Ik denk idd dat het aan je smileys ligtquote:Op maandag 9 april 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej D.Rose! 't lijkt trouwens erg donker in de stu-stu-studio. Of zal het komen door mijn -![]()
* -Hans- gaat even snel een pizza eten. Laterss![]()
Ik heb je 4 keer gebeld en je nam niet op!quote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef PsyCha het volgende:
Ok dat was mijn voicemail. Mn tel ging geeneens af.
Ja stond op tril.quote:Op maandag 9 april 2007 19:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb je 4 keer gebeld en je nam niet op!
Michiel zei 26 keerquote:Op maandag 9 april 2007 19:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb je 4 keer gebeld en je nam niet op!
Sufferdquote:
Ja schaam me kapot.quote:Op maandag 9 april 2007 19:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sufferd![]()
Volgende keer beter! Maar wel je plaat & voicemail op de radio
ik vind hem leukquote:Op maandag 9 april 2007 19:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ja schaam me kapot.Voor mijn voicemail dan he.
zal ik hem voor je inspreken?quote:Op maandag 9 april 2007 19:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik vind hem leukbeter dan de mijne die niet eens is ingesproken
Aan het etenquote:Op maandag 9 april 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
Het is niet heel druk hier, zou iedereen nog eieren aan het zoeken zijn?
Ik heb ook een paashaas, maar ik eet geen chocoladequote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Aan het etenheb dit weekend al 2 van die 20cm hoge paashazen op en nog een leger aan eitjes
waarom nietquote:Op maandag 9 april 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook een paashaas, maar ik eet geen chocolade
Ik zit even mijn iPod aan het reorganiseren. (veel nieuwe cd's)quote:Op maandag 9 april 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
Het is niet heel druk hier, zou iedereen nog eieren aan het zoeken zijn?
Toegegeven, nu je de kans hebt om zelf te bepalen wat er gedraaid wordt, had er best wel iemand Lollypop of Love Today (z'n nieuwe single) aan mogen vragen. Kansen zijn verkeken!quote:Op maandag 9 april 2007 20:15 schreef D.Rose het volgende:
Mika
originele request ook, die hadden we nog niet gehoord vandaag
preciesquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Toegegeven, nu je de kans hebt om zelf te bepalen wat er gedraaid wordt, had er best wel iemand Lollypop of Love Today (z'n nieuwe single) aan mogen vragen. Kansen zijn verkeken!![]()
Cool!quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Toegegeven, nu je de kans hebt om zelf te bepalen wat er gedraaid wordt, had er best wel iemand Lollypop of Love Today (z'n nieuwe single) aan mogen vragen. Kansen zijn verkeken!![]()
Nog niet volgens mij! Ben zo effe Grey's Anatomy kijken, hopelijk komt hij hierna. Zo'n lief liedje. De clip is nog liever. Oh ik moet al huilen als ik eraan denk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Maar nu ben ik er weer even. Is Jcb Song al voorbij gekomen?![]()
Gisteren op de fiets keihard 'Happy Ending' op m'n mp3 speler gehad. Moest even een traantje wegpinken.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lollipop, Love Today en Relax Take It Easy vind ik de beste nummers.
Dank je voor de reminder!quote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij! Ben zo effe Grey's Anatomy kijken,
Ergens eerder in dit topic was iemand bij Claudia in de uitzending geweest.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Kwam even voor 19 uur pas weer thuis na een láááánge dag werken aan een schoolproject (tsja... moet morgen af zijn...).
Maar nu ben ik er weer even. Is Jcb Song al voorbij gekomen?![]()
Ik zag al een PM van 'm in m'n inbox staan, zal ik later vanavond even gaan doen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ergens eerder in dit topic was iemand bij Claudia in de uitzending geweest.
Of je dat stukje nog even wou cappen.
Ik kan prima zonder hoorquote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Een dag niet geMika'd is een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
![]()
fout = goedquote:Op maandag 9 april 2007 20:39 schreef borisz het volgende:
nog maar een foute request er tegen aan gegooid, die hoor je veels te weinig foute platen
alweer?quote:Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
wat anders, goed voor de tong spieren
hele tijd geleden hoorquote:Op maandag 9 april 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alweer?
Scababadadadidilididabalidadi....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |