Zoveel mensen, zoveel meningen. Zolang het niet zoiets is als Zeauphej of zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef S_oepstengel het volgende:
Het maakt eigenlijk ook niets uit wat andere mensen van de naam vinden, maar ik heb de naam nog nooit gehoord bij iemand (alleen op verschillende sites zien staan) en wij vinden hem wel heel mooi, maar toch.. Lastig.![]()
Ik ook!! Die hebben wij op het moment voor een jongen (áls het een jongen wordt natuurlijk.... Dat weten we over 10 dagen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:14 schreef saskiia het volgende:
Finn vind ik leuk!
Ik kende een Hongaarse Zsófia...dat werd dus uitgesproken als Tsófia.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef cloarie het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik eigenlijk wat anders, bij Liz en Lis. Maar waarom? Daarin kan ik mijn eigen gedachtengang dus niet echt volgen. Ik vind de naam Sophie ook te mooi om te verbouwen. En hoe moet dat dan klinken, Zofie? Dat heb je niet bij Liz en Lis, die /z/ wordt sowieso al stemloos (dus /s/) aan het eind van een woord.
Iekequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef S_oepstengel het volgende:
Finn is leuk!![]()
Wij zijn driftig op zoek naar een naam van 2 lettergrepen, beginnend met een i
Maar wij kunnen geen leuke/mooie naam vinden, die ook nog past bij een Friese naam..![]()
Iemand ideetjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |