quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
is goedgaan we weer zo`n leuk gesprek met hoog niveau houden
Ga straks wel even bij iemand langs die ook graag mag tankenquote:
Als je naar Assen komt gaan we de kroeg inquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:18 schreef oshiro het volgende:
Mensen voor de rest nog plannen voor vanavond?
Anders moet ik hier weer bij de visite gaan zitten.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je naar Assen komt gaan we de kroeg in![]()
Cola en chips vanaaf?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:20 schreef mash_ het volgende:
ik ga uhh ja niks doen
quote:
Zoietsquote:
Lekker rustig hequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:37 schreef liiszle het volgende:
jeutje wat een stilte hier.
Ik ben dr weerquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:37 schreef liiszle het volgende:
jeutje wat een stilte hier.
makes me sleepy.quote:
noticed that jaquote:
Een koude douche werkt goed tegen slaperigheidquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
makes me sleepy.
ik ga maar douchen ofzo
En daarom ga je maar douchenquote:
Je ontloopt me gewoonquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
makes me sleepy.
ik ga maar douchen ofzo
Zolang wij geen piemels eten en Niels heten doen wij er niet toe nijnjaquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang wij geen piemels eten en Niels heten doen wij er niet toe nijnjaSnapt dat nou
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:44 schreef Monotomo het volgende:
S-F, je bent de tofste mannelijke Fok!-user!
Doet die Niels aan zwemmen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang wij geen piemels eten en Niels heten doen wij er niet toe nijnjaSnapt dat nou
![]()
Weet ik utquote:
Ja zeur nietquote:
dat ookquote:
"Swimmers and water polo players are great lovers. Their strong hip flexors and abdominal muscles give them stamina that helps maintain a very enjoyable rhythm in the bedroom."quote:
jij snapt t jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
nee.quote:
succesquote:
Zie tekstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |