Ik heb ze beiden. Speel tegenwoordig met de Sniper, maar speel liever met de Moori M. Ik vind de Sniper harder spelen dan de Moori M, waar ik dus niet zo van hou. Het opruwen van de Moori M vind ik ook gemakkelijker. Maar ik heb niet het gevoel dat ik bij de sniper of moori m vaker moet opruwen, beiden eigenlijks even vaak. Als je veel miscues hebt, kan je beter een ander soort krijt kopen. Ik merk tenminstens veel meer effect bij verschillende krijtjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:14 schreef Garisson72 het volgende:
De eerstvolgende gelegenheid (als ik het zou mogen zeggen) zou zijn het weekend van 6/7 oktober. Dan bennik weer terug van vakantie!
Zometeen mijn 2 tops ophalen van mijn keu - heb er 2 verschillende poms op laten zetten, een Moori Medium en een Sniper.living on the edge!
Dit omdat ik er nog niet uit ben welke ik fijner vind spelen. Ik heb het idee dat ik met Snipers vaker moet picken om ze ruw te houden... kreeg veel miscues met die Sniper, waardoor het vertrouwen in je cueing zienderogen achteruitholt.
![]()
hebben jullie ervaring met deze poms?
En de 27e presentquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef RijstNatie het volgende:
World cup of pool
Het britse organisatiebureau Matchroom heeft zojuist bekend gemaakt dat Rotterdam het toneel zal zijn van de 2e eidtie van de World Cup of Pool. Dit evenement vindt plaats van 25 tot en met 30 september. Plaats van handeling is het Outland complex.
http://www.loontjens.com/(...)c4ffc06da60bfc72e3#2
Waar speel je?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:04 schreef AFX. het volgende:
Mensen mensen. Ik heb veel nieuws
Ik heb een keu, ik speel competitie (voor een kroeg) en ik heb de beste van het team ingemaakt.
Ik speel zo'n 5 keer in de week.. ziek..maar zo leuk
Ik dacht, ik zeg het even.
Heerlijke avond gehad. Leuke partij tussen de USA en Malta gezien, geeindigd in een 8-7 overwinning voor de USA. Daarna een werkelijk fascinerende demonstratie van de Fillipijnen gezien tegen Kroatië. Als de Kroaten drie ballen hebben mogen potten van de Fillipijnen is het veel geweest, het werd 8-0. Waanzinning. Het toetje was Nederland A - Japan, wat in een iet wat teleurstellende wedstrijd jammer genoeg 8-7 voor Japan werd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |