Dinamo Zagreb heeft inderdaad een tijdje Croatia Zagreb geheten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:48 schreef Radegast het volgende:
Hoe zit dat nou met het voormalige Croatia Zagreb? Is dat over gegaan in Dinamo Zagreb of niet?
Voor de supportersclub 'bad blue boys' heeft het altijd Dinamo blijven heten, dat klopt inderdaad!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:49 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij wel, Ajax speelde in 1999 (dacht ik) tegen Croatia, maar de supporters noemden het nog steeds Dinamo toch?
Is nog altijd makkelijker dan bij jullie, toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's best een prestatie die vijfde plek, lijkt me lastig voetballen zo..
Er is een nieuw systeem sinds vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:44 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel wedstrijden bestaat de competitie uit eigenlijk?
Ik heb mijn roots daar liggen, al ben ik geboren in België.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, best een uniek topic.
Wat heb je met Kroatie en voor welke ploeg ben je en waarom?
Wat onbekendere namen zou ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef Radegast het volgende:
Bij Dinamo natuurlijk Eduardo en Modric.![]()
Die zie je ook vaker bij de nationale ploeg. zijn inderdaad geweldig goede spelers, die onlangs nog hun contract hebben verlengd bij Dinamo. Pas dus goed op als dinamo in je poule zit voor europees voetbal!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef Radegast het volgende:
Bij Dinamo natuurlijk Eduardo en Modric.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |