quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:05 schreef RayMania het volgende:
Zijn die twee laatste zinnen waar?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef tong80 het volgende:
Brett Holman (born March 27, 1984 in Bankstown) is an Australian football (soccer) player. He currently plays as a striker for the Dutch club NEC. He made his debut for Australia against Bahrain on February 22, 2006 in an Asian Cup qualifier. He previously played for Parramatta Power in Australia before moving to Dutch football club Feyenoord Rotterdam in 2002. Once in the Netherlands he played for Excelsior Rotterdam on loan before NEC signed him in 2006. He was educated at Christian Brothers' High School, Lewisham. He scored his first international goal against China in a friendly on the 24th March 2007. His greatest dream is to be player of the day in the Footballshow named De wedstrijden.If I can score more than one goal against PSV Eindhoven ofzo I will be famous in hole Australia. Not because PSV is such a great club but because they are currently the leaders in Holland. Besides my club NEC is Ajax my favorite. Everything I can do to make them champions will make me happy.
Leuk geïmproviseerd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef tong80 het volgende:
His greatest dream is to be player of the day in the Footballshow named De wedstrijden.
If I can score more than one goal against PSV Eindhoven ofzo I will be famous in hole Australia. Not because PSV is such a great club but because they are currently the leaders in Holland. Besides my club NEC is Ajax my favorite. Everything I can do to make them champions will make me happy.
Zat in iemands hol man.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nog steeds jammer dat Holman en Grot nooit een duo hebben kunnen vormen.
Prima op zijn plek in Nijmegen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeer goed seizoen dit jaar. Speelt erg goed onder Mario Been. Zal hij in de zomer een stap hoger gaan maken?
Nog meer smeuige verhalenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk dat hij het nu zo goed doet. Bij Excelsior maakten ze altijd van alles met hem mee, mooie verhalen over gehoord. Brett hield wel van een feestje. Betaalde alle boetes cash.
De grappigste was wel dat ze na het behalen van de titel nog moesten trainen. Been had die training verplicht en zei dat er een enorme boete op zou staan als iemand te laat kwam. Paar duizend euro meen ik, exacte bedrag ben ik kwijt. Was niet echt serieus bedoeld, want hij wist heus wel dat ze zouden gaan feesten en ze waren toch al kampioen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nog meer smeuige verhalen?
quote:Holman denkt niet aan vertrek bij NEC
19 april 2008
FC Twente kan de naam van Brett Holman doorstrepen als vervanger voor de naar Feyenoord vertrekkende Karim El Ahmadi. De Australiër, die naar verluidt op het lijstje van de Tukkers staat, wil zijn verbintenis bij NEC uitdienen.
"Ik heb het prima naar mijn zin bij NEC en heb nog een contract voor een jaar. Ik blijf dus", aldus Holman tegen Omroep Gelderland. "Iedereen is blij hier, want in de winter had niemand verwacht dat we zo hoog zouden eindigen. Zelf voel ik dat ik nog steeds sterker word, hopelijk kunnen we dit doorzetten tot de play-offs."
quote:AZ pikt Holman weg bij NEC
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ROTTERDAM - De Australische international Brett Holman speelt na de zomer zo goed als zeker voor AZ. De Alkmaarse club is met NEC in onderhandeling over de transfer van de 24-jarige aanvallende middenvelder, die zo'n drie miljoen euro moet kosten.
De speler heeft al een akkoord bereikt over zijn persoonlijke eisen. NEC en AZ zijn er nog niet helemaal uit. Voor Holman is een verhuizing naar Alkmaar een sportieve stap vooruit, ook al eindigde de ploeg van coach Louis van Gaal afgelopen seizoen niet eens bij de eerste tien.
Doet NEC geen water bij de wijn, dan is er voor de speler geen man overboord. Holman is bereid zijn tot 2009 doorlopende contract uit te dienen. In dat geval maakt hij volgend jaar zomer gebruik van zijn transfervrije status.
Holman had lange tijd zijn vizier gericht op Engeland, waar de meeste Australische internationals spelen. Tijdens de play-offs, waarin NEC een UEFA Cup-ticket veroverde, zaten er meerdere Britse clubs voor hem op de tribune. AZ sloeg echter snel toe en lijkt de race om de handtekening van de ex-Feyenoorder te hebben gewonnen.
Holman verblijft op dit moment met de Australische selectie in Qatar voor een interland. Daarna is hij ook nog een tijdje onderweg met de ploeg van bondscoach Pim Verbeek.
Holman werd in de zomer van 2002 door Feyenoord als talentvolle jeugdspeler aangetrokken en
direct verhuurd aan Excelsior. Bij die club speelde hij in vier seizoenen meer dan 134 competitieduels en vierde hij de promotie naar de eredivisie.
Feyenoord zag in Holman geen speler die in de Kuip zou kunnen doorbreken en was bereid Holman in 2006 transfervrij te laten vertrekken naar NEC. Maar wel op voorwaarde dat de Rotterdammers in de toekomst een deel van de transfersom krijgen. Om die reden deelt Feyenoord straks mee bij verkoop.
Inmiddels heeft Brett Holman een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Hij was de grote gangmaker in het laatste half jaar bij NEC. Voor de winterstop was hij nog uitgeschakeld door een enkelblessure.
Vanaf het moment dat hij terugkeerde in het team, verloor het elftal nauwelijks meer en in de play-offs werd elke tegenstander (Roda JC, FC Groningen, NAC) weggespeeld.
Trainer Mario Been vindt dat Holman de afgelopen seizoenen een ’ongelooflijke ontwikkeling’ heeft doorgemaakt. ,,Hij kan bij menige grote club mee. De interesse voor hem verbaast me niet,’’ aldus Been.
quote:Op maandag 1 september 2008 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wellicht gaat ie gelijk weer weg.
Blackburn zou hem willen voor Ooijer.
Stap hoger gemaakt, maar amper gespeeld. Vorig seizoen nog de speler van de Eredivisie, dit seizoen compleet in de vergetelheid geraakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeer goed seizoen dit jaar. Speelt erg goed onder Mario Been. Zal hij in de zomer een stap hoger gaan maken?
Vaag.. Ik vind dat een uitstekende speler.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mag volgens het AD vertrekken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef numero_uno het volgende:
terug naar NEC als bevestiging dat hij echt goed kan spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |