Eenschquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Dynabite het volgende:
Brian is goed bezig![]()
Dit heeft meer niveau dan midden in de nacht rietjes op iemands bed gooien.
Terwijl Brian bezig is met z'n geniepige, verbitterde slimmigheidjes, zijn Huub, Eric en Sylvia lekker op bed een blowtje aan het roken. Zoals zo vaak kan HES het spel heel makkelijk los laten. Misschien dat het Brian zo ook een paar minuten lukt, als hij z'n pik weer in die trailersnol steekt die hij zelf eigenlijk ook veracht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Brian bij de dj tafel: Niks zal werken.. niks niks niks .. alleen een klein trucje.
Ooo..ik gooide altijd rietjes op mijn broer zijn bedquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:42 schreef patist het volgende:
toen ik 6 was deed ik dat ook bij mijn lego electric setje zodat mijn broers er niet aan konden komen....
topniveau
![]()
ook op 25 jarige leeftijd?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:45 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ooo..ik gooide altijd rietjes op mijn broer zijn bed![]()
Precies, zo zie ik het ook, alleen het komt niet uit mijn toetsenbordquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Terwijl Brian bezig is met z'n geniepige, verbitterde slimmigheidjes, zijn Huub, Eric en Sylvia lekker op bed een blowtje aan het roken. Zoals zo vaak kan HES het spel heel makkelijk los laten. Misschien dat het Brian zo ook een paar minuten lukt, als hij z'n pik weer in die trailersnol steekt die hij zelf eigenlijk ook veracht.![]()
Hij gebruikt die rietjes nu om zijn piemeltje in te stoppen.quote:
SOA-test??quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij gebruikt die rietjes nu om zijn piemeltje in te stoppen.
net als brainless in amanda's soliconen-lippen-punani?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brian heeft XXL condooms besteld hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft ie eigenlijk op z'n rug staan in 't Chinees ofzo, Brian?![]()
"Ingang" met een pijl naar beneden ........quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft ie eigenlijk op z'n rug staan in 't Chinees ofzo, Brian?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |