Ik zeg ook niet dat Fuentes goed bezig is. Integendeel zelfs. Het is ook bewezen dat Fuentes met verkeerde dingen bezig was. Het schijnt zelfs dat die weer terug is in de wielersport.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Ereinion het volgende:
Ach kom nou Bartoli, we weten toch allemaal hoe het zit? Ik vind het echt compleet belachelijk dat al die Fuentes klanten nu gewoon rondrijden, juridisch gezien zullen ze (helaas) wel nooit schuldig bevonden worden, maar dat er zulke blunders gemaakt zijn door justitie lijkt mij alleen maar extra reden om het te blijven aankaarten. Zeker nu de zaak Ullrich bewezen is, kan niemand toch meer ontkennen waar Fuentes mee bezig was?
Tankink niet gestartquote:No han tomado la salida Iban Mayo (2- Saunier Duval) y el Tankink (113- Quick Step). Tankink era el segundo en la clasificación general y ha llegado a pasar por el control de firmas. Sin embargo, se encontraba mal y al final ha decidido no tomar la salida..
eurosport geeft nu aan dat bram 5e is geworden!?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Jodelaar het volgende:sta je 2e en dan geef je op.. Bram kan niet tegen het kopmanschap of hij was ziek / blessure.. erg jammer
herhaling van gisteren, etappe van vandaag komt nuquote:Op donderdag 12 april 2007 15:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
eurosport geeft nu aan dat bram 5e is geworden!?
of zit ik een herhaling te kijken, nee toch?
okequote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
herhaling van gisteren, etappe van vandaag komt nu
Volgens Danny Nelissen had Bram last van diarree.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:35 schreef Bartoli het volgende:
kan ook zijn dat ze hem gevraagd hebben om Parijs-Roubaix ofzo te rijden. Maja aan de andere kant kun je PT punten halen geef je op. Ofwel zijn ze bij QSI ziek geworden aangezien ook Visconti en Baguet er de brui aangaven vandaag
Dat wel, maar hij zei toch ook dat 'ie P-R ging rijden of ging dat om iemand anders?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens Danny Nelissen had Bram last van diarree.
Tot nu toe gaat het niet echt lekker met Dekker dit seizoen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Bartoli het volgende:
Opgaves:
Thomas Dekker (35 - Rabobank)
Fumiyuki Beppu (45 - Discovery Channel)
Oliver Zaugg (68 - Gerolsteiner)
Ook ja.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij zei toch ook dat 'ie P-R ging rijden of ging dat om iemand anders?
Volgens dezelfde Danny Nelissen zaten de bekken van Thomas Dekker helemaal vast en ging hij naar Italie om dat probleem op te lossenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het niet echt lekker met Dekker dit seizoen.
Met 1 secondequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Ambrosius het volgende:
Cobo wint, S. Sanchez tweede op ruim een minuut. Gil derde.
Cobo pakt de leiderstrui over van Vicioso.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |