Gore beestenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahahaha staat een hond tegen de tafel te zeiken whahahahaha
Ik denk niet dat die beesten ooit geleerd hebben hun pis op te houden en het buiten te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan die gorgelkop die beesten nou echt niet even uitlaten!?
Ze pissen nu echt overal!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
In een paar uur 10 jaar ouder! Neentje rulezzz![]()
[afbeelding]
Tis gewoon echt triest voor die honden dat ze niet uitgelaten worden en daarom dus gewoon overal zeiken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef noekje het volgende:
Moet Natasia dat niet even opruimen dan?
Dan kan Natasia daarna los op Amanda.
Erg, hè, die BANJ.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een totaal gebrek aan opvoeding hebben die beesten![]()
Dat dacht ik ook. Die jaap zei net dat het over sex ging... Rare gozer is het toch.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Clank het volgende:
Nee, ging over Sylvia's dyslexie.
Triest... ga ff de hond uitlatenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die beesten ooit geleerd hebben hun pis op te houden en het buiten te doen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja behalve toen het echt moest.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee over dyslexiequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
Die ruzie van Syl en Huub ging gisteren toch niet over Sex? Of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?
quote:
Het wordt tijd dat Natas er wat van zegtquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Tis gewoon echt triest voor die honden dat ze niet uitgelaten worden en daarom dus gewoon overal zeiken.
Hoop dat die honden afgepakt worden![]()
Beestjes moeten gewoon uitgelaten worden en willen aandachtquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een totaal gebrek aan opvoeding hebben die beesten![]()
haha en hij heeft ook al tegen de gordijnen in de slaapkamer gepiest...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Amanda, ruim het aub even op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |