quote:Op maandag 30 april 2007 22:37 schreef pberends het volgende:
Column van Nu.nl over ONM en GTST:
[..]
http://www.nu.nl/news/1060623/1200/ONM_HFTGR_DN_GTST.html
Maar was dat beslist niet!quote:ONM stond bekend als een ietwat suffe ziekenhuissoap.
ik okquote:
nodig de familie Van Walsum en schoonfamilie uit en het wordt gegarandeerd een succes!!!quote:Marnix’ plannetje leek zo leuk: organiseer een familiediner....
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef babette21 het volgende:
nodig de familie Van Walsum en schoonfamilie uit en het wordt gegarandeerd een succes!!!
watne kroamquote:
ik kan niet wachten...quote:Sanne is het zat dat Tonnie haar niet ziet staan en trekt de stoute schoenen aan: ze gaat naakt in zijn bed liggen en wacht op hem. Dan gaat de deur open…
misschien is 't Stephan wel!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:00 schreef Skinkie het volgende:
ik kan niet wachten...
haha, de familiedinertjes... zuchtquote:
er werd dan ook voldoende aangeleverd om te lachen, te quoten, te knutselen en te adorerenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef Wup het volgende:
haha, de familiedinertjes... zucht
wat een plezier hadden we toen....
http://101.tv/ ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef Canisfire het volgende:
Sanne naakt in bed ? had ik nu maar schotel in italie.
11 jaar aan investeringen down the drain.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef Roberto258 het volgende:
Ah, dus geen slinks algemeen pardon voor Tsunami en co![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Tonnie was niet erg fast, maar Sanne was wel furious.
De Amerikaanse DOK (ER) was een zelfde lot beschoren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Dok gaat in de fik.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:25 schreef Skinkie het volgende:
[afbeelding]
Wat een ZUIG scene ik alles lopen cappen vanwege een naakte vrouw... is ze er niet...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:25 schreef Skinkie het volgende:
[afbeelding]
Wat een ZUIG scene ik alles lopen cappen vanwege een naakte vrouw... is ze er niet...
quote:
M.a.w., Esra is Elif #3.quote:ONM PRESENTS: BUSE
Woensdag 9 mei maakt die nieuwste ONM-babe haar opwachting in jouw favoriete soap. Ze heet Buse Unlu en speelt de rol van Esra Karandeniz. Het blijkt dat zij en Ilyas elkaar al jaren kennen en dat is reden genoeg voor de vaders van de twee om te gaan koppelen. ONM Proudly Presents:
Naam: Buse Unlu
Geboren: 30 december 1981 in den Haag
Sterrenbeeld: Steenbok
Wat heb je zoal gedaan?
Buse: "Ik ben geboren in Den Haag en heb daar ook de middelbare school gedaan. Daarna ben ik naar Rotterdam gegaan om sociaal juridische dienstverlening te studeren. In mijn vije tijd ben ik me toen bezig gaan houden met acteren, zingen en dansen. Dat vond ik eigenlijk leuker. In 2002 heb ik aan het danceproject Mad"House meegedaan . (Buse was de zangeres, red.) Daardoor had ik het zo druk dat ik mijn opleiding even moest stoppen. Het was niet te combineren. Maar ik ga het zeker nog afmaken, ik moet moet alleen mijn scriptie nog en dat is gewoon zonde om niet te doen, vier jaar naar school voor niets. Dus volgend schooljaar ga ik verder."
Vaker geacteerd?
"Ik heb heel veel amateurtheater in combinatie met dans gedaan. En in 2005 had ik een heel klein rolletje in ONM. Tijdens de cliff van dat jaar speelde ik een heel gemene bewaakster bij de poort van het landgoed van Ron Raven. Ik moest Lizzy daar tegenhouden. Maar eigenlijk reken ik dit toch tot het eerste echte acteerwerk."
Bij ONM?
"Het is hier echt serieus heel gezellig! Acteren is heel erg leuk en dan is het gewoon geweldig om ergens te komen en niet het idee te hebben dat je aan het werk bent. En natuurlijk zijn de mensen hier hartstikke lief."
Over Esra
"Ik denk dat Esra een best wel sterke, stevige vrouw is qua karakter, ze is gelovig en werkt als laborante. Ze is zachtaardig en rechtdoorzee. Ik vind haar een leuk mens, ze zou wel een vriendin kunnen zijn. Ik denk dat ik in bepaalde opzichten ook wel op haar lijk. Esra heeft bijvoorbeeld een bepaalde controle over haar emoties en die heb ik ook wel.
Een tipje van de sluier?
"Nou het wordt heeeeeeeeel spannend, Esra wordt een goede vriendin van Shirina en de vaders van Esra en Ilyas zien ze wel als een mooi stel. Maar meer mag ik lekker niet zeggen dus dat doe ik niet.
Kijken dus!
Als alle moslima's er zo uit zouden zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:21 schreef Iwan1976 het volgende:
* Buse komt zo...
[..]
M.a.w., Esra is Elif #3.
Ik zat te twijfelen of hij het wel Faber was ... Ze denken echt dat we achterlijk zijn..quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Faber wordt door een andere acteur gespeeld.![]()
http://www.nu.nl/news/107(...)elatie_Yolanthe.htmlquote:Mannen niet blij met relatie Yolanthe
Uitgegeven: 10 mei 2007 10:31
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen brak het hart van menig fan, toen haar relatie met Jan Smit bekend werd. "Ik krijg dagelijks brieven van jongens die me vragen waarom ik voor Jan heb gekozen", aldus de ONM-actrice.
"'Ik vond je zo leuk en nu vind ik je niet meer leuk', schrijven ze dan."
Vorige maand gaf het jonge stel toe een relatie te hebben, na maanden van speculaties. De 22-jarige schone, die sinds 2005 in de soap ONM speelt, heeft niet al haar bewonderaars gekrenkt. "Ik krijg ook nog veel lieve brieven", zegt ze. "Je kunt nu eenmaal niet eeuwig vrijgezel blijven. Verliefd worden houd je niet tegen."
URBNN
Ook op het professionele vlak zit Yolanthe niet stil. Voor ONM neemt ze vanwege de zomerstop momenteel geen afleveringen op, maar ze is iedere zondag bij BNN te zien met URBNN. In de 'urban' lifestyleshow bespreekt ze samen met panelleden Fernando Halman en Nabil Aoulad Ayad nieuwtjes op het gebied van uitgaan, muziek, gadgets en videoclips.
Yolanthe steekt zelf ook veel op van het jongerenprogramma. "In de afgelopen weken heb ik wel dertig nieuwe artiesten leren kennen", vertelt ze. "Het is toch een bepaalde scene waar we ons op richten, die van urban en hiphop. Soms praten mijn collega's over dingen of personen en heb ik geen idee wat ze bedoelen."
Vliegtuig
Voor het nieuwe seizoen van het BNN-programma Try Before You Die, dat in september van start gaat, staat ze op de vleugel van een opstijgend vliegtuig. "Daarvoor moeten we naar Engeland, want hier mag of kan dat niet", zegt ze.
Hoogtevrees heeft ze niet, maar eng vindt ze het wel. "Het moet ook wel een uitdaging zijn, anders heb je er voor het programma niets aan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |