Lees: noem me geen Gel want dan word ik WOEST.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef Gellius het volgende:
Zeg maar gewoon Gellius hoor Frol. Dat mag best.
Als de village idiot het zegt, dan is het wel te verdragen.quote:
Het kan gewoon een kabeltje zijn dat niet goed in de computer zit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Als het beeld van je monitor af en toe in elkaar krimpt naar de onderste centimeters van het beelscherm en je het hele beeld weer ziet na een klap op de monitor, hoe lang heeft je monitor dan nog te leven?
Ik zou bang worden als mijn monitor begon te leven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Als het beeld van je monitor af en toe in elkaar krimpt naar de onderste centimeters van het beelscherm en je het hele beeld weer ziet na een klap op de monitor, hoe lang heeft je monitor dan nog te leven?
Welnee. Ik ben juist heel aardig en beheerst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees: noem me geen Gel want dan word ik WOEST.
Behalve wanneer je WOEST wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben juist heel aardig en beheerst.
Same difference.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik word nooit WOEST. Da's zo ordinair. Ik word hoogstens een klein beetje hels.
Jij vindt het niet LEUK als iemand je Gel noemt. Ontsteek je dan in diepe treurnis?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef Gellius het volgende:
Jij WIL gewoon graag dat ik WOEST word, geloof ik. Waarom is dat toch?
Ik ervaar het als licht storend, Lieneke. En dan doe ik wat een beetje uit de mode lijkt te zijn: ik corrigeer op een vriendelijke en beheerste wijze. En daar ga jij dan weer een discussie over voeren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij vindt het niet LEUK als iemand je Gel noemt. Ontsteek je dan in diepe treurnis?
Of ben jij zo'n saaierik die geen Grote Gevoelen heeft?
Ja, want je moet wat hier, wil je een beetje vuur zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ervaar het als licht storend, Lieneke. En dan doe ik wat een beetje uit de mode lijkt te zijn: ik corrigeer op een vriendelijke en beheerste wijze. En daar ga jij dan weer een discussie over voeren..
Soms kan ik je echt oprecht waarderen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:51 schreef JAM het volgende:
Spppeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. - flots!.
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Gellius het volgende:
Dit is het soort vuur dat je zo mist?
Slijmbal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Geen idee. je bent een in een mysterie gewikkeld enigmatisch raadsel.
Ze kunnen m'n geile knalpijp opblazen, met hun hoerige teringbekkies, die Amsterdammers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef Gellius het volgende:
Hallo! Kan de Amsterdamse fractie van TTKLPT zich èven over die kantoorboekhandelkwestie buigen?
Wat heb je dan gestudeerd? Zonder afstuderen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef Gellius het volgende:
Ik ben helemaal nergens in afgestudeerd.
Maar het gaat om 'n goeie, JAM. 'n Goeie. Een goeie kantoorboekhandel is rommelig en overvol, met een morsige oudere heer met gebrilliantineerd haar achter de kassa, die precies dat setje staalpennen uit een overgeschoten voorraadje uit 1956 weet op te duikelen dat je op dat moment nodig hebt. Waar ze nog echt stevige, bruine archiefdozen hebben die niet na één keertje al als een natte krant in elkaar zijgen. Waar ze sjit verkopen die wèrkt. Er was zo'n kantoorboekhandel vlakbij, maar die ging - natuurlijk - failliet en er zit nu een kebabzaak. Alsof we daar niet al in omkomen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Ze kunnen m'n geile knalpijp opblazen, met hun hoerige teringbekkies, die Amsterdammers..
Kantoorboekhandels te over in Den Haag.
Ik ben niet-afgestudeerd in de geschiedenis en de kunstgeschiedenis, Liene. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heb je dan gestudeerd? Zonder afstuderen?
Be-langstelling, Gel-lius.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben niet-afgestudeerd in de geschiedenis en de kunstgeschiedenis, Liene. Hoezo?
En De Klomp.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:32 schreef Gellius het volgende:
In Groningen had je altijd prima kantoorboekandels. En Flokstra.
Maar wel voor waren!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:37 schreef Gellius het volgende:
Dat ziet er niet uit als een zaakje waar ik voor fijne schrijfwaren terecht kan.
Gellius toch, je weet toch wel dat alles wat je in Amsterdam hebt, we in Den Haag óók hebben, maar dan beter? En de dingen die je niet in Amsterdam hebt, dat we die hier wèl hebben? Je weet toch wel dat het de mens aan superlatieven tekort schiet om de verhoudingen tussen Amsterdam en Den Haag weer te geven? Natuurlijk hebben we een goeie kantoorboekhandel, Gellius en daar staat dan niet één smotsige oudere heer achter de kassa, néé er staan er wel vijf. Nee, zeven!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar het gaat om 'n goeie, JAM. 'n Goeie. Een goeie kantoorboekhandel is rommelig en overvol, met een morsige oudere heer met gebrilliantineerd haar achter de kassa, die precies dat setje staalpennen uit een overgeschoten voorraadje uit 1956 weet op te duikelen dat je op dat moment nodig hebt. Waar ze nog echt stevige, bruine archiefdozen hebben die niet na één keertje al als een natte krant in elkaar zijgen. Waar ze sjit verkopen die wèrkt. Er was zo'n kantoorboekhandel vlakbij, maar die ging - natuurlijk - failliet en er zit nu een kebabzaak. Alsof we daar niet al in omkomen..
Het is een rotzaak. De prijzen zijn te hoog en een groot deel van het assortiment kun je niet eens in de winkel vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Gellius het volgende:
Ik vind overigens:
a) kantoorboekhandel Gebroeders de Wit aan de Linnaeusstraat géén fijne kantoorboekhandel
Ik zou zeggen een adresje van een goede kbh.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
Precies. En je kan er niet lekker snuffelen. Weet jij dan geen adresje voor een goeie kantoorboekhandel?
Goed punt. Ik pas het even niet aan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een adresje van een goede kbh.![]()
Njaaaa, maar kom daar maar eens om echt fijne pennetjes. Die hebben ze daar niet hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:59 schreef Claudia_x het volgende:
En soms kan ik aardig bij de Office Centre terecht, maar daar moet je ondernemer voor zijn.
Bij Office center hebben ze tientalle meters aan schappen met pennen... Daar zal toch wel 1 fijn pennetje bij zitten??quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Njaaaa, maar kom daar maar eens om echt fijne pennetjes. Die hebben ze daar niet hoor.
Beheerst zuur. Het wordt al beter.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Goed punt. Ik pas het even niet aan.
Die kan je in een willekeurige teken/schilder/hobby winkel wel kopenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef Gellius het volgende:
Ook dit soort pennetjes, A_R?
[afbeelding]
Leuk gastenboek ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:40 schreef Gellius het volgende:
Wat een schitterende website hebben ze trouwens.
quote:Ria van de I.S.S.
Commentaar
Ik ben laatst bij jullie in de winkel geweest voor een nieuw hoesje voor de raamtrekker.
Ik heb het hoesje dus al 15 jaar en de raamtrekker is nog altijd goed. Hieruit blijkt dat het materiaal uitstekend werkt. Eigenlijk slecht voor de handel !
Hopen dat de winkel nog lang zal bestaan !
Veel succes !
quote:Al je aankopen worden aangeslagen op deze authentieke kassa..
..even aan de slinger draaien...en ketjing de lade vliegt open
Blablabla, enzovoort.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:49 schreef JAM het volgende:
Vertaal: Yadayadayada and the like.
Ik ben toevallig de Uitvreter aan het herlezen momenteel.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Gellius het volgende:
zit-i
www.bulkboek.netquote:Op woensdag 11 april 2007 11:22 schreef Gellius het volgende:
De domeinnaam is nog vrij. Hmmm....
Nooit!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een beetje laat voor een tvp, he?
Achetr het Rembrandtplein.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Gellius het volgende:
Nee, waar zit-i, Z?
Dat is.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:22 schreef Frollo het volgende:
Joost Swarte is tof, trouwens.
Nooit opgevallen. En ik fiets daar toch geregeld langs.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef Z het volgende:
[..]
Achetr het Rembrandtplein.
http://www.kellysearch.nl/nl-company-390000868.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |