan hoef je het regime niet mee te maken...![]()
Zijn toch oud fokkers die daar de scepter zwaaien? die na bb5 het hier zat waren. Dacht ik hoor...
Heb nu geen hyves, maar ga het wel es proberen deze maandquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet zoveel van VOL naar hier gekopieëed.
Het begon met de kusjesbrigade, die kregen hier teveel kritiek en hadden daar problemen mee.
Ze startten hun eigen forum en die is tot de macht 4 strenger dan hier.
Zelf Cuall kreeg een ban.
*need i say more?
quote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb nu geen hyves, maar ga het wel es proberen deze maand![]()
Sorry Petraa, maar er gebeurt niks op de streams.quote:Op maandag 9 april 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Leuk dat iedereen zo ontopic blijft, dan valt het best wel mee om alles terug te lezen
Volgens mij is VOL gestart nadat BB5 was afgelopen en het BB5-subforum hier werd opgeheven. Om toch met elkaar te kunnen blijven kletsen hebben een aantal Fokkers toen VOL opgericht.quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet zoveel van VOL naar hier gekopieëed.
Het begon met de kusjesbrigade, die kregen hier teveel kritiek en hadden daar problemen mee.
Ze startten hun eigen forum en die is tot de macht 4 strenger dan hier.
Zelf Cuall kreeg een ban.
*need i say more?
Nou ja, Fokkers worden daar afgefakkeld, en vice versa.quote:Op maandag 9 april 2007 17:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is VOL gestart nadat BB5 was afgelopen en het BB5-subforum hier werd opgeheven. Om toch met elkaar te kunnen blijven kletsen hebben een aantal Fokkers toen VOL opgericht.
Ik begrijp nooit zo goed waarom er altijd negatief moet worden gedaan over VOL. Tis een heel ander forum dan FOK, maar daarom niet meteen slechter. Zowel VOL als FOK hebben hun minpunten, maar ik vermaak me op beiden.![]()
Jij bent trouwens wel goed op de hoogte van de VOL-verwikkelingen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |