Ik ben meer van de 8-ball. Probleem is daar dat de ballen elkaar soms behoorlijk afdekken, maar zo rond de 4 beurten gemiddeld denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:53 schreef RijstNatie het volgende:
ik speel beide varianten, als ik zelf mag breaken speel ik soms in 1 beurt de tafel leeg maar meestal in 3 beurten ofso.. jij dan?
Mooie tafelquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:18 schreef RijstNatie het volgende:
chinese boy vs earl strickland
mooie partij
http://www.youtube.com/watch?v=YWMDhi3rWt4
Yep. Mijn hoogste series: 41, 42, 45.. afgelopen maand was de hoogste 37. Laatste paar maanden eigenlijk amper meer gestraight, hopelijk komt daar de komende tijd verandering in!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
spelen jullie ook straight pool? (of 14.1 if you will...)
zo ja: hoge series geschoten ook?
Dat is best wel oud nieuwsquote:Op zondag 10 juni 2007 19:06 schreef Faxie het volgende:
Even vermelden dat Nick vd Bergh het nationale straight record wat scherper heeft gezet. Staat nu op 293.
Ik pool nu zo'n 12 uur in de weekquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
Nou lekker toch?
En heb je nou je pool-activiteit opgeschroefd, dat je je ineens in dit topic meldt?
dit vooral ook om niet te hard off-topic te schieten...
't is een kwestie van prioriteiten hè. Bovendien... zo druk is deze periode voor mij iig niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Schnabbeltje het volgende:
Hmmmm 12-20+ uren he, dan kom ik aanzetten met mijn 2-6 uren per week. Dat jullie nog tijd hebben in deze drukke periode.
afgewezen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:22 schreef AFX. het volgende:
Hehe, eigen keu zeker. Nu nog een eigen tafel
Ik heb helaas geen tijd om er meer tijd aan te besteden
Ik ben gevraagd voor competitie, maar heb afgewezen. En speel het liefste 9-ball.
Komt weleens voor dat ik in 1Down speel, maar House of Billiards in het centrum van Arnhem is voor mij dichterbij.quote:
Hey, gefeliciteerd!!quote:
quote:
Bedankt!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef Garisson72 het volgende:
Hey, gefeliciteerd!!![]()
Mag ik weten met welk team dit heuglijk feit is behaald?
En hoe laat is het uiteindelijk geworden dan, want het was weer een dag van wachten-wachten-wachten...![]()
Wij hebben ook een poging ondernomen op het NK in Enschede gisteren, maar strandden bij de laatste 16...
slechts 2 partijen gespeeld, eerste 6-2 gewonnen, maar daarna wilde het niet meer zo... 6-4 verloren.Ah well.
![]()
De finale tegen Vijfde uit Doetinchem (oost3) en de halve finale tegen Death Pool (west1).quote:Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef Garisson72 het volgende:
tegen welk team speelden jullie de finale, Naggelwauz?
en weet je nog tegen wie jullie de halve finales speelden?
sounds like a plan!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:21 schreef Kersje86 het volgende:
een keertje Fok! Pool toernooitje houden?
jij bent te goed, je mag niet meedoen van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |