Wie bij jij om te bepalen hoe ik in het leven sta? Om je te informeren: je conclusie klopt van geen kant. Ja, ik wil geen conformistisch burgerlijk leven leiden, wat bij jou direct gelabeld wordt al 'het blijven steken in je geestelijke ontwikkeling'. Heeft het niks te maken met het feit dat je zelf jong moeder bent geworden, en iedereen die daar van afwijkt is abnormaal.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:54 schreef Larissa het volgende:
Ik ga hier niet gelijk ieders postgeschiedenis natrekken. Je wilt dus het liefst een meisje dat zich nog niet wil settelen en daarom kies je jongere meisjes? Ik schreef al eerder iets over het blijven steken in je geestelijke ontwikkeling maar zo heel ver zat ik er dus niet naast blijkbaar.![]()
Fijn. Nee, ik ben niet de patser die jou voor ogen staat. En ja, ik kaart mijn toekomstvisie wel aan, althans bij leeftijdsgenoten. Het vrouwelijk deel daarvan deelt die visie echter niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:06 schreef Larissa het volgende:
En over een paar jaar wil zo'n meisje zich waarschijnlijk ook settelen maar dan geef jij niet thuis want je wilt geen burgelijk leven, waarna je haar weer inwisselt voor een ander 18-jarig meisje..![]()
En wat boeit het of jij een goede baan hebt of niet? Probeer je daar soms meisjes mee te paaien of denk je werkelijk dat ze op je geweldige karakter waren gevallen als je hun leeftijd had gehad maar niet genoeg geld om ze overal mee naartoe te nemen?
Een goede baan zou nl. het laatste zijn wat boeit in een relatie met een man. Een timmerman kan 10 keer zo lief zijn als een directeur. (Of andersom maar het maakt dus niets uit of een man geld heeft of niet. Misschien wel bij het soort meisjes dat jij versiert, maar dat is weer een ander verhaal).
Zoals ik al zei: Ik kaar het aan. En ja, als we dan zouden verschillen in onze doelen en wensen voor de toekomst, dan is het goed als we onze wegen zouden scheiden. Verder wordt er in elke relatie strijd geleverd. Of dat tussen 16-jarige gaat of tussen zestigers.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:11 schreef Larissa het volgende:
Ga jij dan even in op dat inruilen...
En bij de gevallen waarin het wel werkte zal aanvankelijk ook wel het een en ander strijd geleverd zijn maar dat wordt uiteraard niet vermeld.
27 - 18 = 9. Dat ene jaar maakt belemmert mij niet om op dit topic te reageren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:54 schreef Larissa het volgende:
Jij maakte een tvp-tje vanwege 10 jaar leeftijdsverschil.
Ja, je kaart het aan. Maar het meisje gaat misschien wel verder in haar geestelijke ontwikkeling en wl over een paar jaar zich wel settelen. Dat wil je niet en dan is de relatie voor mij. Het meisje misschien een gebroken hart.. tja.. next! denk jij dan weer.![]()
Dit ging over een one night stand, de ander over een relatiequote:
Je zin loopt niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:58 schreef Qunak het volgende:
27 - 18 = 9. Dat ene jaar maakt belemmert mij niet om op dit topic te reageren.
Jij bent dan allang weer op zoek naar de volgende 18-jarige waar je geen serieuze plannen mee hebt.quote:Oke, relatie voorbij. Denk je dat dat voor de man in kwestie een aangename situatie is? Het mes snijdt aan twee kanten.
Oke, ik ben omquote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef 101251 het volgende:
Dat 10 jaar leeftijdsverschil boeit echt niks! Ik ben 17, volgende maand 18 en mijn vriend is in maart 28 geworden. We zijn nu 8 maanden bij elkaar en het gaat echt prima. Natuurlijk heb je verschillen die je merkt qua leeftijd.. maar dan ligt het eraan hoe graag je beide voor de relatie wil gaan.
Je laat je heel wel makkelijk inpakken door die moralistische wijven hier zeg. Denk na man!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef DeLaCru het volgende:
Mja, jullie hebben gelijk. Ease down on the boner, tis een no-go zone. Thnx for clearing my mind peeps![]()
Dan had ik beter mn getyp kunnen besparenquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Larissa het volgende:
Topicopener is trouwens nooit meer terug gekomen.![]()
Klopt. HIer gaat het over het wettelijke verhaal. Legale leeftijd-Het vervolgquote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef DIA het volgende:
het zoveelste topic hierover ... vraag het niet op een forum waar niemand de situatie kent ... handel naar wat jij het beste vind... hoewel ik 16-26 wel extreem vind..
Waarom extreem? Licht eens nader toe svpquote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef DIA het volgende:
het zoveelste topic hierover ... vraag het niet op een forum waar niemand de situatie kent ... handel naar wat jij het beste vind... hoewel ik 16-26 wel extreem vind..
Wat bedoel je met op wacht zetten? Geen sex? Of geen relatie?quote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef pomtiedom het volgende:
Wel is het aan te raden (en meestal hoort bij echte liefde op zijn minst de oudste daaraan te denken) de boel op wacht te zetten tot zijn vriendin wat ouder is. Dus als we het hebben over 16 - 26 dan is het aan te raden tot het zeg 20 - 30 is.
Ik bedoel dus rustig aan doen idd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met op wacht zetten? Geen sex? Of geen relatie?
Ik vind dat nl. een vrij onrealistisch iets, vier jaar wachten... Als je verliefd bent dan wil je bij elkaar zijn en dan is vier jaar wachten erg lang. Vier jaar zonder sex is ook niet echt realistisch en die vier jaar opvullen met andere partners lijkt mij niet iets waar een verliefd stel voor zou kiezen.
Rustig aan doen, niet te hard van stapel lopen: ok. Maar wachten? Ik zie dat echt niet.
Nice and slow...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef pomtiedom het volgende:
Tja, seks moet natuurlijk ook wat langzaam aan wordeng edaan.
Nou je vind het blijkbaar maar wat leuk anders had je haar al lang afgekapt. Heb zelf ook een vriend die heel wat jaartjes ouder is en we hebben het goed samen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef DeLaCru het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik doe er nix mee. Het in initiatief van mijn kant is ook 0. Ik zie d'r alleen vaak omdat ze in mijn vriendenkring is beland en ze is gewoon stapel op me ofzo en vraagt gewoon heel veel aandacht.![]()
Mja, jullie hebben gelijk. Ease down on the boner, tis een no-go zone. Thnx for clearing my mind peeps![]()
Maar ik heb ook een vriend die heel wat ouder is en dat begon ook op mij 16de, dus ik weet echt waar ik het over heb en ken de situatie, al ging die wel anders. Wij wisten elkaars leeftijd niet eens toen we verliefd werden ik dacht dat hij jonger was en hij dat ik ouder was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
maar jij bent 21, geen 16
verder heb je wel gelijk overigens.
Dat kanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:36 schreef missblack het volgende:
[..]
Maar ik heb ook een vriend die heel wat ouder is en dat begon ook op mij 16de, dus ik weet echt waar ik het over heb en ken de situatie, al ging die wel anders. Wij wisten elkaars leeftijd niet eens toen we verliefd werden ik dacht dat hij jonger was en hij dat ik ouder was.
Tja...niet dat het makkelijk is geweest, maar wij hebben voor onszelf gekozen en niet voor de mening van de buitenwereld..dat probeer ik er een beetje mee over te brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |