van mij mag het ook hoor.... AFX, dus jij hebt wel humor en gaat ons entertainen die dag?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef Faxie het volgende:
Dank je![]()
Trouwens, pool-n00bs zijn ook wel welkom op de Fok meet hoorGeen ervaring, maar wil je het eens leren, kom maar langs
wat mij betreft dan...
Dang right.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:21 schreef Faxie het volgende:
Mensen die zeggen dat pool geen sport is moeten zich eens wat meer verdiepen.
Pool combineert mentale en fysieke controle op een manier dat weinig andere sporten dat doen. En een heel toernooi lang je uiterste concentratie zien vast te houden is zelfs lichamelijk vermoeiend. Conditie telt echt wel mee op de lange duur.
Schitterend stuk idd Affiksje!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:41 schreef AFX. het volgende:
Oh. Leuk stuk over snooker trouwens, wat ik jullie echt niet wil onthouden. VInd het ontzettend tof geschreven.
[..]
Herkenning inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ach dat heb ik zo vaak. Maar je wilt dan positie hebben, en vergeet dan wel eens dat het potten van die bal ook erg belangrijk is.
Ik moest het stuk voor school vertalenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Schitterend stuk idd Affiksje!
Lekker cynisch ook:
"There is much hopeful talk of the sport's fevered popularity in China, a country with a vast and mythical appetite for boredom."
Kan overigens niet garanderen dat ik er de 12e ontzettend fris&uitgeslapen bij zal staan, aangezien ik de avond ervoor nog op een Fokkende-Arnhemmers-meet dien te verschijnen. Daar zal ik ws niet zonder kleerscheuren vanaf komen...
Dus jij bent ook dik en zonder humor?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:37 schreef AFX. het volgende:
[..]
Of ze denken aan mensen die met bier op de ballen letterlijk van de tafel spelen.
Ach, bij darten denkt ook iedereen aan dikke mensen zonder humor. En ik dart ook
Zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:16 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dus jij bent ook dik en zonder humor?![]()
nee, wel Reverse Cowgirl...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef Kersje86 het volgende:
bowliards wel gespeeld bij virtual pool hall, irl nog nooit... wel eens Cowboy gespeeld?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef Kersje86 het volgende:
bowliards wel gespeeld bij virtual pool hall, irl nog nooit... wel eens Cowboy gespeeld?
I think I'll pass then, thanks...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:16 schreef Kersje86 het volgende:
wel leuk op computer maar irl is het geen drol aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |