Zou kunnen. Maar het is hier geen studentendebat clubje of de tweede kamer waarin volgens strikte regels een discussie gevoerd moet worden. Tuurlijk hoort gescheld en getroll hier niet thuis, maar dergelijke politie correcte bewoorden gebruikte zelf Kofi Annan niet. Dus ik ga dat hier ook niet gebruiken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:19 schreef Cyclonis het volgende:
@calvobbes:
je kunt het beter zo formuleren:
voor elk persoon die heeft leren discussieren en zich houdt aan bepaalde richtlijnen die zijn geformuleerd in de meeste boeken over Ethiek en ook worden gehanteerd in ethische discussies, worden Lambiekje's uitspraken en verhalen steeds ongeloofwaardiger.
Ho wacht eens eventjes .. ik heb voor me uitspraken wel degelijk bronnen op gezocht. Voor de irankidnap-theorie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren, dan zouden we ook weten waarom Bush en Co liegen. Maar dat gebeurd niet. Er wordt gewoon gezegd "Bush liegt" "NIST onderzoekers hebben het verkeerd" "Dat was maar een klein brandje".
Daar is weinig theorie aan, dat is gewoon one-liners neerplempen.
Dus zolang Lambiekje zomaar wat blijft roepen en telkens verzoeken om onderbouwing negeert, zal ik hem niet meer serieus nemen en hem dat ook duidelijk vertellen.
Hele mooiequote:Op vrijdag 13 april 2007 18:19 schreef Cyclonis het volgende:
@calvobbes:
je kunt het beter zo formuleren:
voor elk persoon die heeft leren discussieren en zich houdt aan bepaalde richtlijnen die zijn geformuleerd in de meeste boeken over Ethiek en ook worden gehanteerd in ethische discussies, worden Lambiekje's uitspraken en verhalen steeds ongeloofwaardiger.
Begin langzamerhand een beroemde Fokker te wordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:39 schreef Cyclonis het volgende:
[Lambiekje mode on]
9-11 is veroorzaakt door extremistische moslims. bush had er niks mee te maken. Alex Jones is een domme kuiken. Steven Jones ook. Jim Hoffman ook. Alle conspiracy sites worden allemaal beheerd door leugenaars en attention whores. Controlled Demolition bestaat niet. Thermate bestaat niet. Alle foto's en video's en wetenschappelijk materiaal wat je me wijst dat CD en Thermate wel bestaat is gefabriceerd door eerdergenoemde 3 personen en is bestemd om mij voor de gek te houden
[Lambiekje mode off]
Waar dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
Ho wacht eens eventjes .. ik heb voor me uitspraken wel degelijk bronnen op gezocht. Voor de irankidnap-theorie.
Ja maar dat tabelletjke blijkt nutteloos omdat de NIST namen die daar in voorkomen, niet de onderzoekers zijn die de NIST noemt.quote:Voor NIST/FEMA bush connectie was dat leuke verhaaltje over de connecties allemaal verlopen met dat tabelletje wie waar actief/verantwoordelijk of vinger in de pap heeft.
Ik heb je vaak zat uitgelegd wat ik wel of niet geloof. En omdat jij of anderen vanalles blijven roepen en het meeste daarvan makkelijk aan gort wordt geschoten, zou ik niet weten waarom ik moet gaan denken dat Bush het geregeld heeft.quote:Jy verschuilt je steeds achter de gov. of achter "verstandig" debunkers. Maar je geeft nooit aan wat jezelf vindt of waar jy vind waar het officieel verhaal scheurtjes heeft. Ik heb nog steeds het idee dat jy het van a-z geloofd.
LOL juist ja. Wanneer lambiekje z'n eigen 'feiten' niet meer kan onderbouwen en vragen en reacties daarop negeert kun je het rustig een feit noemen dat de verhalen van lambiekje minder worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef NorthernStar het volgende:
Inderdaad, in TRU mag iedereen zijn theorien over hoe een en ander is verlopen kwijt.
Als jij daarop een mening over een andere user wilt neergooien verpak het dan tenminste ook als een mening en niet als een feit.
Waarom die zwaaiende vrouw niet gek is is ook al zo vaak langsgekomen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ho wacht eens eventjes .. ik heb voor me uitspraken wel degelijk bronnen op gezocht. Voor de irankidnap-theorie.
Voor NIST/FEMA bush connectie was dat leuke verhaaltje over de connecties allemaal verlopen met dat tabelletje wie waar actief/verantwoordelijk of vinger in de pap heeft. En waar PM eventjes op z'n plaats gewezen wordt. Laat hun het maar bij HD5 houden. Dat met het brand dat het uit is. is al zo vaak langs gekomen met die zwaaide vrouw in Impact.
Jy verschuilt je steeds achter de gov. of achter "verstandige" debunkers. Maar je geeft nooit aan wat jezelf vindt of waar jy vind waar het officieel verhaal scheurtjes heeft. Ik heb nog steeds het idee dat jy het van a-z geloofd.
Het is zeer zeker wel ook ons probleem. Nederland zit er tot over de oren erin. We gaan blind meevechten tegen een virtuele vijand.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:09 schreef Cyclonis het volgende:
ik vraag mij trouwens iets af he. ik hoor heel veel stemmen zeggen dat dit hele 9/11 in scene is gezet door de Bush regering om de macht van de Amerikaanse staat te vergroten. Nu lees ik dat Alex Jones juist denkt dat dit een soort Europese samenzwering is die de Amerikaanse staat wilt verzwakken.
"Alex Jones believes that certain elements of the United States Government are intent on weakening the United States and its sovereignty. These elements are "paid off" in an effort to shift the balance of power toward the European continent,[1] which is in turn under the control of the World Bank, beyond the scope of nation states.[2] Jones refers to the World Bank and their "minions" as Globalist forces, the military industrial complex or the Illuminati.[3]"
http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones_(radio)
wat ik mij verder afvraag is waarom het zoveel mensen hier in Europa dus eigenlijk boeit of het een conspiracy is of niet. het is niet alsof wij daar nou echt veel last van hebben.
stel nou even voor het gemak dat het echt een conspiracy is en dat de bedoeling is om van Amerika een politiestaat te maken:
-> pech voor de amerikanen, hadden ze maar niet op Bush moeten stemmen
-> uiteindelijk gaat de macht van amerika alleen maar falen, aangezien een politiestaat toch alleen maar lijkt te falen, historisch gezien dan
stel nou dat de bedoeling was om Europa's positie te versterken:
-> prima toch?
waar het op neerkomt is dat ik die hele conspiracy theories nergens over vind gaan wat betreft hun technische kant.
maar zelfs AL is die hele conspiracy theory werkelijkheid, zie ik helemaal geen reden waarom ik me er iets van zou moeten aantrekken. het is in dat geval een amerikaans probleem. de enige anderen naast de amerikanen die er echt onder te lijden krijgen zijn de mensen uit het midden oosten en misschien noord-afrikanen. wij in Europa zullen er vrijwel geen last van krijgen.
lol, misschien moet je eens in oosterse landen gaan kijken hoe het daar met vrijheden is gesteld, DE basis van deze hele discussie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is zeer zeker wel ook ons probleem. Nederland zit er tot over de oren erin. We gaan blind meevechten tegen een virtuele vijand.
Daarnaast is Nederland ook een grote speler als het om het olie-gelul gaat. http://www.zapruder.nl/po(...)n_we_in_afghanistan/
In Europa en dus ook Nederland wordt er in rap tempo onze rechten afgenomen. Worden we zwaar beperkt in onze vrijheden. En wordt we gelogd en gemonitord voor elke vierkante meter dat we ons bewegen. En daarmee wordt of eigenlijk is Nederland een politie-staat ... of wil je dat ontkennen?! Want ga maar na wat er allemaal in is gevoerd na 911.
Of vind je het wel grappig dat ook onze jongens bloot worden gesteld aan DU-munitie.?
Dus vandaar dat we ook in Nederland, Finland, Australië of waar dan ook lopen te steigeren omtrent 911
Misschien moet je het boek "Worden wij Wakker" van Marcel Hessing lezen. Het is naar mijn idee een boek wat bij de oppervlakte blijft, maar wel alle "vervellende" punten behandeld.
Ga eens na wat er allemaal sinds 1900 is gebeurd. We hebben Radio, TV, we gaan naar de maan als we willen. Zwarte mensen hebben net zoveel rechten als wij. Koningshuizen zijn afgeschaft of hun macht is ingeperkt. We rijden met miljarden auto's meer dan 100 km/u over snelwegen. De mate waarin politie en leger landen beinvloeden worden door de jaren heen aangepast. De veiligheid van burgers wordt constant anders. De rechten van burgers worden constant anders. En zo kun je wel even doorgaan met wat er in de loop der tijd allemaal veranderd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
In Europa en dus ook Nederland wordt er in rap tempo onze rechten afgenomen. Worden we zwaar beperkt in onze vrijheden. En wordt we gelogd en gemonitord voor elke vierkante meter dat we ons bewegen. En daarmee wordt of eigenlijk is Nederland een politie-staat ... of wil je dat ontkennen?! Want ga maar na wat er allemaal in is gevoerd na 911.
Joris Luyendijk heeft van de week in Tegenlicht wel mooi laten zien hoe gruwelijk het met onze nieuwsvoorziening is gesteld. Alles wordt bepaald door CNN tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:12 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, misschien moet je eens in oosterse landen gaan kijken hoe het daar met vrijheden is gesteld, DE basis van deze hele discussie.
Bij mensen als jij is het ALTIJD de us overheid die verkeerd is, no mather what.
Dat is geen bewijs dat Bush 9/11 heeft laten gebeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:18 schreef Lambiekje het volgende:
Joris Luyendijk heeft van de week in Tegenlicht wel mooi laten zien hoe gruwelijk het met onze nieuwsvoorziening is gesteld. Alles wordt bepaald door CNN tot op zekere hoogte.
Wij hebben een compleet fout beeld van de situatie in het midden-oosten.
Je valt in de herhaling.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Joris Luyendijk heeft van de week in Tegenlicht wel mooi laten zien hoe gruwelijk het met onze nieuwsvoorziening is gesteld. Alles wordt bepaald door CNN tot op zekere hoogte.
Wij hebben een compleet fout beeld van de situatie in het midden-oosten.
Zwarte mensen evenveel rechten?! Je verdient als vrouw of zwarte toch echt beduidend minder dan een blanke man.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ga eens na wat er allemaal sinds 1900 is gebeurd. We hebben Radio, TV, we gaan naar de maan als we willen. Zwarte mensen hebben net zoveel rechten als wij. Koningshuizen zijn afgeschaft of hun macht is ingeperkt. We rijden met miljarden auto's meer dan 100 km/u over snelwegen. De mate waarin politie en leger landen beinvloeden worden door de jaren heen aangepast. De veiligheid van burgers wordt constant anders. De rechten van burgers worden constant anders. En zo kun je wel even doorgaan met wat er in de loop der tijd allemaal veranderd.
Daarmee wil ik alleen maar aangeven dat zaken veranderen t.o.v. jaren geleden. Sommige mensen lijken wel te vinden alsof de tijd stil had moeten staan na 9/11. Alles wat Bush en Co sindsdien gedaan hebben wordt gezien als motief voor een complot.
Klopt ... maar wel dat wij als Europeaan of Amerikaan een compleet verkeerd beeld hebben van MO.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs dat Bush 9/11 heeft laten gebeuren.
En jy wel .. grappemakerquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling.
Jij hebt totaal geen goed beeld van de wereld.
Dat Europa er "beter" van wordt wil niet zeggen dat het een conspiracy van Europa is en wat ik van Alex Jones gehoord heb beweerd hij dan ook niet dat het een Europese zamenzwering is. Deze samenzwering overstijgt zoals Alex zegt de soevereiniteit van de nation states. Met andere woorde de wereld is in handen van de olichargen en de internationale bankiers, de rest van de elite hieronder heeft beperkte macht en voert alleen het plan en/of delen van het plan uit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:09 schreef Cyclonis het volgende:
ik vraag mij trouwens iets af he. ik hoor heel veel stemmen zeggen dat dit hele 9/11 in scene is gezet door de Bush regering om de macht van de Amerikaanse staat te vergroten. Nu lees ik dat Alex Jones juist denkt dat dit een soort Europese samenzwering is die de Amerikaanse staat wilt verzwakken.
"Alex Jones believes that certain elements of the United States Government are intent on weakening the United States and its sovereignty. These elements are "paid off" in an effort to shift the balance of power toward the European continent,[1] which is in turn under the control of the World Bank, beyond the scope of nation states.[2] Jones refers to the World Bank and their "minions" as Globalist forces, the military industrial complex or the Illuminati.[3]"
http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones_(radio)
wat ik mij verder afvraag is waarom het zoveel mensen hier in Europa dus eigenlijk boeit of het een conspiracy is of niet. het is niet alsof wij daar nou echt veel last van hebben.
Ten eerste houd het mij bezig omdat ik interesse heb in hoe de wereld werkt, hoe de machtsverhoudingen liggen, etc...quote:stel nou even voor het gemak dat het echt een conspiracy is en dat de bedoeling is om van Amerika een politiestaat te maken:
-> pech voor de amerikanen, hadden ze maar niet op Bush moeten stemmen
-> uiteindelijk gaat de macht van amerika alleen maar falen, aangezien een politiestaat toch alleen maar lijkt te falen, historisch gezien dan
stel nou dat de bedoeling was om Europa's positie te versterken:
-> prima toch?
Ten vierde wil ik je weer op jouw naiviteit wijzen. Als deze elite groep Amerika en Europa zo kan beinvloeden, wat garandeerd jou dan dat ze het beste met de Europeese bevolking voor hebben en dat ze niet precies hetzelfde doen?quote:waar het op neerkomt is dat ik die hele conspiracy theories nergens over vind gaan wat betreft hun technische kant.
maar zelfs AL is die hele conspiracy theory werkelijkheid, zie ik helemaal geen reden waarom ik me er iets van zou moeten aantrekken. het is in dat geval een amerikaans probleem. de enige anderen naast de amerikanen die er echt onder te lijden krijgen zijn de mensen uit het midden oosten en misschien noord-afrikanen. wij in Europa zullen er vrijwel geen last van krijgen.
Vind je het gek dat mensen paniekerig worden van dergelijke tassen:quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zwarte mensen evenveel rechten?! Je verdient als vrouw of zwarte toch echt beduidend minder dan een blanke man.
De kans dat je een baan krijgt is minder. En wat dacht je van het Katrina-gedoe in New Orleans of stemgeintje in Florida.
Oke dus jy vind het goed dat politiestaat gedoe. !?
Sinds 911 hebben we een ongelovelijk schijnveiligheid. Nog steeds raken mensen freaked als er een tas ergen onbewaakt staat op station Maassluis (gewoon even fictief gekozen). Welke onverlaat denkt nu echt dat er een aanslag gepleegd gaat worden in z'n gehucht.
Uit naam van de veiligheid wordt onze privacy op grove wijze overtreden. Dat moet echt ophouden.
Het is iets waar "we" zelf voor hebben gezorgd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:27 schreef Lambiekje het volgende:
Oke dus jy vind het goed dat politiestaat gedoe. !?
Precies. Iraanse kunstenaars vluchten naar het buitenland omdat ze in Iran zelf geen vrijheid van meningsuiting hebben en hun kunst niet mogen uitoefenen. In het westen is simpelweg nog een vrijheid van meningsuiting en wordt je niet vervolgd om je mening.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:32 schreef Cyclonis het volgende:
ik loop met iedereen te discussieren
Ja maar dat is Madrid, wereldstad. En dat is geen Alkmaar Noord of Maassluis snuggere.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Vind je het gek dat mensen paniekerig worden van dergelijke tassen:
Al Qaeda tak eist aanslag op parlement op
Aanslag madrid 11 maart 2004
Om maar wat te noemen
Oh nee, de media is niet objectief
Je mag doen alsof je het niet begrijpt, maar het is duidelijk genoeg imo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef haaahaha het volgende:
[..]
LOL juist ja. Wanneer lambiekje z'n eigen 'feiten' niet meer kan onderbouwen en vragen en reacties daarop negeert kun je het rustig een feit noemen dat de verhalen van lambiekje minder worden.
Leuk dat de ene user zich wel in nuances moet uiten en de andere user nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef NorthernStar het volgende:
Je mag doen alsof je het niet begrijpt, maar het is duidelijk genoeg imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |