quote:Iran seen announcing atomic expansion plans
TEHRAN (Reuters) - Iran's president may announce on Monday his country has begun the first stage of what it calls "industrial-scale" uranium enrichment, a move likely to anger the West which fears the plan is aimed at making atomic bombs.
President Mahmoud Ahmadinejad will reveal what Iranian media and officials have described as the "good news" during a tour of the enrichment facility at Natanz in the center of the country.
http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSBLA82551420070409
Ik zag de Britten op tv en dacht "wat een kinderen met die blozende koppies".quote:Op maandag 9 april 2007 13:03 schreef persian2008 het volgende:
Iran's gifts were rubbish: British captive
precies. ze hebben geen respect.quote:Op maandag 9 april 2007 13:14 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ik zag de Britten op tv en dacht "wat een kinderen met die blozende koppies".
Uit dit stukje van jou blijkt dat het nog echt kinderen zijn en die worden naar oorlogsgebieden gezonden om daar met wapens andere mensen de wil van de elite uit het westen op te leggen.
We zijn wel heel erg diep gezonken als westerse cultuur maar dat weten we nu al eeuwen helaas.
Zonder deze britse, amerikaanse en canadese knaapjes van 60 jaar geleden was jij nu nog steeds burger van duitsland geweest.quote:Op maandag 9 april 2007 13:14 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ik zag de Britten op tv en dacht "wat een kinderen met die blozende koppies".
Uit dit stukje van jou blijkt dat het nog echt kinderen zijn en die worden naar oorlogsgebieden gezonden om daar met wapens andere mensen de wil van de elite uit het westen op te leggen.
We zijn wel heel erg diep gezonken als westerse cultuur maar dat weten we nu al eeuwen helaas.
quote:Op maandag 9 april 2007 13:03 schreef persian2008 het volgende:
LONDON (AFP) - The youngest British captive held by Iran said in an interview published Monday that the gifts the Iranians gave to the seized sailors were a cheap load of old junk -- and they stole his iPod.
"The iPod was really special to me as it was a gift," said Batchelor, an operator maintainer.
Inderdaad, de soldaten in de tweede wereldoorlog waren niet of niet veel ouder.quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zonder deze britse, amerikaanse en canadese knaapjes van 60 jaar geleden was jij nu nog steeds burger van duitsland geweest.
quote:
quote:Iran 'enters new nuclear phase'
Iran has entered an "industrial stage" in its production of nuclear fuel, the head of Iran's Atomic Energy Organisation has said.
Gholamreza Aghazadeh gave no further details in his speech at the Natanz uranium enrichment plant.
It is also expected that President Mahmoud Ahmadinejad will address the meeting at Natanz in central Iran.
Iran maintains its nuclear programme is for civilian purposes, but the West fears it wants to build atomic bombs.
Special events are taking place at Natanz to mark Iran's nuclear technology day.
Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/middle_east/6538957.stm
Dat is erg fijn, maar zullen we het hier Nederlands houdenquote:Op maandag 9 april 2007 15:46 schreef persian2008 het volgende:
Iran announces mass uranium production
operation bitequote:Op maandag 9 april 2007 16:31 schreef Steenarend het volgende:
Nou, ik ben beniewd wat er van dat onderhandelen terecht komt.
quote:
idd en als ze nou op een fatsoenlijk schip hadden gezeten ipv een veredelde rubberboot hadden ze waarschijnlijk wel terug gevochten wat geescaleerd was in een oorlog.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:50 schreef CeeJee het volgende:
Het is begrijpelijk wat die Engelsen gedaan hebben. Als ze op zee of later allemaal vermoord zouden worden zou het een zinloze dood zijn geweest. Alle stoere praat ten spijt, Iran zou echt niet worden aangevallen als ze allemaal gedood zouden zijn. Ambassadeurs uitwijzen, protest bij de VN en een veroordeling (door China en Rusland flink afgezwakt natuurlijk) van Iran door de veiligheidsraad is wat er maximaal zou gebeuren.
Het hele gepraat over slechte kado's en goedkope kleding vind ik ontzettend onvolwassen en vrij genant eigenlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 17:19 schreef Tirion het volgende:
[..]
Prachtig, en wat een huilie is die Brit. Kom op zeg, een iPod...![]()
haha inderdaadquote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef HokkePok het volgende:
Net nog zo'n video gezien op CNN waar die gevangenen een beetje aan het chillen waren..pingpongen enzo. O wat zagen ze er bang uit..not. Slecht voor de verkoop van hun boeken vol met martel verhalen.
jah want ze zongen iets over iranquote:
Die iraanse zanger zong over iran en de slachtoffers van de iran-irak oorlog, waardoor ahmadinejad moest denken aan zijn vrienden die gesneuveld waren tijdens de oorlog.quote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef persian2008 het volgende:
[..]
jah want ze zongen iets over iran
met zulke dingen moet je geen grappen maken.quote:Op maandag 9 april 2007 19:41 schreef IRAKEES-NL het volgende:
damn wat een crybaby is het toch ook![]()
'Fisherman's Friends zeker...![]()
Hoezo niet? Jij mag de Irakezen wel belachelijk maken door terug te verlangen naar Saddam maar ik mag de Iraniers niet op hun tere zieltjes trappen? Ahmadinejad mag de joden wel belachelijk maken, maar ik mag hem niet belachelijk maken? We leven nog altijd in Nederland, ik maak grappen wanneer ik het wil, capiche?quote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef persian2008 het volgende:
[..]
met zulke dingen moet je geen grappen maken.
aaaaaarghhh. iemand belachelijk maken terwijl ie rouwtquote:Op maandag 9 april 2007 19:53 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jij mag de Irakezen wel belachelijk maken door terug te verlangen naar Saddam maar ik mag de Iraniers niet op hun tere zieltjes trappen? Ahmadinejad mag de joden wel belachelijk maken, maar ik mag hem niet belachelijk maken? We leven nog altijd in Nederland, ik maak grappen wanneer ik het wil, capiche?![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef persian2008 het volgende:
[..]
met zulke dingen moet je geen grappen maken.
quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef persian2008 het volgende:
[..]
aaaaaarghhh. iemand belachelijk maken terwijl ie rouwt
quote:Op maandag 9 april 2007 19:41 schreef IRAKEES-NL het volgende:
damn wat een crybaby is het toch ook![]()
'Fisherman's Friends zeker...![]()
haha.quote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Pakjes avond..![]()
Klik hier voor zware martelingen
Als ze zich inderdaad in Iraakse wateren bevonden, dan hadden zij de Iraniers moeten arresteren en niet andersom. Natuurlijk is dat erg gemakkelijk voor een gung-ho 'salon-generaal' om te zeggen en het is waar dat je met zwaar geschut op je gericht weinig keus hebt.quote:Op maandag 9 april 2007 17:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd en als ze nou op een fatsoenlijk schip hadden gezeten ipv een veredelde rubberboot hadden ze waarschijnlijk wel terug gevochten wat geescaleerd was in een oorlog.
Waar zo te zien de VS op zinspeelde met die agresieve luchtacties
Hoe lang geleden alweer? 2007 - 1980 = 27 jaar geleden?quote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef persian2008 het volgende:
[..]
aaaaaarghhh. iemand belachelijk maken terwijl ie rouwt
Ben jij het type dat ook de dodenherdenking op 5 mei verstoord, dit is ook al 62 jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:40 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Hoe lang geleden alweer? 2007 - 1980 = 27 jaar geleden?![]()
Ga ergens anders de moraalridder uithangen wil je.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben jij het type dat ook de dodenherdenking op 5 mei verstoord, dit is ook al 62 jaar geleden.
Ja niet leuk he als er een andere vergelijking wordt gemaakt die niet in je straatje past.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Ga ergens anders de moraalridder uithangen wil je.![]()
Wat een vergelijking zegquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja niet leuk he als er een andere vergelijking wordt gemaakt die niet in je straatje past.
Hieruit kan ik dus maar 1 ding concluderen dat onze opinie gevormd wordt door onze media, en dat we alles altijd uit ons westers perspectief zouden moeten bekijken, anders wordt je moraal ridder genoemd.
Ja het is heel normaal om een leider van een land belachelijk te maken en vergelijkingen met oude oorlogen en emoties die men hierbij toont te gebruiken. Dat we daardoor een vertekend beeld van personen uit iran krijgen maakt niet uit want iran hoort toch bij de nieuwe vijanden van het westen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:06 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Wat een vergelijking zeg![]()
Ik maak Ahmadinejad belachelijk en jij vergelijkt het met de dodenherdenking.
Begrijpend lezen is moeilijk, geeft niet.
Zou dat voor de gemiddelde burger iets uitgemaakt hebben?quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zonder deze britse, amerikaanse en canadese knaapjes van 60 jaar geleden was jij nu nog steeds burger van duitsland geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |