quote:Op zaterdag 7 april 2007 @ 01:48 schreef Emperium het volgende:
[..]
Senin anani sikiyim orospu cocugu, haal die avatar weg nep turk, kontlikker dat je bent. Als iemand je moeder beledigd ga je zeker in een hoekie zitten huile?
Ik kots op joudat je bent
quote:Op zaterdag 7 april 2007 @ 10:58 schreef saban het volgende:
Dhr. Onur, het is geen informatie, het is puur belediging, lees het nieuwsbericht nogmaals door?
[..]
He rustig
Ik ken Dhr. xxxx/ZarGon persoonlijk, ga er maar vanuit dat hij in 'real-life' geen enkel discussie aan zal gaan met je. Achter zijn scherm blaat hij maar wat. Of niet? Yavuz Selim xxx.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 @ 14:21 schreef baretta_076 het volgende:
[..]
ieder zijn mening maar hou het in je hoofd
en zargon of wie de fuck je ook bent of wat the fuck je ook bent
Als jij al zegt dat jij een turk bent en met zulke opmerkingen komt
alsjeblieft praat niet mijn taal
draag niet mijn vlag
ga niet naar mijn land
en zeg niet dat je een turk bent
jij bent gewoon een KAFIR
en ik weet zeker als jou moeder met een paar negrs neuk
zou jij het niet eens erg vinden
en jou vrouw vreemd gaat zou jij zeker mannen vor haar regelen die haar zouden neuken
maarjah daar gaat ff niet over
JIJ MOET GEWOON JE SMOEL DICHT HOUDEN
EN BEETJE EER WETEN
HOE KAN JE ZULKE PRAATJES EN NEPPE BULLSHIT WAT JE ALLEMAAL VERKLAART GOED KEUREN
WIL JE TOF PRAATJES GEVEN DOE HET IN REAL LIFE EN NIET ZIELIG ACHTER JEPC
HOERENJONG DAT JEBENT...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 @ 14:38 schreef Emperium het volgende:
[..]
Ahhhhhhh wat zielig, heb je een zakdoekje nodig om je tranen weg te vegen??
Zogenaamd ingeburgerd fuck jou en je generatie.
Vooral als ze je opeens aanspreken met je echte naam ipv je nick...quote:Op zaterdag 7 april 2007 @ 14:41 schreef Emperium het volgende:
[..]
Ik heb genoeg reacties gezien waarmee je Turkije de grond in stampt met je worden.
Waarvoor is dat nodig? Jou reacties zijn erger dan de NL's hier, noem je zelf geen Turk, wat dat ben je niet.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag ze lekker gaan PM-en potentieel bashtopic, maar je kan ook die quotes weghalen![]()
Ja dat kan bestquote:
Heul niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dat kan bestmaar nu verplaats je die discussie van de FP hier naar toe. Dat is niet de bedoeling.
Waarom feedback? Zodat ze aangepakt worden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:13 schreef Pony-Lover het volgende:
Doe anders es ff leker in feedback hier over zeiken ipv een zinloos topic te openen.
Bovendien, wat had je verwacht??
Dus alles in de OP is jouw klacht?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom feedback? Zodat ze aangepakt worden?
Ik heb nix verwacht.. ik zit even te klagen. over mijn mede-turken.
Mag ik?
Ja, even publiekelijk belachelijk makenquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:16 schreef Prometheus-Rising het volgende:
zwakke pogingen tot character assasination ,
Jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus alles in de OP is jouw klacht?![]()
Ja kuttopic ditquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja
Jezus, zit er iemand over turken te klagen, een turk notabene, wordt er geklaagd.
Nou, meeklagenquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja kuttopic dit![]()
Wat moeten wij hier nou mee dan....![]()
JAAA waarover dan ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, meeklagen
Of anders een slotje, kan ik wel mee leven enzo
Een paar kanlosze turken die iemand anders voor kansloos uitmakenquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:25 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Mogen wij dan ook klagen over jouw mega irritante knipper avatar?![]()
Da's fijn. Nou bij deze dan.quote:
Ik neuk je moeder, hoerenzoon.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:38 schreef bijdehand het volgende:
Senin anani sikiyim orospu cocugu, betekend dit: ik heb gister een schaap geneukt en ze leek op je moeder?
da's grappig, ik had laatst je moeder geneukt, zat ze de hele tijd: mèèèèèh...quote:
Jij neukt schapen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
da's grappig, ik had laatst je moeder geneukt, zat ze de hele tijd: mèèèèèh...
ik denk: wtf
![]()
Nee, dat mag niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom feedback? Zodat ze aangepakt worden?
Ik heb nix verwacht.. ik zit even te klagen. over mijn mede-turken.
Mag ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |