Maar vast meerdere adresjes.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zèlf zelfs 'n adres.
Nou.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:44 schreef LXIV het volgende:
Goede TT!
Wat is daar de bedoeling van?quote:
Alvast voor mijn eindexamengala.quote:
Voelt niet meer zo gezwollen aan, maar jeukt als een bezetene.quote:En hoest met je oog?
Ja, ik ben eigenlijk een heel gek mens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En het verbaast me lichtelijk dat jij "hoest" zegt.
Oh Erik, een smoking.quote:
Dat deed mijn achternichtje vanochtend ook... ze had de webcam aan staan, en ze had het MSN-bericht nog niet gestuurd, of ik zag haar echt kuchen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En het verbaast me lichtelijk dat jij "hoest" zegt.
Volgens mij wel. Het is dan afkomstig van het werkwoord 'hobbyen'. Dergelijk woordgebruik komt vaker voor, denk bijvoorbeeld aan woorden als: 'geklus' (klussen), 'gekrakeel' (krakelen).quote:Op maandag 9 april 2007 09:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Weet jij of 'gehobby' een goed woord is??
Nee, niet iets wat ik op andere vrije dagen niet zou doenquote:Op maandag 9 april 2007 09:23 schreef DaMart het volgende:
Ga je nog iets speciaals doen vandaag, AR?
Volgens mij is de spelling ook goed hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 09:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het is vooral de spelling waar ik niet zeker van ben...
Croissantjes en kaiserbroodjes. En ik kook er uiteraard een paar eieren bij.quote:Op maandag 9 april 2007 09:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat ga je in de oven schuiven??
Allang!!!quote:Op maandag 9 april 2007 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog steeds niemand wakker hier??
dankquote:Op maandag 9 april 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het was een ja.
Kon niet gekopieërd wordenquote:Op maandag 9 april 2007 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Op de disc van de 14e editie vind ik het wel. Ik dacht dat Claudia die aan A_R had opgestuurd?
O, dat is handig voor hoe-heet-ze.quote:Op maandag 9 april 2007 10:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kon niet gekopieërd worden
Maar ik heb nu een cdrom van Het van Dale Pocketwoordenboek Nederlands als tweede taal (NT2) gekregen
Sommige, of misschien alle (?), woorden zijn zelfs met uitspraakquote:
Erik?quote:Op maandag 9 april 2007 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |