abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48362195
Ik ken trouwens iemand die reed weleens op niet-meer-luchtvaart-geschikte-kerosine of hoe je dat ook noemt, die zat ook even met z'n autootje chemtrails te trekken op de A2
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 15 april 2007 @ 23:14:32 #227
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_48365671
FCT
pi_48367113
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef cheukert het volgende:
Ik ken trouwens iemand die reed weleens op niet-meer-luchtvaart-geschikte-kerosine of hoe je dat ook noemt, die zat ook even met z'n autootje chemtrails te trekken op de A2
dat noemt men "diesel", naar de uitvinder van de motor waarin het verbrand wordt.
  maandag 16 april 2007 @ 01:38:47 #229
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48369592
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vooruit dan maar WEER.
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds wanneer gaat dit over chemtrails (zoals we ze nu zien)?

Deze brief gaat hier over:
quote:
Plan: Millionen Aluminiumkügelchen von vier Millimetern Durchmesser werden in die obere Atmosphärenschicht, die Stratosphäre, geschossen. Dort schweben sie dank Wasserstoff-Füllung und reflektieren die Sonnenstrahlung.

Urheber: Wood und Teller, Lawrence Livermore National Laboratory (siehe Spiegel im All)

Aufwand: Die Alu-Bällchen lassen sich problemlos herstellen, befüllen und zum Beispiel von Flugzeugen ausstreuen. Da die Kugeln trotz Gasfüllung irgendwann herunterhageln, ist jedoch ein steter Nachschub unerlässlich.

Kosten: Laut den Urhebern 'eine Milliarde Dollar pro Jahr'

Nutzen: Die reflektierenden Kügelchen sollen die Sonnenstrahlung recht effektiv abblocken. So ließe sich angeblich auch eine extreme Treibhausgas-Zunahme ausgleichen.

Nachteile: Ein wolkenloser Himmel wäre nicht mehr blau, sondern milchig-weiß. Die Stratosphäre würde durch die Sunblocker deutlich kühler, was zur Zerstörung der Ozonschicht führen könnte. Bei geringerer UV-Strahlung bauen sich zudem die Treibhausgase in der Atmosphäre ab.
http://www.greenpeace-magazin.de/magazin/extra/alternativen.php
2e artikel: himmelkugeln

Sinds wanneer zijn chemtrails 4 mm grote aluminium kogels?
Dus het Duitse bewijs, lijkt mij niet zo sterk.

Maar dit was ook al eens in een oud chemtrail topic tersprakke gekomen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_48369814
Sterker nog, als je kerosine loost is het na 100 meter vallen al opgelost. Ik loos geregeld (om de vlucht) water. Da's na 30 meter vallen verdampt. De specifieke verdampingsenergie en de vluchtigheid van kerosine is vele malen groter als van water, ergo, kerosine is volstrekt verdampt, zelfs als je het op 500 meter boven een dorp loost. Zou dat niet zo zijn dan zou er af en toe een schip af moeten zinken omdat die de naar beneden vallende kerosine ontbrandt en dus in de fik vliegt en zinkt
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef Mojave het volgende:
Ach wees gerust, mocht het uit de hand lopen dan komen de Space Invaders en die maken er zo een eind aan lieve vrienden!

[afbeelding]
Je humor is apart, maar ik lag krom van 't lachen
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:56 schreef SnowBite het volgende:
- Je te lange remweg nodig hebt, waardoor je de baan overschiet
* Proest
  maandag 16 april 2007 @ 02:33:03 #231
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_48370080
quote:
Op maandag 16 april 2007 02:01 schreef Autoreply het volgende:
Sterker nog, als je kerosine loost is het na 100 meter vallen al opgelost.
* Proest
pi_48370354
quote:
Op maandag 16 april 2007 02:33 schreef SnowBite het volgende:

[..]

* Proest
Verdampt Iets met lange werkdagen enzo
  maandag 16 april 2007 @ 06:54:38 #233
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48370607
quote:
Op maandag 16 april 2007 02:01 schreef Autoreply het volgende:
Sterker nog, als je kerosine loost is het na 100 meter vallen al opgelost. Ik loos geregeld (om de vlucht) water. Da's na 30 meter vallen verdampt. De specifieke verdampingsenergie en de vluchtigheid van kerosine is vele malen groter als van water, ergo, kerosine is volstrekt verdampt, zelfs als je het op 500 meter boven een dorp loost. Zou dat niet zo zijn dan zou er af en toe een schip af moeten zinken omdat die de naar beneden vallende kerosine ontbrandt en dus in de fik vliegt en zinkt
[..]

Je humor is apart, maar ik lag krom van 't lachen
[..]

* Proest
En verdampte kerosine is niet slecht voor het milieu?
pi_48370637
quote:
Op maandag 16 april 2007 06:54 schreef Knarf het volgende:

[..]

En verdampte kerosine is niet slecht voor het milieu?
Ik kan me niet voorstellen dat het intens veel slechter is als verbrande kerosine. We hebben het over 200 ton per jaar oid he, dat stookt een containerschip er in een dag doorheen
  maandag 16 april 2007 @ 07:11:35 #235
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48370662
quote:
Op maandag 16 april 2007 07:01 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat het intens veel slechter is als verbrande kerosine. We hebben het over 200 ton per jaar oid he, dat stookt een containerschip er in een dag doorheen
Er zit nogal een verschil in verbrande kerosine (H2O en CO2) en verdampte kerosine (Benzeen, tolueen, en al die andere honderden komponenten). En dan is 200 ton erg veel.
Ik weet ook wel dat het nodig is, anders kan het vliegtuig niet veilig landen, maar het is wel een grote aanslag op het milieu.
pi_48370871
quote:
Op maandag 16 april 2007 07:11 schreef Knarf het volgende:

[..]

Er zit nogal een verschil in verbrande kerosine (H2O en CO2) en verdampte kerosine (Benzeen, tolueen, en al die andere honderden komponenten). En dan is 200 ton erg veel.
Da's niets. Toevallig zit m'n vader in de scheepvaart en de schatting is dat er wereldwijd zo'n 1,000 ton olie wordt geloosd/gedumpt per dag
quote:
Ik weet ook wel dat het nodig is, anders kan het vliegtuig niet veilig landen, maar het is wel een grote aanslag op het milieu.
Dat is het dus niet, ik denk dat er uit alle nederlandse auto's samen meer verdampt.
pi_48370944
Genieten dit topic, even op een rijtje zetten wie er allemaal vanaf zou kunnen/moeten weten.

Chemtrails worden door de believers dus veroorzaakt door een stof die is toegevoegd aan de kerosine.
Dus de stof moet gemaakt worden ergens in een fabriek en gezien het aantal chemtrails ook nog met gigantische hoeveelheden, in die fabriek moeten allemaal onwetenden werken behalve het hoofd (net of die scheikundigen en andere technici zich niet af gaan vragen waar die stoffen voor dienen). Anyway, ook moet er ooit onderzoek zijn gedaan naar de werking van de stoffen, dieproeven en ander soortige labproeven, ook al die mensen wisten het hogere doel niet? Hmm ok, dan moeten die stoffen worden toegevoegd in een rafinaderij, waar wederom niemand weet en wilt weten waarom dat gebeurd behalve de het hoofd van de Raffinaderij (ook dat zijn er al duizenden ofzo). Daarnaast nog het politieke verhaal, de opdrachtgevers, de politici. En dan nog niet te spreken over de hoge tempraturen in de verbrandingsmotor waardoor meeste chemicalien gewoon verbranden of op zijn minst uit elkaar vallen.

Of was het nou een aparte sproeiinstallatie dan wordt het nog complexer, waarom heeft dan nooit een vliegtuigmonteur zich afgevraagd waar dat ene grote apparaat in zijn vliegtuig nou toch voor dient. Ow, dat ding kan ook best nog eens kapot gaan, dus alle servicemonteurs van die apparatuur die apparatuur weten ook eigenlijk niet waar dat ding voor dient.
Dan zijn er nog de betalingen, tenminste ik neem aan dat die bende betaald moet worden, nooit een mannetje op de administratie die zich afvraagd wat hij nou weer moet betalen.
Logistiek, huh weer een vrachtwagen van chemicalien x, waar hebben we dat toch elke keer voor nodig?

En niemand van al deze mensen gaat eens verder speuren? En niemand van alle mensen die het weten krijgt gewetensbezwaren? Toch wel apart eigenlijk, maarja ik denk dat ik heel naief ben.

Of zal het zo zijn dat iedereen die zijn mond open doet door een speciale eenheid van de overheden uit de weg wordt geruimd? Ook die mensen moeten zich dan wel weer helemaal stil houden, hmmmm.

Dan last but not least: WAAROM!!!???!!! en waarom dan verdorrie niet meer sproeien zodat alle criminelen zich ook eens rustig houden, als je het doet, doe het dan goed
  maandag 16 april 2007 @ 08:35:37 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48371120
quote:
Natuurlijk kan dat wel Er is immers geen rationele reden om aan te nemen dat ze bestaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_48371706
nou nou, er mag hier wel eens een moderator kijken om een aantal mensen te waarschuwen.
  maandag 16 april 2007 @ 09:56:08 #240
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48372895
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:01 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Da's niets. Toevallig zit m'n vader in de scheepvaart en de schatting is dat er wereldwijd zo'n 1,000 ton olie wordt geloosd/gedumpt per dag
[..]
200 ton (per jaar) is wel veel. Dat er ook nog 1000 ton (per dag) ergens anders gedumpt wordt, doet daar niets aanaf.
quote:
Dat is het dus niet, ik denk dat er uit alle nederlandse auto's samen meer verdampt.
Dat weet ik ook.
Ik zeg alleen dat het slecht voor het milieu is dat er gedumpt wordt. Bij benzine stations gaat ook erg veel verloren. Elke liter is er 1 teveel.
Er is ook geen oplossing voor, maar zonde is het wel.

Maar deze hele dumping heeft niets met "chem"trails te maken.
pi_48373011
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Knarf het volgende:
Er is ook geen oplossing voor, maar zonde is het wel.

Maar deze hele dumping heeft niets met "chem"trails te maken.
Nah, het werd aangevoerd met het idee dat kerosine lozen waanzinnig schadelijk is terwijl verbrandde kerosine opeens vrijwel onschadelijk zou zijn. Zowel in hoeveelheden als in schadelijkheid is het echter verwaarloosbaar?
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef Anti-NWO het volgende:
nou nou, er mag hier wel eens een moderator kijken om een aantal mensen te waarschuwen.
Sterf 's gauw
Waarvoor dan? Er wordt lekker gediscussierd en af en toe kromme redenaties toegepast. Ik heb nog geen doodsverwensingen of bedreigingen gezien eigenlijk. Iemand naief noemen lijkt mij m'n goed recht
pi_48374421
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:00 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Nah, het werd aangevoerd met het idee dat kerosine lozen waanzinnig schadelijk is terwijl verbrandde kerosine opeens vrijwel onschadelijk zou zijn. Zowel in hoeveelheden als in schadelijkheid is het echter verwaarloosbaar?
[..]

Sterf 's gauw
Waarvoor dan? Er wordt lekker gediscussierd en af en toe kromme redenaties toegepast. Ik heb nog geen doodsverwensingen of bedreigingen gezien eigenlijk. Iemand naief noemen lijkt mij m'n goed recht
Ik kan genoeg voorbeelden vinden van dingen die echt niet kunnen, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Op al die te gek gave grappen heb ik sowieso een heel duidelijk antwoord:
http://www.weahterwars.info
Een meteoroloog. Maar jullie weten het natuurlijk allemaal beter dan hem. Wijsneuzen. Dit is geen onderwerp om belachelijk te maken of lolllig over te doen. Daarvoor is het veels te belangrijk. Maar zo zie je maar hoe kinderachtig een hoop mensen nog reageren bij dit soort onderwerpen. ZIELIG. Wordt eens volwassen.
pi_48374516
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:30 schreef Max_Dark het volgende:
He stelletje genieen!

(I dunno, mensen hadden niks meer te doen dus gingen ze deze nonsens verkondigen denk ik)

Anyway, ik laat jullie weer alleen, make sure those tinfoil hats are fastened and secure!
En jij komt later klagen in dit topic over de manier waarop mensen reageren?
pi_48374614
Leuke uitdaging:
http://www.chemtrails.nl/map2/De%20Uitdaging.htm

De tweede is ook goed. Bestaat er informatie ouder dan het jaar 1990 waarin staat dat het heel normaal is dat contrails zo lang kunnen blijven hangen? Dat zou wel iets zijn waar bunkertjes iets aan kunnen hebben maar daar gaan ze niet naar op zoek. Hoe zou dat toch komen>?
  maandag 16 april 2007 @ 11:01:15 #245
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48374807
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef Anti-NWO het volgende:
Leuke uitdaging:
http://www.chemtrails.nl/map2/De%20Uitdaging.htm

De tweede is ook goed. Bestaat er informatie ouder dan het jaar 1990 waarin staat dat het heel normaal is dat contrails zo lang kunnen blijven hangen? Dat zou wel iets zijn waar bunkertjes iets aan kunnen hebben maar daar gaan ze niet naar op zoek. Hoe zou dat toch komen>?
Die uitdaging ken ik.

De maker van de www.chemtrails.nl website heeft hier ook een tijd gepost.
Ik had hem gevraagt om een (volgens hem) normale contrail foto uit zijn eigen collectie van voor 1990. Die kon hij mij niet tonen, dus toen voelde ik mij niet geroepen om gehoor te geven aan zijn oproep.
  maandag 16 april 2007 @ 11:02:55 #246
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48374865
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:49 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Ik kan genoeg voorbeelden vinden van dingen die echt niet kunnen, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Op al die te gek gave grappen heb ik sowieso een heel duidelijk antwoord:
Een meteoroloog. Maar jullie weten het natuurlijk allemaal beter dan hem. Wijsneuzen. Dit is geen onderwerp om belachelijk te maken of lolllig over te doen. Daarvoor is het veels te belangrijk. Maar zo zie je maar hoe kinderachtig een hoop mensen nog reageren bij dit soort onderwerpen. ZIELIG. Wordt eens volwassen.
Tering jantje, lekkere meteoroloog. Simpele optics worden toegeschreven aan Barium and Aluminum
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48374874
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:49 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Een meteoroloog. Maar jullie weten het natuurlijk allemaal beter dan hem.
99.9% van alle andere 'echte' meteorologen weten het ook beter. Waarom geloof je net die ene college dropout die een baantje had bij een lokaal station?
pi_48375924
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef Anti-NWO het volgende:
Ik quote mijzelf gewoon even, omdat je het zo makkelijk negeert, maar wel je vraag beantwoord:
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:19 schreef The_stranger het volgende:

Wat publicaties over contrails van voor 1994:

• Appleman, H. 1953: "The formation of exhaust condensation trails by jet aircraft"
  • Georgi, J., 1960 (Presumed to be the first scientific report of a jet contrail expanding into cirrus): Zeitschrift Meteorologie, 14, p.102
  • Peter M. Kuhn: "Airborne Observations of Contrail Effects on the Thermal Radiation Budget": "... One aspect of weather pollution in the atmosphere is the generation of contrails. The spreading out of jet contrails into extensive cirrus sheets is a familiar sight. Often, when persistent conditions exist from 25,000 to 40,000 ft, several long contrails increase in number and gradually merge into an almost solid interlaced sheet": Journ. of the Amospheric Sciences, 27, 937 1970.
  • Changnon, S., 1981, "Midwestern Cloud, Sunshine and Temperature Trends since 1901: Possible Evidence of Jet Contrail Effects", Journal of Applied Meteorology, vol 20, p496.
  • Lecture Notes in Engineering: Air Traffic and The Environment, U.Schumann editor, Springer 1990, several papers on contrails.

Als er geen lange contrails zijn die blijven hangen, is er ook geen research naar te doen.. Het aanwezig zijn van deze research bewijst dus ook dat contrails ook in die tijd bleven hangen.. (en ook in cirrus verwaaiden, zoals het onderzoek van Peter M. Kuhn (zie boven) laat zien.
  • Om het je nog makkelijker te maken heb ik de twee belangrijkste stukken even underlined...
    You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
    C. Sagan
      maandag 16 april 2007 @ 11:34:10 #249
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_48375948
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 11:03 schreef proteus het volgende:

[..]

99.9% van alle andere 'echte' meteorologen weten het ook beter. Waarom geloof je net die ene college dropout die een baantje had bij een lokaal station?
    onze eigen meteologe Helga geeft anders wel toe dat er chemische rotzooi gestrooid wordt. Alleen ziet ze er geen kwade bedoelingen erachter.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_48376390
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
    onze eigen meteologe Helga geeft anders wel toe dat er chemische rotzooi gestrooid wordt. Alleen ziet ze er geen kwade bedoelingen erachter.
    Hoe weet zij dat nou, en waar geeft ze dat toe?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')