Ja, ik geloof 't bijna niet. Ik hoop eigenlijk dat ze 'n grapje maakt.. Kom op zeg..quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:58 schreef Borga het volgende:
Het Errric discriminatie syndroom is besmettelijk, Huub heeft volgens SylviSAAI alle dyslectie patienten gediscrimineerd... Ze is er zo kwaad over dat ze is gaan slapen
Tevredenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor!
Is dit zo'n belspelletje dat je moet raden waar het hondje zitquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zouden ze nou echt dat hondje tweezijdig gebruiken ?
[afbeelding]
Nee, waar het hondje in zit...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is dit zo'n belspelletje dat je moet raden waar het hondje zit![]()
Conclusie: DGK mist ruggegraatquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub bevestigde dus net dat er naar aanleiding van wat er de afgelopen dagen gebeurd is géén sancties zullen volgen.
De achterliggende redenatie van de Febo was zo ongeveer: Iedereen was schuldig dan wel medeplichtig.
Kortom: Het is weer eens om van te kotsen!
Ik vindt het eigenlijk wel een vrij aardige zet van Breenlessquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:05 schreef Lieve het volgende:
LOCO PARA BROTHER MET ZIJN SPASTISCHE GEINTJES
Sylvia is gewoon een zeikwijf. Ze heeft een half jaar lang de schijn kunnen ophouden. Maar dat is nu voorbij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:01 schreef Lieve het volgende:
Sylvia je blijkt ook best een loeder zeg!
Het bommetje onder She is she
en ik zou brian Kubatzzzzzz zijn kotsbed uit stampen terwijl hij ligt te rampentampen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |