dat is wel heel erg miltquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
Dat is niet lief van je. Foei.
Okee.quote:
Dit is pure euthanasie op het plantje. Kan niet hè. Als zijn/haar tijd gekomen is, verlaat hij/zij vanzelf deze wereldquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er verkeerd aan dan?! had ik dat wezentje van de here moeten laten lijden godverdomme?!
wat een gevoelloze klote mensen zijn jullie ook
Ik word hier heel verdrietig van.
heb je wel de wortel verwijderd, anders leeft ie nog en heeft ie nu heel veel pijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Godverdomme, jullie hadden hier moeten zijn joh, was er net zoeen lieflijk bloemetje vertrapt dat het krom hing onder het tuinwerk, dus ik zo erbij staan enzo tot de hele werkploeg er omheen kwam om te kijken wat er aan de hand is, ik zo vertellen van... ja... dat is wel een levend wezen..
Stel dat een dier word neergeschoten of aangereden of van een flat valt, wat doe je dan?
Zegt mn moeder zo van "dan draai ik zn nek om" ik zo van, nou dan.
En toen heb ik dat bloemetje kapot getrapt.
(5x)
Nee, want ik heb het plantje in haar hartje getrapt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
heb je wel de wortel verwijderd, anders leeft ie nog en heeft ie nu heel veel pijn
Ik kan niet toezien terwijl een wezen van het licht zich in priemende duisternis begeeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit is pure euthanasie op het plantje. Kan niet hè. Als zijn/haar tijd gekomen is, verlaat hij/zij vanzelf deze wereld![]()
Ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef isama het volgende:
goed gedaan baaj
Nou dat meer mensen in de tuin werken enzo, en dan is het hip.quote:
Larissa lijkt wel op een cactus. Mag ik? Mag ik?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:29 schreef zarGon het volgende:
Alles wat op een plant lijkt, moet de nek van verdraaid worden
* hint * * hint *
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Larissa lijkt wel op een cactus. Mag ik? Mag ik?
Nee, ik ben tegen het opzettelijk pijnigen van plantjes.quote:
Pleeg zelf euthanasie, ben jij er in een keer vanaf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegen het opzettelijk pijnigen van plantjes.
Ik vind dat planten emotionele begeleiding nodig hebben, en wanneer een plantje lijd, op deze euthanasie verricht dient te worden.
Dat is mijn overtuiging, en daar vraag ik respect voor.
Heul wel!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Pff, jullie kunnen de natuur gewoon niet waarderen he, omdat het jullie geen orgasme geeft.
Weet je ook waarom we jou niet waarderen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Pff, jullie kunnen de natuur gewoon niet waarderen he, omdat het jullie geen orgasme geeft.
Mijn fallus is zeer orgasme opwekkend.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je ook waarom we jou niet waarderen.
Ben je meer van de vrouwenliefde enzo danquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:38 schreef Larissa het volgende:
Ik ben way out of his league.![]()
Bovendien ga ik geen vent onderhouden
Idd hij zal altijd bljven vechten, met een doel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:41 schreef Larissa het volgende:
Bij Baaj maakt het niet uit of je wel of niet blijft happen. Die zal toch nooit ophouden. Dat is kenmerkend voor iemand die tegen windmolens vecht.
Ze kwam vannacht helemaal opgewonden binnenrennen omdat ze ook mee wilde rellen. Een normale admin had het topic gesloten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar Larissa even, hoe komt het dan dat je ook met onze lieve Nikky ruzie hebt? Voor zover Nikky lief is uiteraard![]()
Nee joh, oproken. Of verwerken tot snuifsels.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:29 schreef zarGon het volgende:
Alles wat op een plant lijkt, moet de nek van verdraaid worden
* hint * * hint *
Ik blijf liever bij Nikkyquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:09 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ze kwam vannacht helemaal opgewonden binnenrennen omdat ze ook mee wilde rellen. Een normale admin had het topic gesloten.
Nou, en toen mocht ze mee doen en toen ging ze heel hard huilen. If you can't stand the heat stay out of the kitchen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |