Hier: http://www.opperbest.nl/shop/brands/Urban_Artsquote:Op zondag 15 april 2007 16:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik wil een neckface tee. Iemand nog een adresje?
O ja duh.quote:Op zondag 15 april 2007 18:21 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Hier: http://www.opperbest.nl/shop/brands/Urban_Arts
[[url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/80581665.gif]afbeelding][/url]
ken ik ja, goed filmpie hoorquote:Op maandag 16 april 2007 11:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Deze is leuker IkJur:
http://www.youtube.com/watch?v=PniS5-oimeU
Te heftigquote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef Dirkmaat het volgende:
he bah qunak moet dat nou ik zit te eten
klik hierquote:Op zondag 15 april 2007 19:54 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Wie weet wanneer deze uitkomen? En zoja, hoe duur ongeveer?
Of is dit een NikeID?
Dat is trouwens echt een fris winkeltje. Ben daar ook eens geweest. Dat verwacht je totaal niet in middelburg.quote:Op maandag 16 april 2007 14:06 schreef d-lx het volgende:
[..]
klik hier
Hier zijn ze vanaf 20 april te bestellen.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga morgen zwarte vans kopen denk ik.
[afbeelding]
Aan je gebruikersnaam te zien werk je er ook? Niks mis mee, maar doe dan niet net alsof je een tevreden klant bent ofzo. Overigens hoop ik dat Deluxe Bobbito gecompenseerd heeft voor het schaamteloos jatten van zijn boektitel voor hun url, bah.quote:Op maandag 16 april 2007 14:20 schreef d-lx het volgende:
klopt ja:) echt een super winkeltje haal vaak mn nikes daar.
Ik ga morgen misschien mijn granny groene Van Bommels halen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga morgen zwarte vans kopen denk ik.
[afbeelding]
pics?quote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Morgen komen de elephantjes uit, kopen of niet, that is the question!
Niet kopen, je verspilt je geld.quote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Morgen komen de elephantjes uit, kopen of niet, that is the question!
Weet je een schoen als alternatief die qua exclusiviteit gelijk is aan de elephants? Want 300 euro betalen voor kut kwaliteit is niks natuurlijk...quote:Op maandag 16 april 2007 16:13 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Niet kopen, je verspilt je geld.
Kwaliteit is kut van die krengen, het leer kreukt al zodra je ze vastpakt.
Exxclusives in Enschede, ze komen dacht ik niet in arnhem te liggen...quote:Op maandag 16 april 2007 16:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Oh die AM1s? Waar komen die te liggen?
Komen volgens mij ook bij Patta. (correct me if I'm wrong).quote:Op maandag 16 april 2007 17:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Exxclusives in Enschede, ze komen dacht ik niet in arnhem te liggen...
Je bedoelt deze?quote:Op maandag 16 april 2007 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
kan mijn nieuwe schoentjes niet vindenbruine nikes met bloemen ( in het leer) een roze cavia achterop en roze van binnen
+3 scherpquote:Op maandag 16 april 2007 15:20 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Aan je gebruikersnaam te zien werk je er ook? Niks mis mee, maar doe dan niet net alsof je een tevreden klant bent ofzo. Overigens hoop ik dat Deluxe Bobbito gecompenseerd heeft voor het schaamteloos jatten van zijn boektitel voor hun url, bah.
Waar zit die winkel precies in Enschede?quote:Op maandag 16 april 2007 17:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Exxclusives in Enschede, ze komen dacht ik niet in arnhem te liggen...
Schijn tegenover de gall en gall, ben je bekend in enschede?quote:Op maandag 16 april 2007 18:15 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Waar zit die winkel precies in Enschede?
Korte hengelosestraat 17 Aquote:Op maandag 16 april 2007 18:15 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Waar zit die winkel precies in Enschede?
Dat zijn konijntjes. Jeremy Fish Classic SB's.quote:Op maandag 16 april 2007 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
kan mijn nieuwe schoentjes niet vindenbruine nikes met bloemen ( in het leer) een roze cavia achterop en roze van binnen
Dikke resell dusquote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weet je een schoen als alternatief die qua exclusiviteit gelijk is aan de elephants? Want 300 euro betalen voor kut kwaliteit is niks natuurlijk...
Wat kosten de elephants normaliter dan? 200 ofzo?quote:Op maandag 16 april 2007 19:18 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Dikke resell dus![]()
Ze gaan op Ebay voor nog minder volgens mij.
Momenteel niet echt iets nieuws, wel oudere releases die je kan coppen die betreft exclusiviteit wel die elephants evenaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |