Vooral de deceptie van vandaag. Ben er echt kapot van.quote:Op zondag 8 april 2007 22:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ligt daar het goede spel van AZ of het slechte spel van Ajax aan ten grondslag?
Want psv is een hoopje bijelkaar geraapte prutsels op het moment, die halen geen overwinning meer dit jaar.
Dat was de enige Ajacied die geen draadje los in z'n hoofd had vandaag. Gewoon gaan met die banaan. Ik zou 'm wel af kunnen schieten, maar aan de andere kant kan je alleen maar diep respect hebben voor de instelling van die jongen. Ik zou 'm een hand geven als ik 'm tegen zou komen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Trouwens die Vertonghen heeft ook een draadje los in zijn hoofd. @)(*@)*(#)_)@(_@@_(
Vertonghen deed het prima, hadden we hem maar niet moeten verhuren. Niks tegen die jongen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Trouwens die Vertonghen heeft ook een draadje los in zijn hoofd. @)(*@)*(#)_)@(_@@_(
Nee man, gewoon klasse van die jongen. Hadden we hem maar moeten houden. Zo'n speler als hem konden we vandaag best gebruiken.quote:Op zondag 8 april 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Ik werd er zo sad van, dat ik maar ben gaan slapen tijdens het juichen van RKC bij de 2-2.quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Die 2-2 was echt te triest voor woorden...je wist gewoon precies wat er ging gebeuren en niemand deed iets.
Achteraf praten is makkelijk pratenquote:Op zondag 8 april 2007 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat loopt Van Gaal te zwammen dat hij het van te voren wist? De laatste 5 jaar hebben we 4 keer gewonnen en 1 keer gelijk.
Psv ook niet. En az ook niet. Zullen we de schaal maar gewoon een jaartje niet uitreiken dan?quote:
Feyenoord doet het wel aardig.quote:Op zondag 8 april 2007 22:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Psv ook niet. En az ook niet. Zullen we de schaal maar gewoon een jaartje niet uitreiken dan?
Degene waar ik je kom helpen slaan als AZ kampioen wordt is die gast die al die ratels uitdeelt bij AZ. Wat een blije kutzooi is dat elke wedstrijd opnieuw, met die blije klappertjes die ze daar hebben.quote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef denthemen het volgende:
als het AZ maar niet is, ik kom uit de buurt van Alkmaar en dan is opeens iedereen AZ fan, dan kan ik niet beloven dat er niet 1 een klap op zijn bek gaat krijgen
quote:Op zondag 8 april 2007 22:42 schreef Camplo het volgende:
Maar ik denk dat ze bij feyenoord met flink vertrouwen de playoffs ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |