quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:33 schreef APK het volgende:[..]
Ik vind het vergelijkbaar met Jaap continu vetzak noemen en zijn bed vol met eten gooien als hij in een coma ligt.
Nee, vanuit de geschiedenis gezien niet, maar zeker ook vanuit het gegeven niet.
Het is bewezen dat Homofilie geen ziekte of aandoening is. Het is een geaardheid waar je in geboren kunt worden. Overal ter wereld! Net zoals je als Jood of als palestijn geboren kunt worden of als zigeuner. Dik worden is een verworvenheid. Misschien niet geheel en al je eigen schuld of toedoen, maar er zijn manieren en middelen on je dik zijn te veranderen.
En alhoewel we bij jou je piemel kunnen verwijderen, je bent in je hoofd en ziel daarna waarschijnlijk nog steeds een man. En zal dus altijd als een man denken en voelen en zijn.
Zo is dat ook met een homofiel. En daarom is er een wet op discriminatie ten opzichte van onze houding en ons begrip.
Deze wet en de handhaving van de wet in dit opzicht is heel erg noodzakelijk!
In de vorige oorlog werden mensen om hun afkomst en of om hun geaardheid vermoord.
In veel landen op de wereld mag je niet zijn wie je bent als je homofiel bent
In veel landen op de wereld worden ook bepaalde volken nog steeds naar het leven gestaan.
Dit valt onder hetzelfde begrip!
En ik ben er trots op dat dit in ONZE wet staat!
Ik ben er trots op dat WIJ in ONS land in tolerantie leven!
Dat mensen die in andere landen vervolgd worden om WIE ze zijn hier kunnen komen en hioer mogen leven in vrijheid!
En ik raak onpasselijk van wijven als Amanda en van medewerkers van TALPA Tien troep kanaal dat ze hier de vloer mee aanvegen!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.