abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48104196
Er was nog geen nieuwe, en de post van bravo is een mooie start.
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:08 schreef bravo het volgende:
Na bijna een jaar hebben we samen besloten om niet verder te gaan, het ging gewoon niet. Zij is student en zit helemaal in dat leven en ik werk 40 uur...

We zijn echt ' leuk' uit elkaar gegaan, dus ik zal der zeker nog zien, maar het blijft vervelend....
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:53:45 #2
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
  maandag 9 april 2007 @ 00:46:41 #3
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48134038
waar zijn de tips?
I went clubbing. Softest coat ever.
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:31:53 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48172794
positief blijven!
vooruit kijken, niet in het verleden leven!
afleiding zoeken!
maar ook niet te vergeten: ruimte geven aan je verdriet!

zulke tips bedoel je?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48182161
Ik meld me ook maar eens hier. Ben er helemaal klaar mee.
Heb mezelf nog drie weken nadat het uit ging mn kop gek lopen maken dat het allemaal wel weer goed kwam. Maar ik weet nu dat het allemaal echt voorbij, over en uit is. Sta weer met beide benen op de grond. Had ik misschien ook net even nodig.. Wel jammer dat daar ruzie e.d. voor nodig is, ik ben natuurlijk ook weer veel te ver gegeaan met mn beschuildingen..
Maar het voelt wel een beetje als een opluchting, ik weet nu iig hoe het allemaal zit. Loslaten van haar wil ik wel graag, maar als het kan nog wel gewoon een normale band onderhouden, ik hoop dat dat mogelijk is. De tijd zal het uitwijzen!

Ben blij dat er mensen zijn die zo'n softie als mijzelf keihard de waarheid durft te vertellen. Anders had ik zo nog tot december onzeker in mn eentje zielig zitten zijn. Nu is het duidelijk. En het voelt nu ook goed, moet ik zeggen.. Een last van mn schouders. Het enige dat ik hoop is dat deze ruzie niet blíjft duren, maar ook dat zien we later wel. Ik wil mn leven weer een beetje op orde hebben en ik wens haar ook het allerbeste van de wereld toe, laat daar geen misverstanden over bestaan.
Alleen dat verliefd/houden van- gevoel ben ik nu pas kwijt, daar liep ik nog mee rond nadat het uit was..

[ Bericht 10% gewijzigd door Skv op 10-04-2007 17:25:01 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:15:36 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48182959
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef Skv het volgende:
Ik meld me ook maar eens hier. Ben er helemaal klaar mee.
Heb mezelf nog drie weken nadat het uit ging mn kop gek lopen maken dat het allemaal wel weer goed kwam. Maar ik weet nu dat het allemaal echt voorbij, over en uit is. Sta weer met beide benen op de grond. Had ik misschien ook net even nodig.. Wel jammer dat daar ruzie e.d. voor nodig is, ik ben natuurlijk ook weer veel te ver gegeaan met mn beschuildingen..
Maar het voelt wel een beetje als een opluchting, ik weet nu iig hoe het allemaal zit. Loslaten van haar wil ik wel graag, maar als het kan nog wel gewoon een normale band onderhouden, ik hoop dat dat mogelijk is. De tijd zal het uitwijzen!

Ben blij dat er mensen zijn die zo'n softie als mijzelf keihard de waarheid durft te vertellen. Anders had ik zo nog tot december onzeker in mn eentje zielig zitten zijn. Nu is het duidelijk. En het voelt nu ook goed, moet ik zeggen.. Een last van mn schouders. Het enige dat ik hoop is dat deze ruzie niet blíjft duren, maar ook dat zien we later wel.
Skv, ik heb dat andere topic (wat nu op slot is) met veel interesse gelezen. En nu stuit ik (toevallig) op dit. Wat jij schrijft ervaar ik exact hetzelfde. In dat ene topic. En nu hier...Ik zit precies in hetzelfde schuitje, al heb ik er geen ruzie aan overgehouden. Maar toch heb ik het idee dat ik nu naar een kloon van mezelf aan het replyen ben...

Heel veel sterkte en succes. Probeer veel onder vrienden ed. te zijn. Dat helpt mij in ieder geval heel erg. Ga lekker stappen en leuke dingen doen enzo. En inderdaad relaxte muziek luisteren!
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:32:53 #7
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_48185389
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
positief blijven!
vooruit kijken, niet in het verleden leven!
afleiding zoeken!
maar ook niet te vergeten: ruimte geven aan je verdriet!

zulke tips bedoel je?
Thinking about thinking of you.
pi_48198676
Ik voel me er nu wonderwel redelijk nuchter over. Ik hoop dat de ruzie nu een beetje voorbij is. Die was wel even nodig om me er goed van te doordringen, maar wel erg naar.
Morgen zien we weer verder! Heb me er in ieder geval bij neergelegd.. Dat is al een fucking grote stap voor mij..

[ Bericht 23% gewijzigd door Skv op 11-04-2007 01:10:26 ]
pi_48203041
Damn... voelde mij vanmiddag even bikkelhard terugglijden naar wanhoop en frustratie. En dat is niet leuk.

Precies hetgeen waarom ik haar zo fijn vind (eerlijk tegen me zijn) was wat me vandaag flink om de oren sloeg, en ik snap niet waarom dat me zo kut liet voelen. Oh well, inmiddels al weer wat beter, en morgen zal het weer beter gaan.
pi_48203363
That's life.
  woensdag 11 april 2007 @ 02:51:16 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48203407
quote:
Op woensdag 11 april 2007 02:45 schreef Skv het volgende:
That's life.
En zo is het. Helaas...
pi_48203520
Exen (in het geval wanneer ze jou dumpen) zijn in sommige gevallen wel het beste dieet. Je vreet gelijk een maand of 2 niet. Als je echt veel om diegene gaf natuurlijk.
pi_48211455
Moet me nu eerst maar eens richten op mijn tentamens! Andere vrouwen hoef ik de komende tijd écht niet trouwens..
Godzijdank heb ik ff wat afleiding: nu leren, morgen tentamen, morgenavond de kroeg in, vrijdag boksen, dan borrel, zaterdag en zondag naar Zwolle met middelbare school vrienden..

[ Bericht 33% gewijzigd door Skv op 11-04-2007 14:08:25 ]
pi_48215899
quote:
Op woensdag 11 april 2007 03:23 schreef e2mtr2 het volgende:
Exen (in het geval wanneer ze jou dumpen) zijn in sommige gevallen wel het beste dieet. Je vreet gelijk een maand of 2 niet. Als je echt veel om diegene gaf natuurlijk.
Nou ook als je zelf iemand aan de kant zet hoor ... met het grootste gemak sla je lunch en diner over
pi_48217382
Zelf iemand aan de kant zetten is volgens mij een stuk makkelijker (eigen ervaring). Dan komt het van jou uit omdat je gevoel over is en je het beter vind als het over is. Als je echter wil dat het doorgaat en de ander wil niet met je verder, komt dat veel harder aan.
pi_48217596
Ik mis een linkje naar de vorige
Google knows....
pi_48219459
Een vriend van me kwam net langs met een bloemetje, om mij wat op te fleuren.
Er prijkt nu een prachtige pot met een bos bieslook op mijn bureau.
  woensdag 11 april 2007 @ 17:02:22 #18
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48221861
quote:
Op woensdag 11 april 2007 03:23 schreef e2mtr2 het volgende:
True. Je merkt het gewoon niet, honger is er niet.
Helaas lijkt het vooral spier wat verdampt Dus moet ik maar wat meer bewegen.
pi_48221969
Vanochtend en gisteren voelde ik me goed, nu weer niet. Kutzooi. Kan mezelf bij wijze van spreken wel wat aandoen. Niet dat ik dat doe, ofzo. Kutleven.
pi_48223943
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:11 schreef Skv het volgende:
Zelf iemand aan de kant zetten is volgens mij een stuk makkelijker (eigen ervaring). Dan komt het van jou uit omdat je gevoel over is en je het beter vind als het over is. Als je echter wil dat het doorgaat en de ander wil niet met je verder, komt dat veel harder aan.
Niet in alle gevallen, als je nog van iemand houd maar dat je weet dat het niet meer gaat of zal gaan...
pi_48224592
Dan ligt de keuze alsnog bij jezelf.
pi_48234281
Ik heb nu mijn ex al meer dan 2 maanden niet meer gesproken (wel gezien (ze is het zusje van eeen goeie vriend van me))
maar het voelt echt nog steeds zo naar....elke dag komt ze nog wel ergens voor in mijn hoofd....
ik heb het contact zelf ook helemaal verbroken in de hoop dat ze na een tijd wel weer vroeg hoe het met me ging (daar zit ik nu nog steeds steevast op te wachten)
maar ik wil haar zo graag spreken enzo
ik heb nog steeds het gevoel (na 4 maanden) dat we leuk met elkaar kunnen zijn (en dan hoeft er geen relatie bij)
(genoeg tussen haakjes btw )
Ik doe niet meer aan een signature
  woensdag 11 april 2007 @ 22:29:30 #23
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48235990
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:03 schreef Hoolie2k6 het volgende:

[..]

Niet in alle gevallen, als je nog van iemand houd maar dat je weet dat het niet meer gaat of zal gaan...
Dan weet ik ook wat mijn liefie voelt. Ook al zal het voor haar toch makkelijker zijn, omdat ze al langer heeft gehad erover te denken en dat zij een keuze heeft gemaakt, waar het voor mij *patsboem* uit het niets gewoon op m'n dak gedropt wordt. Vind het alsnog kut, voor mij en ook voor haar.

En toch blijft het he, die knoop in mn maag, die kriebels, als ze online is of wat zegt.
Het blijft een topmeid.
  donderdag 12 april 2007 @ 10:29:09 #24
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48247122
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef NiTiN het volgende:

En toch blijft het he, die knoop in mn maag, die kriebels, als ze online is of wat zegt.
Het blijft een topmeid.
niet overwogen om haar uit je msn te gooien of zelfs te blokkeren?
je blijft de lijdensweg imo alleen maar verlengen door het contact open te houden. Zo kom je niet verder, is mijn ervaring.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48250106
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:34:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')