quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja hoor, een wedstrijd die van Ajax voor belang is en heel VBL is ermee bezig terwijl normaal geen hond keek
Open ik een PSV topic en de eerste post is weer over Ajax.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja hoor, een wedstrijd die voor Ajax van belang is en heel VBL is ermee bezig terwijl normaal geen hond keek
Nee, hoeft nog niet. Alleen als er een kampioenswedstrijd op het programma staat heeft het wat extra's.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:53 schreef AminBen het volgende:
eigenlijk moeten de wedstrijden vanaf nu al gelijktijdig zijn![]()
Ajax is koningquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja hoor, een wedstrijd die voor Ajax van belang is en heel VBL is ermee bezig terwijl normaal geen hond keek
Daar gaan we weerquote:
jij bent toch ook Ajacied?quote:
Ja, van een of ander obscuur dorpje in Cyprusquote:
Ja maar wat heeft dat met deze wedstrijd te makenquote:
Jij bent dan ook een vieze ajacied.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Open ik een PSV topic en de eerste post is weer over Ajax.
Doe niet zo dom / expres naïef.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met deze wedstrijd te maken
inderdaadquote:
Ik ben allereerst een voetballiefhebber. Dit is een cruciale wedstrijd. Heeft Ajax ook mee te maken maar dat is dit keer niet mijn punt. Gewoon een belangrijke wedstrijd. Misschien wel de belangrijkste van het seizoen voor PSV.quote:
je hoeft ook niet te trollen of te plagen.. maar als je nu als Ajacied niet fel hoopt op een nederlaag van PSV dan dan je misschien iets te veel neutrale voetballiefhebber.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben allereerst een voetballiefhebber. Dit is een cruciale wedstrijd. Heeft Ajax ook mee te maken maar dat is dit keer niet mijn punt. Gewoon een belangrijke wedstrijd. Misschien wel de belangrijkste van het seizoen voor PSV.
ja primaquote:
als je bedoelt radio via de stream: geen ideequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef Riro het volgende:
[..]
Oke, dan gooi ik zo m'n computer uit het raam.
Geluid aan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef Riro het volgende:
[..]
Oke, dan gooi ik zo m'n computer uit het raam.
http://www.nederland.fm/quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:10 schreef static het volgende:
Is Langs de Lijn ook via internet te beluisteren?
Natuurlijk hoop ik dat. Maar moet ik dat extra vermeldenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:05 schreef BigFire het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te trollen of te plagen.. maar als je nu als Ajacied niet fel hoopt op een nederlaag van PSV dan dan je misschien iets te veel neutrale voetballiefhebber.
Thanks.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:10 schreef AminBen het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm/
Radio 1, rechts![]()
Op het WK-98 moest ie links achter spelen. Ging niet echt goed.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zie Cocu niet vaak centraal achter staan
Maar we werden toch 4de , toen hadden we nog spelers die passes van 60 meter perfect konden afrondenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op het WK-98 moest ie links achter spelen. Ging niet echt goed.
Mexico toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd ook '10' naar mate het toernooi vorderdequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stond tegen Zuid-Korea in de spits in de halve finale omdat Numan was geschorst en Bogarde gebleseerd als links achter. Ronaldo scoorde dan ook uit die positie.quote:
Ohjaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stond tegen Zuid-Korea in de spits in de halve finale omdat Numan was geschorst en Bogarde gebleseerd als links achter. Ronaldo scoorde dan ook uit die positie.
werdt 1-1, en tegen kroatie om brons kregen we een best pak slaag, 3-0 toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stond tegen Zuid-Korea in de spits in de halve finale omdat Numan was geschorst en Bogarde gebleseerd als links achter. Ronaldo scoorde dan ook uit die positie.
We wonnen met 5 doelpunten van Korea. 1-1 tegen Brazilië. Kroatiië weet ik niet meer maar wel dat Zenden scoorde.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
werdt 2-1, en tegen kroatie om brons kregen we een best pak slaag, 3-0 toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |