OMG en dat hoofd erbij....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Net te laat gecapt, Amanda stopt haar luttekikkertje op z'n plaats onder de dekens
[afbeelding]
Ah! Daarom is Brain dus zo vrolijk!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Net te laat gecapt, Amanda stopt haar luttekikkertje op z'n plaats onder de dekens
[afbeelding]
Dus dat.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal me benieuwen wat voor effect het nu weer zal hebben. Of ze weer op oorlogspad gaan of snel in slaap vallen.
Slim, kan ie tenminste slapenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
Hij zegt dat hij nog iets moet doen... geen muziek vanavond. (maakt hij de dj set onklaar?)
Jeemig dat zie mijn moeder 15 jaar geledenquote:
Van een ander had ik het nog wel grappig gevonden, maar als brian iets doet komt er alleen maar walging omhoog.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:37 schreef Clank het volgende:
Brian: Ze kunnen dat ding vanavond niet aan de praat krijgen. Ik heb een trucje geleerd.. BAM.
Alles word geregeld via 'achter' zelfs de zonneschermen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze het raam niet gewoon openzetten?
Nee, kan maar op een minuscuul spleetje opengedrukt worden aan de onderkant. Met veel wringen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze het raam niet gewoon openzetten?
Brian kan dus nu gewoonweg 7 dagen niets bewerkstelligen bij Amanda.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:38 schreef Clank het volgende:
De hondjes van Amanda slapen onder de dekens.
Wellicht het hondje wel bij Brianquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Brian kan dus nu gewoonweg 7 dagen niets bewerkstelligen bij Amanda.
Zal wel een warme douche zijn schat ik zo inquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zingt "Feeling hot hot hot" onder de douche
toen ik 6 was deed ik dat ook bij mijn lego electric setje zodat mijn broers er niet aan konden komen....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Dynabite het volgende:
Brian is goed bezig![]()
Dit heeft meer niveau dan midden in de nacht rietjes op iemands bed gooien.
nee hoor, zelfde niveau.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Dynabite het volgende:
Brian is goed bezig![]()
Dit heeft meer niveau dan midden in de nacht rietjes op iemands bed gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |