Het is een ander genre, dat is zeker.quote:
Ik had eigenlijk nog nooit van mevrouw Black gehoordquote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Het is een ander genre, dat is zeker.
Dan wil ik natuurlijk Laurie Black die dit alles performt ook even aan het werk zien.
Terugkerende coverkeuze van deze dame heeft als onderwerp dood, er een eind aan maken, anderen erin meenemen, uitzichtloosheid, etc. Maar deze cover doet ze goed, de tekst van de compositie is consistent onheilspellend de piano erbij is sterk:
(Ik heb nog even naar de orginele uitvoering van dit nummer geluisterd - voor zover mogelijk – want het is alsof je in een achtbaan zit)
Ze wordt iedere week beter, deze is van 2 weken terugquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:44 schreef Arjan4all het volgende:
Een hele eigen uitvoering van deze Alanis Morisette song. Super gedaan
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef Mascleta het volgende:
De meesten zullen het filmpje wel kennen, maar voor degene die het niet kenden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Damnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:45 schreef Arjan4all het volgende:
Ook deze Karma Police wordt erg sterk neergezet door dit stel dat zich John & Lindsey noemt
Er is nog een cover van ze die steengoed is en dat is dezequote:
Zo'n golden oldie cover werkt altijd goed bij mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben toch wel onder de indruk van deze gozer. Alex Serra. Onder de spoiler nog wat meer spul van hem.
http://alexserra.co.uk/downloads/
Tjee, dit binkie heeft 56 miljoen views op z'n ukelele filmpje. Geen slecht resultaatquote:
Van dezelfde persoonquote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Mooi
Goed topic trouwens, ik kijk graag YouTube idd om dit soort goeie covers te bekijken. Even volgen.
Toevallig deze gisteren gezien:
Als Pink Floyd fan kan ik niet anders zeggen dan:kippenvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |