nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:52 schreef Devrim_ het volgende:
AJAX KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is het voorbij??
wiequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:53 schreef TC03 het volgende:
Al die Ajacieden (en één NSB'er) morgen janken als ze gelijk spelen tegen RKC.
quote:"NEC is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Nijmegen. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is NEC in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Part 9 toch al?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
DAAR IS IE WEER JONGENS! Koeman's onderschatting: part 8!!!!!!!!
[afbeelding]
[..]![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
Wat een josti is die Koeman toch ook. Met z'n rooie plofkop.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[..]![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:55 schreef Adidah het volgende:
De volgende post die ik hier plaats is () of (
) omdat NEC voor staat.
Wat is het toch lekker om elke keer weer gelijk te krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:33 schreef Adidah het volgende:
De volgende post die ik hier plaats is () omdat NEC dan heeft gewonnen...tot straks.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:56 schreef SaferSephy het volgende:
hahah NEC is nog steeds ere rondjes aan het maken:D:D:D
Ze mogen van mij de hele dag ere rondjes houdenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:56 schreef SaferSephy het volgende:
hahah NEC is nog steeds ere rondjes aan het maken:D:D:D
haha ja, heb nu echt zin om ff naar nijmegen te gaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze mogen van mij de hele dag ere rondjes houden
Vanaf nu heb ik een tweede clubquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef StarGazer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
NEC IK HOU VAN JE!!!!
of verliezen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:53 schreef TC03 het volgende:
Clubbeleving, bijzonder hè. Zie je niet in Amsterdam (als je er überhaupt ooit komt).quote:
Tuurlijk gozerquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Clubbeleving, bijzonder hè. Zie je niet in Amsterdam (als je er überhaupt ooit komt).
Ah, een zielige PSV'er?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Clubbeleving, bijzonder hè. Zie je niet in Amsterdam (als je er überhaupt ooit komt).
Succesupportert.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tuurlijk gozer
Hou je bek nou maar
Mijn hart stond bijna stil denet
bijnaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tuurlijk gozer
Hou je bek nou maar
Mijn hart stond bijna stil denet
Wow, jij hebt echt een enorm inzicht. Hulde.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik had bij het aantreden van Koeman voorspelt dat ie PSV kapot zou maken maar dat ie het al binnen één seizoen voor elkaar heeft had ik niet gedacht
Ja, jullie zouden niet huilen als je verloor he? Dan was het bij jullie opeens "ach het is maar voetbal".quote:
Goed he.... maar zoveel verstand is daar niet voor nodig. Koeman heeft tot nu toe elke club die hij onder zijn hoede had op den duur kapot gemaakt dus PSV was een kwestie van tijdquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wow, jij hebt echt een enorm inzicht. Hulde.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef SaferSephy het volgende:
Kaartje NEC - PSV 15 euro
NEC das - 20 euro
De volgende aanblik:
[afbeelding] - Priceless
Ik was sarcastisch hoor, dat kon elke debiel voorspellen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goed he.... maar zoveel verstand is daar niet voor nodig. Koeman heeft tot nu toe elke club die hij onder zijn hoede had op den duur kapot gemaakt dus PSV was een kwestie van tijd
Idd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, jullie zouden niet huilen als je verloor he? Dan was het bij jullie opeens "ach het is maar voetbal".
Helemaal niet. Check de feiten eens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
6e match op rij die psv niet won in eredivisie
Triest hoor, RayMania.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef toma het volgende:
- Niet uitdagen etc. -
gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch hoor, dat kon elke debiel voorspellen.
er zal er nog wel 1 volgen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze hebben niet gespeeld hoor, zwakzinnige.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja ze hebben goed gespeeld he vanavond?![]()
![]()
Maar wel klasse... Bijna zeker van de play-offs
waarom zegt die nieuwslezer van radio 1 dat dan ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Helemaal niet. Check de feiten eens.
Die reacties ja. Opmerkingen kunnen hier.quote:
quote:
liever wel meer dan 1quote:
Gevalletje: te vroeg gepiektquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''Hadden we Denneboom maar aangetrokken''
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''Hadden we Denneboom maar aangetrokken''
[afbeelding]
Omdat die de feiten niet checkt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom zegt die nieuwslezer van radio 1 dat dan ?
Nee.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Leuk toch dat iemand de moeite neemt?
Sarcasme??quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze hebben niet gespeeld hoor, zwakzinnige.
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
''Moet je eens luisteren vitessezuid, we kampen gewoon met een te smalle selectie. In de winterstop heb ik om versterking gevraagd, maar als dat financieel niet haalbaar is moeten we het met deze selectie doen. We zitten nu dan ook in een hoek waar de klappen hard aankomen. Kleine pijntjes worden nu grote pijntjes''
[..]
[afbeelding]
'Moet je eens luisteren vitessezuid
dit seizoen niet.. Vorig seizoen was het nog "kutplay-offs, enz." Maar nu komt het de mensen uit Rotterdam goed uit en dan hoor je ze nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
2 of 5 boeit niet
[..]
[afbeelding]
''Moet je eens luisteren vitessezuid, we kampen gewoon met een te smalle selectie. In de winterstop heb ik om versterking gevraagd, maar als dat financieel niet haalbaar is moeten we het met deze selectie doen. We zitten nu dan ook in een hoek waar de klappen hard aankomen. Kleine pijntjes worden nu grote pijntjes''
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Neuh. Een nog veel zieligerder Feyenoorder.
jah wil ff horen wat er allemaal gebeurd...zenden ze die ook uit op radio 1?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand zo even de persconferentie vastleggen?![]()
[..]
[afbeelding]
Doe maar drie. Leuk voor AZquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:07 schreef Arcee het volgende:
Misschien een 2e plek voor PSV dit seizoen, als het meezit.
radio 1 houdt zelf vaak een interview. Maar zenden niet de persconferentie uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
jah wil ff horen wat er allemaal gebeurd...zenden ze die ook uit op radio 1?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Officiele wedstrijd. Dat wil dus niet in de eredivisie zeggen..quote:De Eindhoveneren slaagden er zaterdagavond voor de zesde keer op rij niet in een officiële wedstrijd te winnen. In Nijmegen was NEC veel te sterk voor de dolende landskampioen: 2-1.
Ja, vandaar ook 'als het meezit'.quote:
*psst edit je post dan ook evenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:14 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou dat provocerend gebaar maar snel weghalen
Dit is niet meer live, hier verder dus: De Wedstrijden 2006-2007 #14quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie goal van kah
geloof jij dat zo, nu betekent bij Talpa? Reclame duurt voorlopig nog wel ffquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe is het mogelijk?! Ze gaan zo de wedstrijd van PSV uitzenden, dit is een unicum mensen![]()
9 van de 10 keer moeten we altijd wachten tot 23.00 uur
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Kah: ''Ik ben speedy gonzalez, wham!!''
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is niet meer live, hier verder dus: De Wedstrijden 2006-2007 #14
wat zei ik?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
geloof jij dat zo, nu betekent bij Talpa? Reclame duurt voorlopig nog wel ff
Geldt ook voor z'n broer trouwens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Merkie het volgende:
Wat is Koeman toch een sukkel. Hij kan eigenlijk helemaal niet coachen, maar je moet wat he, als ex-voetballer die verder niks kan.
En over welke Koeman ik het in eerste instantie had maakt dan ook niet meer uit.quote:
PSV - FC Twentequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
tegen wie moet psv nog spelen?
Hihi.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:53 schreef TC03 het volgende:
Wij kunnen het hebben, jullie niet.quote:
Logica van een Feyenoorderquote:Op zondag 8 april 2007 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wij kunnen het hebben, jullie niet.Nog steeds stevig op de vijfde plek, terwijl de 'koploper' derde staat.
Hihi.
wat je stevig noemtquote:Op zondag 8 april 2007 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wij kunnen het hebben, jullie niet.Nog steeds stevig op de vijfde plek, terwijl de 'koploper' derde staat.
Hihi.
Beter dan jezelf al kampioen wanen en nog geen 24 uur later derde staan.quote:Op zondag 8 april 2007 22:25 schreef BigFire het volgende:
[..]
wat je stevig noemt. Heerenveen wint van jullie op de laatste dag en voila: plek 6, geen CL playoffs
Wat precies is daar beter aan?quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beter dan jezelf al kampioen wanen en nog geen 24 uur later derde staan.
quote:
Zou een hel voor de modjes zijn geweest denk ikquote:Op zondag 8 april 2007 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar goed dat fok eruit lag vanmiddag![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 22:51 schreef RayMania het volgende:
Complimenten voor iedereen, jullie hebben het rustig gehouden.
weet het wel zekerquote:Op zondag 8 april 2007 22:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zou een hel voor de modjes zijn geweest denk ik.
dus jij hebt het allemaal geregeld dat fok onderhoud ging plegen vanmiddagquote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
Dndiek is op vakantie, rubbereend viert zijn verjaardig. Het zou een hel geweest zijn!
quote:Op zondag 8 april 2007 22:51 schreef Merkie het volgende:
Wat was is Ten Cate supertriest bezig op die persconferentie zeg.
neequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
hup nac
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:09 schreef RayMania het volgende:
De ellebo-o-o-g van de week:
[afbeelding]
In het andere topic lijkt mij genoeg? Probeer eens niet op allerlei manieren je postaccount te krikkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
come on nac
Sparta staat voor?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
Staat gelijk inmiddels, door een 19-jarige debutant:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef venomsnake het volgende:
1-1 geworden bij Sparta?
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef venomsnake het volgende:
1-1 geworden bij Sparta?
Ik heb voor morgen wel een voorkeurquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:25 schreef RayMania het volgende:
Vanavond maar eens gifjes maken van PSV - Twente, en ik denk venomsnake ook wel. Blijven er nog twee wedstrijden over waarbij gifjes gemaakt kunnen worden, waarvan er naast PSV slechts één van te zien is. Iemand een voorkeur?.
ADO - Roda JC of Excelsior - RKC.
Wedstrijd is fixed easy psv win let maar opquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Spannend. Zou me verbazen als PSV wint, maar Twente vind ik de laatste paar wedstrijden wat minder.
Is dat nu officieel als roda wint?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als psv verliest, hoop ik toch wel dat az morgen ook punten verspeeld. Ik moet er niet aan denken dat die achterlijke kaasboeren eerste komen te staan
Nu weet ik het nog niet..quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet bij jullie in ieder geval![]()
Het zijn beide boerenquote:
Waar niet tegenwoordig, behalve AZquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef w00h00 het volgende:
Wat een vreemdelingen legioen is dat toch van psv.
idd, die gasten kunnen zich liever inschrijven voor een zuid amerikaanse competitiequote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef w00h00 het volgende:
Wat een vreemdelingen legioen is dat toch van psv.
Ajax heeft daar ook weinig last van hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waar niet tegenwoordig, behalve AZ
Voor mij is het ook deze ene keer hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef Incolumis het volgende:
nou ja voor deze ene keer dan, GO Twente!
HEEUY HEEUY Twente!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef 9christensen het volgende:
come on twente come on twente.. HEEUY HEEUY
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waar niet tegenwoordig, behalve az en AJAX
Niet in de basis.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ajax heeft ook 8 nationaliteiten.
U vraagt, wij draaien:quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ray of Venom een gifje? Ik wil de Tifo wel ff zien. Dan ga ik er vandoor en hoor ik later op de avond de uitslag wel
dat zeg ok ook altijd als ik het tegenovergestelde denk/hoop.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef Jasza het volgende:
psv wint wel.
Boerenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
Vroeg ik je mening?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dat zeg ok ook altijd als ik het tegenovergestelde denk/hoop.
Dan hoop je dat het minder hard aan komt als het mis gaat, maar dat is niet zo
![]()
coole actie, jammer dat ik er niet bij benquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
Wat moest je doen dan ? dat je wel kan fokkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
coole actie, jammer dat ik er niet bij ben![]()
Dit jaar geen seizoenskaart en met een clubcard krijg je echt amper kaartjes voor zon wedstrijdenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat moest je doen dan ? dat je wel kan fokken
Van wie is die geile kont in je avatar?quote:
Ik gok Kylie Minogue. Heb ik het goed?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van wie is die geile kont in je avatar?![]()
Nee Alizeequote:Op zaterdag 14 april 2007 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik gok Kylie Minogue. Heb ik het goed?
Dat is een stuk geiler.quote:
Hup Twente!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:48 schreef Incolumis het volgende:
wat boeit ons die vrouwen nou? wij willen voetbalpraat!![]()
Zielig typetje, van Gaal.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''We mogen nu dan wel uitgeschakeld zijn in de Uefa Cup, maar we doen nog altijd mee op twee fronten. Laten we ons nu gaan richten op de wedstrijd van aankomende zondag en laten we vooral hopen dat Koeman nog meer harde klappen krijgt te verduren tegen Twente. Het is de tenslotte de hoek waar de harde klappen vallen zoals hij zelf al zo mooi zegt de laatste weken en bij wéér puntenverlies worden de pijntjes alsmaar groter''
Vrevenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:46 schreef RayMania het volgende:En de prachtige TIFO van ADO
[afbeelding]
ADO hoort erinquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:46 schreef RayMania het volgende:En de prachtige TIFO van ADO
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |