Niet zo'n Coldplay fan?quote:Op maandag 9 april 2007 13:33 schreef D.Rose het volgende:
Wel het mooiste van Coldplay, maarja, Coldplay he
Heb ze een paar jaar geleden een paar nummers horen spelen in de FreeRecord Shop van een plaatselijk winkelcentrum hier in Groningen (de single V.V.T. was toen net uitgekomen) en dat klonk absoluut niet verkeerd.quote:
Niet zo neequote:Op maandag 9 april 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet zo'n Coldplay fan?mag zelf wel graag naar hun muziek luisteren.
nope. wat had je aangevraagd?quote:Op maandag 9 april 2007 15:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Iemand claudia geluisterd? ik was in de uitzending
jij was die gene in de trein?quote:Op maandag 9 april 2007 15:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Iemand claudia geluisterd? ik was in de uitzending
quote:Op maandag 9 april 2007 15:48 schreef borisz het volgende:
[..]
jij was die gene in de trein?![]()
Ik dacht wel toen ik hoorde ja ik zit nu in de trein dat jij het was maar dat was omdat jij die opmerking maakte
Ik heb je dan ook gehoord.quote:Op maandag 9 april 2007 15:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]![]()
numme rvan de Beatles, back in the USSR, dear prudence had ze niet![]()
Dat doet Sirolf altijd.quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zet mij eens in de OP dan![]()
krezipwoei erg vrolijk nummer
iets met "lui" en "moe"quote:
Uit de podcast enzo, maar hoe verder, geen idee.quote:Op maandag 9 april 2007 16:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
iets met "lui" en "moe"
nee heb geen idee waar ik die dingen vandaan kan halen , knippen etc
desecration smile is best een mooi nummer, ze moeten Hard to Concentrate draaien, dat is het mooiste nummer van het album!quote:
Jantje Brownsquote:
Bedoelde eigenlijk die ervoor, Accidentally in love, maar was een beetje laat met posten.quote:Op maandag 9 april 2007 16:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
desecration smile is best een mooi nummer, ze moeten Hard to Concentrate draaien, dat is het mooiste nummer van het album!
blijft lekkerquote:
Kom jij uit Friesland Anne? Je ava doet me er zo aan denkenquote:Op maandag 9 april 2007 16:28 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die ervoor, Accidentally in love, maar was een beetje laat met posten.
Nee, kom uit Brabant!quote:Op maandag 9 april 2007 16:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Kom jij uit Friesland Anne? Je ava doet me er zo aan denken
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 9 april 2007 17:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
novastaralweer zo mooi
maar When the lights go down is inderdaad mooier
Niet zo zeurenquote:Op maandag 9 april 2007 19:15 schreef PsyCha het volgende:
Een uur geleden Island in the sun aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |