Ik heb de foto's op de mail gezet..quote:Op zondag 8 april 2007 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Tazz, het duurt nog steeds lang om het zipje te openen.... wil je ze me mailen? Er mogen hier foto's van mij en Twan geplaatst worden hoor.
ik ben benieuwd naar je foto'squote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef dutchie het volgende:
Foto's zijn klaar, maar die staan nog op de stick en ik heb nog niks gegeten! Dus ik hoop het vanmiddag te plaatsen. Anders vanavond uiterlijk. Iemand, afgezien van ikzelf, nog bezwaar tegen zijn/haar hoofd op internet? Anders mail ik die gewoon nog. Moet ik wel de goede adressen hebben.
Ik vond het echt leuk.![]()
En de mannen waren super oppassen.
Thnx!! Ik heb ze ontvangen... ik zal ze vanavond eens rustig bekijken.quote:
Het was idd een hele mooie lamp. Ik vond de "schilderijen" aan de muur ook helemaal te wow. Leuk idee voor ons volgende huis ooit, maar binnen afzienbare tijd.quote:Op maandag 9 april 2007 14:01 schreef dutchie het volgende:
Die eerste van jou en Twan was helemaal hoe ik het hebben wilde. Mede dankzij die mooie lamp.
Nou, ze zijn dat prille liefde stadium al voorbij hoor. Luuke sloeg aan het eind van de dag nog mooi ff Jordy op zijn hoofd met de windmolen die op de foto's staat. Is dus al meer een getrouwd stel!quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef Neuk het volgende:
Zie ik hier trouwens een prille liefde tussen Jordy en Luuke ontstaan?
Ik geniet echt van de foto's! Wat zijn ze allemaal leuk!!!
(En Twan het meest!)
Slaaplurker ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:54 schreef just me het volgende:
Just lurker heeft genoten van jullie foto's!!![]()
Just Lurkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:54 schreef just me het volgende:
Just lurker heeft genoten van jullie foto's!!![]()
waar blijven jouw/jullie foto's dan??quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:43 schreef sjak het volgende:
Wat een geweldig schattige foto's allemaal. Ik wil ook een Luuke en een Jordy en een Merlijn en een Noah en een Cas en een...... ik wil ze allemaal wel![]()
En, en, en?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Githa het volgende:
Ik zal de andere 80![]()
wel op mijn homepage zetten en jullie de link sturen maar dat duurt even hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |