Wel creatiefquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:26 schreef Flabberguest het volgende:
Van die airco gewoon ff die temperatuuropnemer los trekken stopt die hele unit ermee!! Zit redelijk voor het grijpen bij dat soort units. Of die krultang van Amanda er tegenaan plakken met tape, gaat die vanzelf weer koelen.
Dan laat mevrouw mislukte pannekoek die niet door! Want daar zit het grootste 'probleem' De mevrouw 'achter' heeft ze niet fair op een rijtje! Dus dan .... ben je afhankeleijk van de akela met een voorliefde voor sadisten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang het duurt voordat SHE-fans zo'n afstandsbediening gaan opsturen.
MacGyverachtigquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:26 schreef Flabberguest het volgende:
Van die airco gewoon ff die temperatuuropnemer los trekken stopt die hele unit ermee!! Zit redelijk voor het grijpen bij dat soort units. Of die krultang van Amanda er tegenaan plakken met tape, gaat die vanzelf weer koelen.
Correctie: Huub en Eric mogen dat niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Persoonlijk bezit dat mag niet....
Dat had ik vanaf het moment dat hij op 30graden stond gelijk gedaan. wedden dat de redactie dan wel snel ingrijpt om brand te voorkomen.quote:
Ik was al op VOL aan het kijkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang het duurt voordat SHE-fans zo'n afstandsbediening gaan opsturen.
Ik vind Huub en Eric net zo erg als Brian, ook van die viezerikken....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dan laat mevrouw mislukte pannekoek die niet door! Want daar zit het grootste 'probleem' De mevrouw 'achter' heeft ze niet fair op een rijtje! Dus dan .... ben je afhankeleijk van de akela met een voorliefde voor sadisten.
En je kunt veel van Eric en Huub zeggen, maar zij zijn wel eerlijk en open en hebben geen sadistische inslag. Zij GENIETEN niet van de echte pijn in een ander. RatB melkt iedere vorm van pijn of kwelling uit om er op te kunnen klaarkomen!
Dat is je eigen correctie niet de mijn en niet van DGK.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Correctie: Huub en Eric mogen dat niet.
Brainless en Amanda mogen dat wel zonder sancties te krijgen.
Hoe lang volg jij de streams?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat is je eigen correctie niet de mijn en niet van DGK.
Eric was over de zeik.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:30 schreef Clank het volgende:
Huub vindt het zelf wel een goeie actie van de remote, hij zei gisteren al dat hij zou willen dat hij het zelf bedacht had. Wat dat aangaat heeft Brian er weinig plezier van.. niemand over de zeik ofzo.
De stroom afsnijden moet toch genoeg zijn...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Airco is van Samsung, dat vertelden Huub en Eric gisteren op de streams toen ze bezig waren om uit te vinden of dat ding zonder remote ook uit kan.
ehmmmmm, kinky kan spannend zijn en dat is ratjeB beslist niet, eerder issie een borderlinende schizofrene aan minderwaardigheidscomplexen leidende loverboy. Die de hand boven het hoofd wordt gehouden door Domina Debbeke Pannekoek die geniet als hij haar hakken weer eens likt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef Lieve het volgende:
RatB is echt zo'n walchelijk smerig ventje dat vliegen hun vleugels uittrekt om ervan te genieten
Zo'n gore rat die anderen pijn doet om het genot!
Vieze sadist!
Smerige kinky kloothommel
Tja.. het is maar waar je je druk om wilt maken zegmaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:43 schreef Ecila111 het volgende:
Lieke maakt schoon met spuitertjes, wegwerpdweiltjes en keukenpapier. Waar zijn die ouderwetse goeie hulpen die nog in een emmer water een dweil uit staan te wringen? Kromme tenen krijg ik hiervan.
't Is denk ws een frustratie waar voornamelijk vrouwen last van hebben.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. het is maar waar je je druk om wilt maken zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |