abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48269699
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef Lambiekje het volgende:

Met z'n 911 onderzoek mag er geen belangenverstrengeling zijn en dit is wel een erg bonte club
Wat is precies het belang van al die NIST onderzoekers om te gaan liegen over 9/11?

Overigens, dat lijstje NIST onderzoekers wat jij noemt klopt niet. Van de NIST site zelf:
http://wtc.nist.gov/pi/
quote:
Construction Safety Team for WTC Investigation

Shyam Sunder
William Grosshandler
H.S. Lew
Richard Bukowski
Fahim Sadek
Frank Gayle
Richard Gann
John Gross
Therese McAllister
Jason Averill
Randy Lawson
Harold E. Nelson
Stephen Cauffman
Dusuh... Dat lijstje stelt niks voor.
  donderdag 12 april 2007 @ 21:22:53 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48269783
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat is precies het belang van al die NIST onderzoekers om te gaan liegen over 9/11?
Het belang is dat ze vriendjes zijn met Bish&Co. Ze zitten in de coverup. Dat is het probleem
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48270012
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja dat verwijt ik ze !

Dat ik het zelf misschien niet ben. Dat staat er compleet los van. Dat ik of jy het niet zijn, sowhat.

De overheid en niews(krant en TV) zijn niet objectief en dat proberen ze niet eens. Helaas is al het nieuwsverspreiding bedrijven maar op 1 hand te tellen.

Met z'n 911 onderzoek mag er geen belangenverstrengeling zijn en dit is wel een erg bonte club
lol, kijk als alleen dit aspect nou als argument werd aangedragen dat 9/11 een complot zou zijn, ok, maar werkelijk elk aspect in de 9/11 gebeurtenissen wordt als argument aangedragen. Maar dan ook ELK aspect. Alles. Alles is 'bewijs' dat het 9/11 gebeuren een complot is.
Als ik moet er eigenlijk keihard om lachen
pi_48270060
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:22 schreef Lambiekje het volgende:

Het belang is dat ze vriendjes zijn met Bish&Co. Ze zitten in de coverup. Dat is het probleem
"jouw" lijstje met NIST onderzoekers klopt dus niet

En ik zou graag een bron zien waaruit blijkt dat ze vriendjes zijn met Bush....
pi_48270581
Ow en de mensen die ook hebben geholpen, zijn ook niet de minste.
quote:
Vincent Dunn, Retired FDNY, Consultant, Educator, and Fire Service Writer, Building Construction and Fire Department Operations

Mr. Dunn has more than 40 years experience with the New York City Fire Department (FDNY) as a firefighter and fire officer in midtown New York City working with fire fighting operations and rescue of building occupants. His work included daily activities associated with the protection of occupants and safe fire service operations in high rise buildings. Mr. Dunn’s fire service career includes responsibilities as a Battalion Chief, and Deputy Chief where he managed operations and personnel in Division 7 and Division 3 of FDNY. He has been involved with the firefighter training, fire safety directors, and New York City building codes. Mr. Dunn is a nationally recognized authority on fire fighting operations in tall buildings, the safety of firefighters related to structural fire fighting, and the collapse of structures. He is a member of NFPA and several other professional organizations. Mr. Dunn is a contributing editor for Firehouse Magazine, and holds a Masters Degree from Queens College, City University of New York.

John J. Hodgens, Retired FDNY, Consultant, Fire Science and Fire Department Operations

Mr. Hodgens has more than 30 years experience as a career firefighter and officer in lower and midtown Manhattan, Brooklyn, and Staten Island in New York City. Mr. Hodgens was the FDNY Technology Manager and Chief of Fire Prevention and worked with World Trade Center fire fighting technology, fire prevention processes, fire safety directors, and operations. As a Citywide Tour Commander, Mr. Hodgens has extensive command level working knowledge of the New York City Fire Department. He was also a member of the New York City, World Trade Center Code Revision Committee following the terrorist attack on the Trade Center, in 1993. He has also worked closely with NFPA, Life Safety Codes. He has written journal articles on “Fire Command” and “Safe Use of Elevators During Fires.” Mr. Hodgens is a graduate of New York City Community College of the City University of New York in Brooklyn, and John Jay College in Manhattan, New York City.

Kevin S. Malley, Retired FDNY, Fire Science Program Coordinator, Assistant Professor of Fire Science, New Jersey City University

Mr. Malley has more than 20 years experience as a career firefighter and fire officer in Manhattan, Harlem, and South Bronx. He has worked closely with the FDNY firefighter training program and was the Director of Human Performance for FDNY. He has extensive experience and knowledge related to the physical performance of firefighters, health and safety of firefighters, and the capabilities of firefighters and their equipment when operating in life saving and fire fighting environments. He worked with the NFPA Committee on Structural Fire Fighting Protective Clothing and Equipment and the NFPA Committee on Special Operations Protective Clothing and Equipment. Mr. Malley has also worked with the training of high-rise building Fire Safety Directors. He was a Guest Researcher for FDNY at NIST, in 1998. He has written numerous publications for the fire service concerning firefighter
Ik denk dat hun beter dan Lambiekje in kunnen schatten of iets een "brandje" of "uitstervend vuurtje" was.
pi_48270690
zij

sorry, het moest even ! flauwe bui
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:07:32 #232
52357 Lambiekje
pi_48281552
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:05:15 #233
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_48296082
Nogal wat celebrity's beginnen zich te outen, 9/11 bespreken is geen taboe meer.

De volgende in rij is radio-icoon Don Imus.

http://www.whatdoesitmean.com/index1004.htm
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:53:06 #234
52357 Lambiekje
pi_48297500
Hopelijk wordt het nu eens een onhoudbare situatie, dat men wel uit de school moet klappen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:04:20 #235
52357 Lambiekje
pi_48297840
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:05 schreef francorex het volgende:
Nogal wat celebrity's beginnen zich te outen, 9/11 bespreken is geen taboe meer.

De volgende in rij is radio-icoon Don Imus.

http://www.whatdoesitmean.com/index1004.htm
Amerikaanse dj weg na racistische uitspraken
pi_48297870
quote:
goeie zaak
An unstable system is a system that is not stable
pi_48297985
ik vraag mij trouwens iets af he. ik hoor heel veel stemmen zeggen dat dit hele 9/11 in scene is gezet door de Bush regering om de macht van de Amerikaanse staat te vergroten. Nu lees ik dat Alex Jones juist denkt dat dit een soort Europese samenzwering is die de Amerikaanse staat wilt verzwakken.

"Alex Jones believes that certain elements of the United States Government are intent on weakening the United States and its sovereignty. These elements are "paid off" in an effort to shift the balance of power toward the European continent,[1] which is in turn under the control of the World Bank, beyond the scope of nation states.[2] Jones refers to the World Bank and their "minions" as Globalist forces, the military industrial complex or the Illuminati.[3]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones_(radio)

wat ik mij verder afvraag is waarom het zoveel mensen hier in Europa dus eigenlijk boeit of het een conspiracy is of niet. het is niet alsof wij daar nou echt veel last van hebben.

stel nou even voor het gemak dat het echt een conspiracy is en dat de bedoeling is om van Amerika een politiestaat te maken:

-> pech voor de amerikanen, hadden ze maar niet op Bush moeten stemmen
-> uiteindelijk gaat de macht van amerika alleen maar falen, aangezien een politiestaat toch alleen maar lijkt te falen, historisch gezien dan

stel nou dat de bedoeling was om Europa's positie te versterken:

-> prima toch?

waar het op neerkomt is dat ik die hele conspiracy theories nergens over vind gaan wat betreft hun technische kant.
maar zelfs AL is die hele conspiracy theory werkelijkheid, zie ik helemaal geen reden waarom ik me er iets van zou moeten aantrekken. het is in dat geval een amerikaans probleem. de enige anderen naast de amerikanen die er echt onder te lijden krijgen zijn de mensen uit het midden oosten en misschien noord-afrikanen. wij in Europa zullen er vrijwel geen last van krijgen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cyclonis op 13-04-2007 17:19:18 ]
pi_48298542
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Lambiekje het volgende:
Hopelijk wordt het nu eens een onhoudbare situatie, dat men wel uit de school moet klappen.
Ik denk dat je lang kunt wachten. Want zoals je zelf ook wel kunt zien worden jouw verhalen steeds minder overtuigend en ongeloofwaardiger. Dus misschien moet je er eens een keer rekening mee gaan houden dat er niks uit de "school te klappen" is.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 17:32:17 #239
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48298637
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik denk dat je lang kunt wachten. Want zoals je zelf ook wel kunt zien worden jouw verhalen steeds minder overtuigend en ongeloofwaardiger. Dus misschien moet je er eens een keer rekening mee gaan houden dat er niks uit de "school te klappen" is.
Begin dan tenminste met "ik vind"

"Ik vind jouw verhalen etc."
pi_48298948
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Begin dan tenminste met "ik vind"

"Ik vind jouw verhalen etc."
Nee, het is een waarneembaar feit dat zijn verhalen minder worden. Calvobbes zegt het goed in z'n reactie.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 17:56:14 #241
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48299280
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:43 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Nee, het is een waarneembaar feit dat zijn verhalen minder worden. Calvobbes zegt het goed in z'n reactie.
Calvobbes vroeg wat er mis is met zijn manier van posten, dat geef ik nu aan. De grens met een flame wordt hier heel erg dun. Als je wilt zeggen dat je het niet met iemand eens bent dan kan dat ook anders, en in ieder geval zonder het als feit te presenteren.
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:58:21 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48299335
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:43 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_48299476
Edit: laat ook maar

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2007 18:05:24 ]
pi_48299606
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef NorthernStar het volgende:

Calvobbes vroeg wat er mis is met zijn manier van posten, dat geef ik nu aan. De grens met een flame wordt hier heel erg dun. Als je wilt zeggen dat je het niet met iemand eens bent dan kan dat ook anders, en in ieder geval zonder het als feit te presenteren.
Lambiekje presenteert vanalles als feit. "De brand was uitstervende" "NIST onderzoekers zijn vriendjes met Bush" "Staalbalken waren na het instorten precies op maat" "Die Engelse militairen in Iran zijn een show bedacht door de VS en UK". En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Telkens krijgt hij de kans om die uitspraken te onderbouwen cq te verduidelijken, maar dat doet die nooit. Dus volgens mij kun je dan wel gerust stellen dat zijn verhalen ongeloofwaardiger en onbetrouwbaarder.
Misschien dat jij mensen die je constant voorliegen vetrouwd, maar ik denk dat de gemiddelde mens geen vertrouwen meer heeeft in iemand die telkens zomaar wat roept.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 18:10:45 #245
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48299613
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:04 schreef Wombcat het volgende:
Edit: laat ook maar
Jammer. Want het gaf goed het verschil aan.

Het ene gaat over de persoon (jouw verhaaltjes) en het andere over een theorie die door de VS regering wordt gepropageerd. Als Lambiekje zegt dat het verhaal van de kapers ongeloofwaardig is, is dat niet hetzelfde als zeggen dat calvobbes zijn "verhaaltjes" ongeloofwaardig zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 18:13:11 #246
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48299662
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]
Dan kun je zeggen dat jij dat vindt. Je hebt het over een andere user, dat is het verschil.
pi_48299713
Dus je mag wel zomaar zeggen dat Bush en de Amerikaanse regering liegen (zonder onderbouwing), maar je mag niet zeggen dat een Fok! user liegt (met onderbouwing)?

Als je andere mensen ervan beschuldigd dat ze liegen, zonder uitleg, dan moet je ook niet raar opkijken als mensen jou beschuldigen van liegen.
pi_48299799
@calvobbes:

je kunt het beter zo formuleren:

voor elk persoon die heeft leren discussieren en zich houdt aan bepaalde richtlijnen die zijn geformuleerd in de meeste boeken over Ethiek en ook worden gehanteerd in ethische discussies, worden Lambiekje's uitspraken en verhalen steeds ongeloofwaardiger.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 18:20:29 #249
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48299831
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:15 schreef calvobbes het volgende:
Dus je mag wel zomaar zeggen dat Bush en de Amerikaanse regering liegen (zonder onderbouwing), maar je mag niet zeggen dat een Fok! user liegt (met onderbouwing)?

Als je andere mensen ervan beschuldigd dat ze liegen, zonder uitleg, dan moet je ook niet raar opkijken als mensen jou beschuldigen van liegen.
Inderdaad, in TRU mag iedereen zijn theorien over hoe een en ander is verlopen kwijt.

Als jij daarop een mening over een andere user wilt neergooien verpak het dan tenminste ook als een mening en niet als een feit.
pi_48300087
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef NorthernStar het volgende:

Inderdaad, in TRU mag iedereen zijn theorien over hoe een en ander is verlopen kwijt.
Als dat zou gebeuren, dan zouden we ook weten waarom Bush en Co liegen. Maar dat gebeurd niet. Er wordt gewoon gezegd "Bush liegt" "NIST onderzoekers hebben het verkeerd" "Dat was maar een klein brandje".
Daar is weinig theorie aan, dat is gewoon one-liners neerplempen.

Dus zolang Lambiekje zomaar wat blijft roepen en telkens verzoeken om onderbouwing negeert, zal ik hem niet meer serieus nemen en hem dat ook duidelijk vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')