abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48300127
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:19 schreef Cyclonis het volgende:
@calvobbes:

je kunt het beter zo formuleren:

voor elk persoon die heeft leren discussieren en zich houdt aan bepaalde richtlijnen die zijn geformuleerd in de meeste boeken over Ethiek en ook worden gehanteerd in ethische discussies, worden Lambiekje's uitspraken en verhalen steeds ongeloofwaardiger.
Zou kunnen. Maar het is hier geen studentendebat clubje of de tweede kamer waarin volgens strikte regels een discussie gevoerd moet worden. Tuurlijk hoort gescheld en getroll hier niet thuis, maar dergelijke politie correcte bewoorden gebruikte zelf Kofi Annan niet. Dus ik ga dat hier ook niet gebruiken.
pi_48300256
[Lambiekje mode on]

9-11 is veroorzaakt door extremistische moslims. bush had er niks mee te maken. Alex Jones is een domme kuiken. Steven Jones ook. Jim Hoffman ook. Alle conspiracy sites worden allemaal beheerd door leugenaars en attention whores. Controlled Demolition bestaat niet. Thermate bestaat niet. Alle foto's en video's en wetenschappelijk materiaal wat je me wijst dat CD en Thermate wel bestaat is gefabriceerd door eerdergenoemde 3 personen en is bestemd om mij voor de gek te houden

[Lambiekje mode off]

An unstable system is a system that is not stable
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:49:43 #253
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48300534
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als dat zou gebeuren, dan zouden we ook weten waarom Bush en Co liegen. Maar dat gebeurd niet. Er wordt gewoon gezegd "Bush liegt" "NIST onderzoekers hebben het verkeerd" "Dat was maar een klein brandje".
Daar is weinig theorie aan, dat is gewoon one-liners neerplempen.

Dus zolang Lambiekje zomaar wat blijft roepen en telkens verzoeken om onderbouwing negeert, zal ik hem niet meer serieus nemen en hem dat ook duidelijk vertellen.
Ho wacht eens eventjes .. ik heb voor me uitspraken wel degelijk bronnen op gezocht. Voor de irankidnap-theorie.
Voor NIST/FEMA bush connectie was dat leuke verhaaltje over de connecties allemaal verlopen met dat tabelletje wie waar actief/verantwoordelijk of vinger in de pap heeft. En waar PM eventjes op z'n plaats gewezen wordt. Laat hun het maar bij HD5 houden. Dat met het brand dat het uit is. is al zo vaak langs gekomen met die zwaaide vrouw in Impact.

Jy verschuilt je steeds achter de gov. of achter "verstandige" debunkers. Maar je geeft nooit aan wat jezelf vindt of waar jy vind waar het officieel verhaal scheurtjes heeft. Ik heb nog steeds het idee dat jy het van a-z geloofd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:51:33 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48300596
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:19 schreef Cyclonis het volgende:
@calvobbes:

je kunt het beter zo formuleren:

voor elk persoon die heeft leren discussieren en zich houdt aan bepaalde richtlijnen die zijn geformuleerd in de meeste boeken over Ethiek en ook worden gehanteerd in ethische discussies, worden Lambiekje's uitspraken en verhalen steeds ongeloofwaardiger.
Hele mooie

(sorry moet zo weg dus niet veel tijd om een echte bijdrage te leveren maar dit wou ik wel even kwijt)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:52:37 #255
52357 Lambiekje
pi_48300632
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:39 schreef Cyclonis het volgende:
[Lambiekje mode on]

9-11 is veroorzaakt door extremistische moslims. bush had er niks mee te maken. Alex Jones is een domme kuiken. Steven Jones ook. Jim Hoffman ook. Alle conspiracy sites worden allemaal beheerd door leugenaars en attention whores. Controlled Demolition bestaat niet. Thermate bestaat niet. Alle foto's en video's en wetenschappelijk materiaal wat je me wijst dat CD en Thermate wel bestaat is gefabriceerd door eerdergenoemde 3 personen en is bestemd om mij voor de gek te houden

[Lambiekje mode off]

Begin langzamerhand een beroemde Fokker te worden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48300652
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:49 schreef Lambiekje het volgende:

Ho wacht eens eventjes .. ik heb voor me uitspraken wel degelijk bronnen op gezocht. Voor de irankidnap-theorie.
Waar dan?
quote:
Voor NIST/FEMA bush connectie was dat leuke verhaaltje over de connecties allemaal verlopen met dat tabelletje wie waar actief/verantwoordelijk of vinger in de pap heeft.
Ja maar dat tabelletjke blijkt nutteloos omdat de NIST namen die daar in voorkomen, niet de onderzoekers zijn die de NIST noemt.
Daarnaast beweerde je ook nog even dat Bush en die onderzoekers vriendjes zijn maar weigerde je dat te onderbouwen...
En dat er één vrouw in een gat staat te zwaaien, wil nog niet zeggen dat er nergens een heftige brand is.
quote:
Jy verschuilt je steeds achter de gov. of achter "verstandig" debunkers. Maar je geeft nooit aan wat jezelf vindt of waar jy vind waar het officieel verhaal scheurtjes heeft. Ik heb nog steeds het idee dat jy het van a-z geloofd.
Ik heb je vaak zat uitgelegd wat ik wel of niet geloof. En omdat jij of anderen vanalles blijven roepen en het meeste daarvan makkelijk aan gort wordt geschoten, zou ik niet weten waarom ik moet gaan denken dat Bush het geregeld heeft.
pi_48300871
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef NorthernStar het volgende:

Inderdaad, in TRU mag iedereen zijn theorien over hoe een en ander is verlopen kwijt.

Als jij daarop een mening over een andere user wilt neergooien verpak het dan tenminste ook als een mening en niet als een feit.
LOL juist ja. Wanneer lambiekje z'n eigen 'feiten' niet meer kan onderbouwen en vragen en reacties daarop negeert kun je het rustig een feit noemen dat de verhalen van lambiekje minder worden.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:03:43 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48300940
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor NIST/FEMA bush connectie was dat leuke verhaaltje over de connecties allemaal verlopen met dat tabelletje wie waar actief/verantwoordelijk of vinger in de pap heeft. En waar PM eventjes op z'n plaats gewezen wordt. Laat hun het maar bij HD5 houden. Dat met het brand dat het uit is. is al zo vaak langs gekomen met die zwaaide vrouw in Impact.

Jy verschuilt je steeds achter de gov. of achter "verstandige" debunkers. Maar je geeft nooit aan wat jezelf vindt of waar jy vind waar het officieel verhaal scheurtjes heeft. Ik heb nog steeds het idee dat jy het van a-z geloofd.
Waarom die zwaaiende vrouw niet gek is is ook al zo vaak langsgekomen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:07:59 #259
52357 Lambiekje
pi_48301084
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:09 schreef Cyclonis het volgende:
ik vraag mij trouwens iets af he. ik hoor heel veel stemmen zeggen dat dit hele 9/11 in scene is gezet door de Bush regering om de macht van de Amerikaanse staat te vergroten. Nu lees ik dat Alex Jones juist denkt dat dit een soort Europese samenzwering is die de Amerikaanse staat wilt verzwakken.

"Alex Jones believes that certain elements of the United States Government are intent on weakening the United States and its sovereignty. These elements are "paid off" in an effort to shift the balance of power toward the European continent,[1] which is in turn under the control of the World Bank, beyond the scope of nation states.[2] Jones refers to the World Bank and their "minions" as Globalist forces, the military industrial complex or the Illuminati.[3]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones_(radio)

wat ik mij verder afvraag is waarom het zoveel mensen hier in Europa dus eigenlijk boeit of het een conspiracy is of niet. het is niet alsof wij daar nou echt veel last van hebben.

stel nou even voor het gemak dat het echt een conspiracy is en dat de bedoeling is om van Amerika een politiestaat te maken:

-> pech voor de amerikanen, hadden ze maar niet op Bush moeten stemmen
-> uiteindelijk gaat de macht van amerika alleen maar falen, aangezien een politiestaat toch alleen maar lijkt te falen, historisch gezien dan

stel nou dat de bedoeling was om Europa's positie te versterken:

-> prima toch?

waar het op neerkomt is dat ik die hele conspiracy theories nergens over vind gaan wat betreft hun technische kant.
maar zelfs AL is die hele conspiracy theory werkelijkheid, zie ik helemaal geen reden waarom ik me er iets van zou moeten aantrekken. het is in dat geval een amerikaans probleem. de enige anderen naast de amerikanen die er echt onder te lijden krijgen zijn de mensen uit het midden oosten en misschien noord-afrikanen. wij in Europa zullen er vrijwel geen last van krijgen.
Het is zeer zeker wel ook ons probleem. Nederland zit er tot over de oren erin. We gaan blind meevechten tegen een virtuele vijand.

Daarnaast is Nederland ook een grote speler als het om het olie-gelul gaat. http://www.zapruder.nl/po(...)n_we_in_afghanistan/

In Europa en dus ook Nederland wordt er in rap tempo onze rechten afgenomen. Worden we zwaar beperkt in onze vrijheden. En wordt we gelogd en gemonitord voor elke vierkante meter dat we ons bewegen. En daarmee wordt of eigenlijk is Nederland een politie-staat ... of wil je dat ontkennen?! Want ga maar na wat er allemaal in is gevoerd na 911.

Of vind je het wel grappig dat ook onze jongens bloot worden gesteld aan DU-munitie.?

Dus vandaar dat we ook in Nederland, Finland, Australië of waar dan ook lopen te steigeren omtrent 911

Misschien moet je het boek "Worden wij Wakker" van Marcel Hessing lezen. Het is naar mijn idee een boek wat bij de oppervlakte blijft, maar wel alle "vervellende" punten behandeld.
pi_48301243
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is zeer zeker wel ook ons probleem. Nederland zit er tot over de oren erin. We gaan blind meevechten tegen een virtuele vijand.

Daarnaast is Nederland ook een grote speler als het om het olie-gelul gaat. http://www.zapruder.nl/po(...)n_we_in_afghanistan/

In Europa en dus ook Nederland wordt er in rap tempo onze rechten afgenomen. Worden we zwaar beperkt in onze vrijheden. En wordt we gelogd en gemonitord voor elke vierkante meter dat we ons bewegen. En daarmee wordt of eigenlijk is Nederland een politie-staat ... of wil je dat ontkennen?! Want ga maar na wat er allemaal in is gevoerd na 911.

Of vind je het wel grappig dat ook onze jongens bloot worden gesteld aan DU-munitie.?

Dus vandaar dat we ook in Nederland, Finland, Australië of waar dan ook lopen te steigeren omtrent 911

Misschien moet je het boek "Worden wij Wakker" van Marcel Hessing lezen. Het is naar mijn idee een boek wat bij de oppervlakte blijft, maar wel alle "vervellende" punten behandeld.
lol, misschien moet je eens in oosterse landen gaan kijken hoe het daar met vrijheden is gesteld, DE basis van deze hele discussie.
Bij mensen als jij is het ALTIJD de us overheid die verkeerd is, no mather what.
pi_48301369
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Lambiekje het volgende:

Ga eens na wat er allemaal sinds 1900 is gebeurd. We hebben Radio, TV, we gaan naar de maan als we willen. Zwarte mensen hebben net zoveel rechten als wij. Koningshuizen zijn afgeschaft of hun macht is ingeperkt. We rijden met miljarden auto's meer dan 100 km/u over snelwegen. De mate waarin politie en leger landen beinvloeden worden door de jaren heen aangepast. De veiligheid van burgers wordt constant anders. De rechten van burgers worden constant anders. En zo kun je wel even doorgaan met wat er in de loop der tijd allemaal veranderd.

Daarmee wil ik alleen maar aangeven dat zaken veranderen t.o.v. jaren geleden. Sommige mensen lijken wel te vinden alsof de tijd stil had moeten staan na 9/11. Alles wat Bush en Co sindsdien gedaan hebben wordt gezien als motief voor een complot.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:18:00 #262
52357 Lambiekje
pi_48301427
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:12 schreef haaahaha het volgende:

[..]

lol, misschien moet je eens in oosterse landen gaan kijken hoe het daar met vrijheden is gesteld, DE basis van deze hele discussie.
Bij mensen als jij is het ALTIJD de us overheid die verkeerd is, no mather what.
Joris Luyendijk heeft van de week in Tegenlicht wel mooi laten zien hoe gruwelijk het met onze nieuwsvoorziening is gesteld. Alles wordt bepaald door CNN tot op zekere hoogte.

Wij hebben een compleet fout beeld van de situatie in het midden-oosten.
pi_48301460
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:18 schreef Lambiekje het volgende:

Joris Luyendijk heeft van de week in Tegenlicht wel mooi laten zien hoe gruwelijk het met onze nieuwsvoorziening is gesteld. Alles wordt bepaald door CNN tot op zekere hoogte.

Dat is geen bewijs dat Bush 9/11 heeft laten gebeuren.
pi_48301480
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je valt in de herhaling.
Jij hebt totaal geen goed beeld van de wereld.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:27:24 #265
52357 Lambiekje
pi_48301748
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ga eens na wat er allemaal sinds 1900 is gebeurd. We hebben Radio, TV, we gaan naar de maan als we willen. Zwarte mensen hebben net zoveel rechten als wij. Koningshuizen zijn afgeschaft of hun macht is ingeperkt. We rijden met miljarden auto's meer dan 100 km/u over snelwegen. De mate waarin politie en leger landen beinvloeden worden door de jaren heen aangepast. De veiligheid van burgers wordt constant anders. De rechten van burgers worden constant anders. En zo kun je wel even doorgaan met wat er in de loop der tijd allemaal veranderd.

Daarmee wil ik alleen maar aangeven dat zaken veranderen t.o.v. jaren geleden. Sommige mensen lijken wel te vinden alsof de tijd stil had moeten staan na 9/11. Alles wat Bush en Co sindsdien gedaan hebben wordt gezien als motief voor een complot.
Zwarte mensen evenveel rechten?! Je verdient als vrouw of zwarte toch echt beduidend minder dan een blanke man.
De kans dat je een baan krijgt is minder. En wat dacht je van het Katrina-gedoe in New Orleans of stemgeintje in Florida.

Oke dus jy vind het goed dat politiestaat gedoe. !?

Sinds 911 hebben we een ongelovelijk schijnveiligheid. Nog steeds raken mensen freaked als er een tas ergen onbewaakt staat op station Maassluis (gewoon even fictief gekozen). Welke onverlaat denkt nu echt dat er een aanslag gepleegd gaat worden in z'n gehucht.

Uit naam van de veiligheid wordt onze privacy op grove wijze overtreden. Dat moet echt ophouden.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:28:41 #266
52357 Lambiekje
pi_48301786
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat is geen bewijs dat Bush 9/11 heeft laten gebeuren.
Klopt ... maar wel dat wij als Europeaan of Amerikaan een compleet verkeerd beeld hebben van MO.
Niet elke uitspraak van mij is een sneer naar Bush.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:29:27 #267
52357 Lambiekje
pi_48301832
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Je valt in de herhaling.
Jij hebt totaal geen goed beeld van de wereld.
En jy wel .. grappemaker
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:29:59 #268
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_48301844
Even een snelle reactie hoe ik hier tegenaan kijk.
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:09 schreef Cyclonis het volgende:
ik vraag mij trouwens iets af he. ik hoor heel veel stemmen zeggen dat dit hele 9/11 in scene is gezet door de Bush regering om de macht van de Amerikaanse staat te vergroten. Nu lees ik dat Alex Jones juist denkt dat dit een soort Europese samenzwering is die de Amerikaanse staat wilt verzwakken.

"Alex Jones believes that certain elements of the United States Government are intent on weakening the United States and its sovereignty. These elements are "paid off" in an effort to shift the balance of power toward the European continent,[1] which is in turn under the control of the World Bank, beyond the scope of nation states.[2] Jones refers to the World Bank and their "minions" as Globalist forces, the military industrial complex or the Illuminati.[3]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones_(radio)

wat ik mij verder afvraag is waarom het zoveel mensen hier in Europa dus eigenlijk boeit of het een conspiracy is of niet. het is niet alsof wij daar nou echt veel last van hebben.
Dat Europa er "beter" van wordt wil niet zeggen dat het een conspiracy van Europa is en wat ik van Alex Jones gehoord heb beweerd hij dan ook niet dat het een Europese zamenzwering is. Deze samenzwering overstijgt zoals Alex zegt de soevereiniteit van de nation states. Met andere woorde de wereld is in handen van de olichargen en de internationale bankiers, de rest van de elite hieronder heeft beperkte macht en voert alleen het plan en/of delen van het plan uit.

Nu ben ik het niet met alle punten van Alex Jones eens, maar in dit opzicht zitten we op 1 lijn. Hoe het plan werkt, wat het doel is etc... daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik weet wel dat ik het daar niet met Alex Jones over eens ben.
quote:
stel nou even voor het gemak dat het echt een conspiracy is en dat de bedoeling is om van Amerika een politiestaat te maken:

-> pech voor de amerikanen, hadden ze maar niet op Bush moeten stemmen
-> uiteindelijk gaat de macht van amerika alleen maar falen, aangezien een politiestaat toch alleen maar lijkt te falen, historisch gezien dan

stel nou dat de bedoeling was om Europa's positie te versterken:

-> prima toch?
Ten eerste houd het mij bezig omdat ik interesse heb in hoe de wereld werkt, hoe de machtsverhoudingen liggen, etc...
Ten tweede moet je nog wel vrij naief zijn om te geloven dat het kiezen van een partij of president ook maar enige invloed kan hebben op het grotere plan. Het zou hoogstens een paar details veranderen of een bepaalde verandering wat uitstellen.
Ten derde zal het geen politiestaat worden zoals eerder in de geschiedenis, de burgers zullen het gevoel van veiligheid en vrijheid hebben en het grootste deel zal misschien zelfs tevreden zijn zonder te merken dat ze eigenlijk compleet een artificieel leven leiden. (Brave New World achtig) Dit zie ik tegenwoordig al in het economische en sociale systeem dat we in het westen hebben.
quote:
waar het op neerkomt is dat ik die hele conspiracy theories nergens over vind gaan wat betreft hun technische kant.
maar zelfs AL is die hele conspiracy theory werkelijkheid, zie ik helemaal geen reden waarom ik me er iets van zou moeten aantrekken. het is in dat geval een amerikaans probleem. de enige anderen naast de amerikanen die er echt onder te lijden krijgen zijn de mensen uit het midden oosten en misschien noord-afrikanen. wij in Europa zullen er vrijwel geen last van krijgen.
Ten vierde wil ik je weer op jouw naiviteit wijzen. Als deze elite groep Amerika en Europa zo kan beinvloeden, wat garandeerd jou dan dat ze het beste met de Europeese bevolking voor hebben en dat ze niet precies hetzelfde doen?

Tot slot:

De New World Order, zoals deze samenzwering om te komen tot een wereld onder controle van de elite d.m.v. het economische en sociale systeem vaak genoemd wordt, is een maakbaar systeem, dit kan een slecht systeem zijn of een goed systeem, het kan verkeerd gebruikt worden of goed gebruikt (ten voordele van de wereld en de mensheid of ten nadele). Dat er een samenzwering voor het creeren van de New World Order bestaat is een feit, dat deze ontzettend veel macht hebben is ook een feit. Wat het uiteindelijke doel hiervan is en of de samenzwering ook daadwerkelijk slaagt blijft gissen, en is ook bij iedere onderzoeker anders.

Meer informatie:

Een goed begin voor als je er meer over wilt weten is:

The people with the endless bios - An introduction to the world we live in

Voor meer informatie over de filosofie van de New World Order raad ik je aan de volgende twee boeken van H. G. Wells te lezen, “The Open Conspiracy - What are we to do with our Lives?” en “The New World Order” of de beschrijving van de filosofie achter de de New World Order op deze website te lezen.

Interviews met Henry Kissinger (de ontwikkeling van een New World Order)

http://www.youtube.com/watch?v=tKY2lBZglTA (1975)
http://www.youtube.com/watch?v=dSX9wkpnKQE (2005)
http://www.youtube.com/watch?v=4bKwH3kJew4 (2007)

Quotes:

"...This regionalization is in keeping with the Tri-Lateral Plan which calls for a gradual convergence of East and West, ultimately leading toward the goal of "one world government'....National sovereignty is no longer a viable concept..."

- Zbigniew Brzezinski Protegé of David Rockefeller, co-founder of The Trilateral Commission, and National Security Advisor to Jimmy Carter, in his book ‘'Between Two Ages’, published in 1976

"For more than a century, ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as "internationalists" and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure - one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it."

- David Rockefeller, Banker, Founder & Honorary Chairman of Trilateral Commission, Honorary Chairman of the Council on Foreign Relations. Written in his 2002 autobiography 'Memoirs' (pag. 405)
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_48301897
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zwarte mensen evenveel rechten?! Je verdient als vrouw of zwarte toch echt beduidend minder dan een blanke man.
De kans dat je een baan krijgt is minder. En wat dacht je van het Katrina-gedoe in New Orleans of stemgeintje in Florida.

Sinds 911 hebben we een ongelovelijk schijnveiligheid. Nog steeds raken mensen freaked als er een tas ergen onbewaakt staat op station Maassluis (gewoon even fictief gekozen). Welke onverlaat denkt nu echt dat er een aanslag gepleegd gaat worden in z'n gehucht.

Uit naam van de veiligheid wordt onze privacy op grove wijze overtreden. Dat moet echt ophouden.
Vind je het gek dat mensen paniekerig worden van dergelijke tassen:
Al Qaeda tak eist aanslag op parlement op
Aanslag madrid 11 maart 2004
Om maar wat te noemen

Oh nee, de media is niet objectief
pi_48301931
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

Het is iets waar "we" zelf voor hebben gezorgd.

"We" rijden allemaal wel een te hard. "We" denken dat het grappig is om een poederbrief te sturen als anthraxx in het nieuws is. "We" hebben politie nodig als we een potje gaan voetballen. Alle regels en wetten zijn gemaakt omdat mensen het nodig hebben om volgens wetten en regels te leven. Zonder wetten en regels wordt het een zooitje. En wetten verdwijnen nu eenmaal niet gauw, er komen vooral wetten en regels bij.

Maar goed, deze discussie is zinloos omdat het geen bewijs is dat 9/11 een complot is van de Amerikanen. Je zou deze tijd beter kunnen besteden aan het onderbouwen van al je beweringen.
pi_48301941
ik vind eerlijk gezegd ECHT niet dat wij in een politiestaat leven hoor. ik zie geen soldaten langs mijn raam marcheren om mij in de gaten te houden of om mij te onderdrukken. ik loop met iedereen te discussieren, online en in het echt. ik kom uit Curacao en heb genoeg donkere vrienden dus, die ook gewoon lekker kunnen studeren hier en hun mening kunnen uitten en een aantal van hen zijn al klaar met studeren en hebben een goede baan.

ik voel mij echt zo vrij als een vogel in dit land eerlijk gezegd. dat er wat restricties zitten aan wat wel mag en wat niet mag, zie ik echt niet als teken dat ik in een politiestaat leef hoor. ben jij soms een hippie of een anarchist?
An unstable system is a system that is not stable
pi_48302071
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:32 schreef Cyclonis het volgende:
ik loop met iedereen te discussieren
Precies. Iraanse kunstenaars vluchten naar het buitenland omdat ze in Iran zelf geen vrijheid van meningsuiting hebben en hun kunst niet mogen uitoefenen. In het westen is simpelweg nog een vrijheid van meningsuiting en wordt je niet vervolgd om je mening.

[ Bericht 6% gewijzigd door NorthernStar op 13-04-2007 19:45:23 ]
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:36:27 #273
52357 Lambiekje
pi_48302090
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Vind je het gek dat mensen paniekerig worden van dergelijke tassen:
Al Qaeda tak eist aanslag op parlement op
Aanslag madrid 11 maart 2004
Om maar wat te noemen

Oh nee, de media is niet objectief
Ja maar dat is Madrid, wereldstad. En dat is geen Alkmaar Noord of Maassluis snuggere.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 19:36:50 #274
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48302110
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef haaahaha het volgende:

[..]

LOL juist ja. Wanneer lambiekje z'n eigen 'feiten' niet meer kan onderbouwen en vragen en reacties daarop negeert kun je het rustig een feit noemen dat de verhalen van lambiekje minder worden.
Je mag doen alsof je het niet begrijpt, maar het is duidelijk genoeg imo.
pi_48302199
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef NorthernStar het volgende:

Je mag doen alsof je het niet begrijpt, maar het is duidelijk genoeg imo.
Leuk dat de ene user zich wel in nuances moet uiten en de andere user niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')