Je moet behanglijm op behang zelf en dan 10 minuten ong laten intrekken.Daar word behang juist soepeler van en makkelijker te verwerkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef hierissiedan het volgende:
Tja, ik wil binnenkort gaan behangen. Maar vroeg me eigenlijk af waarom het behang ipv de ondergrond ingelijmd moet worden. Dit is alleenmaar onhandiger omdat je behang dan eerder scheurt(is dan nat namelijk) plus dat het met het aanbrengen onhandiger is (is minder hanteerbaar)
En wat is de reden eigenlijk waarom de lijm zolang moet intrekken??
En als iemand nog tips heeft voor het behangen van een schuine wanden(schuine dak moet behangen worden)
Je papier moet juist soepel worden Daardoor scheurt het minder gauw en daarom op behang zelf lijmen..quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef hierissiedan het volgende:
jap snap ik, maar waarom moet het op het behang. Ik wil heel dun behang, want dat blijft beter hangen. Maar dat gaat gegarandeerd scheuren als ik dat eerst met behanglijm insmeer. Als ik het dus op het plafond, de lijm dan en daarna het behang erop. dat lijkt mij makkelijker werken...
Daar ben ik ook bang voor, dat het een gebed zonder einde is. Helaas is verven geen optie, omdat dat te veel spat. Dan krijg je hele vloer enzo onder...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:40 schreef Mirage het volgende:
het behangen van een schuine wand...
Als je dat echt wil behangen dan wens ik je oprecht veel succes.
Ik heb het maar niet gedaan en ben maar gaan verven (structuur).
Leg je toch een oud kleed of laken op de vloer .quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:27 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, dat het een gebed zonder einde is. Helaas is verven geen optie, omdat dat te veel spat. Dan krijg je hele vloer enzo onder...
Glasvliesbehang toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef rainmaker2k het volgende:
Je kan natuurlijk ook behang kopen waarvan je de lijm wel op de muur moet smeren.
Dat werkt veel makelijker is mijn ervaringquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef rainmaker2k het volgende:
Je kan natuurlijk ook behang kopen waarvan je de lijm wel op de muur moet smeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |