quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:08 schreef bravo het volgende:
Na bijna een jaar hebben we samen besloten om niet verder te gaan, het ging gewoon niet. Zij is student en zit helemaal in dat leven en ik werk 40 uur...
We zijn echt ' leuk' uit elkaar gegaan, dus ik zal der zeker nog zien, maar het blijft vervelend....
Skv, ik heb dat andere topic (wat nu op slot is) met veel interesse gelezen. En nu stuit ik (toevallig) op dit. Wat jij schrijft ervaar ik exact hetzelfde. In dat ene topic. En nu hier...Ik zit precies in hetzelfde schuitje, al heb ik er geen ruzie aan overgehouden. Maar toch heb ik het idee dat ik nu naar een kloon van mezelf aan het replyen ben...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef Skv het volgende:
Ik meld me ook maar eens hier. Ben er helemaal klaar mee.
Heb mezelf nog drie weken nadat het uit ging mn kop gek lopen maken dat het allemaal wel weer goed kwam. Maar ik weet nu dat het allemaal echt voorbij, over en uit is. Sta weer met beide benen op de grond. Had ik misschien ook net even nodig.. Wel jammer dat daar ruzie e.d. voor nodig is, ik ben natuurlijk ook weer veel te ver gegeaan met mn beschuildingen..
Maar het voelt wel een beetje als een opluchting, ik weet nu iig hoe het allemaal zit. Loslaten van haar wil ik wel graag, maar als het kan nog wel gewoon een normale band onderhouden, ik hoop dat dat mogelijk is. De tijd zal het uitwijzen!
Ben blij dat er mensen zijn die zo'n softie als mijzelf keihard de waarheid durft te vertellen. Anders had ik zo nog tot december onzeker in mn eentje zielig zitten zijn. Nu is het duidelijk. En het voelt nu ook goed, moet ik zeggen.. Een last van mn schouders. Het enige dat ik hoop is dat deze ruzie niet blíjft duren, maar ook dat zien we later wel.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
positief blijven!
vooruit kijken, niet in het verleden leven!
afleiding zoeken!
maar ook niet te vergeten: ruimte geven aan je verdriet!
zulke tips bedoel je?
Nou ook als je zelf iemand aan de kant zet hoor ...quote:Op woensdag 11 april 2007 03:23 schreef e2mtr2 het volgende:
Exen (in het geval wanneer ze jou dumpen) zijn in sommige gevallen wel het beste dieet. Je vreet gelijk een maand of 2 niet.Als je echt veel om diegene gaf natuurlijk.
True. Je merkt het gewoon niet, honger is er niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 03:23 schreef e2mtr2 het volgende:
Exen (in het geval wanneer ze jou dumpen) zijn in sommige gevallen wel het beste dieet. Je vreet gelijk een maand of 2 niet.Als je echt veel om diegene gaf natuurlijk.
Niet in alle gevallen, als je nog van iemand houd maar dat je weet dat het niet meer gaat of zal gaan...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:11 schreef Skv het volgende:
Zelf iemand aan de kant zetten is volgens mij een stuk makkelijker (eigen ervaring). Dan komt het van jou uit omdat je gevoel over is en je het beter vind als het over is. Als je echter wil dat het doorgaat en de ander wil niet met je verder, komt dat veel harder aan.
Dan weet ik ook wat mijn liefie voelt.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:03 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Niet in alle gevallen, als je nog van iemand houd maar dat je weet dat het niet meer gaat of zal gaan...![]()
niet overwogen om haar uit je msn te gooien of zelfs te blokkeren?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef NiTiN het volgende:
En toch blijft het he, die knoop in mn maag, die kriebels, als ze online is of wat zegt.![]()
Het blijft een topmeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |